Ma sve 5 ali...noky200 said:Jbt ga, zna se i običan servis produžit,pukne ti neki šaraf na demontaži ili sl pa zgubiš vremena da bi 2 servisa redovna odradio, a nemreš to naplatit.
Laički sve izgleda čvrsto. Skuter upalio.. Vozio se cijeli dan i onds opet ugasio i nece upalit.morpheus365 said:Pogledaj si prvo da li su ti sve gume i crijeva oko karburatora na mjestu. Da se koje nije možda malo izvuklo pa ti vuče zrak negdje. Tako je meni bilo. A onda pregledati karb i dobro očistiti.
Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk
pitanje je za tebe .....jeli ova lula u pitanju sa prve slike i dali mislis na ovu cjev na njoj.? Problem je sto ako skinem crijevo to zeleno motor poveca ler brzinu na nekih 5 do 10 sekundi i ugasi se a pri tome ne izlazi rasladna tecnost....tako da sam misljenja da jeto crjevo od vakuma...mozda grijesim?? PROBLEM mi je pronaci kako i gdje izbaciti vazduh poslje promjene tecnosti antifriza?tuta125 said:ma vrhunski, Zrnovnica mi cak i odgovara, hvala!
to je u globalu to, samo bi ti preporucio da prvo otvoris cep od rashladne posude pa tek onda skines selnu sto drzi donje crijevo na pumpi vode.
pricekas da sve iscuri, i crijevo vratis nazad i stavis selnu nazad. vjerojatno ces trebat kupit novu jer je serijska "nepovratna".
ulijes antifriz kroz posudu (cca 1.5 l)
otvoris onaj poklopac ispod sica, crni plasticni.
vidit ces crnu plasticnu lulu na gornjoj strani glave, u koju ide crijevo vode. sa strane te lule imas malu cijev koju drzi mala "stipaljkasta" selna koju maknes obicnim klijestima.
upalis skuter, skines tu malu cijev na luli i pricekas dok svi mjehurici zraka izadu, i kad pocne curit samo tekucina, vratis crijevo.
pricekas da se upali ventilator, po potrebi nadolijes jos antifriza do oznake max u posudicu i to je to
morpheus365 said:Uliješ antifriz, ostaviš čep otvoren, upališ ga i čekaš da se upali ventilator. Ostaviš ga tako malo da radi, zatvoriš čep i piči. Nemoj uliti skroz do oznake jer će ti inače izbaciti malo van kad se uključi ventilator. Kasnije dodaš do oznake.
Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk
[/quote
Zahvaljujem na resenju problema ]
Goriva ima, iskre ima. Promjenili smo čok jer nije bio originalni.. Valjda je to problem bio...morpheus365 said:Kad neće upaliti: dolazi li benzin do cilindra (kakva je svjećica), ubaciti malo benzina u cilindar i probati upaliti. Skini crijevo od goriva sa karba pa provjeri pumpu, zamijeni filter od goriva kod pumpe usput. Mene kad je tako zezao sve sam to provjerio, očistio i karb. Na kraju skužio da mi se izvuklo neko crijevo kod karba (mislim sa onog SAS filtera) i tu mi vukao zrak. Namjestio crijevo i radi ko beba.
Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk