Beverly club

Hvala na ovom savjetu! Samo si ti imao skuter i nitko osim tebe! Zato i prodajem motor da bih uzeo skuter i uživao u tom jeftinom održavanju, mislim se između T-Maxa i Burgmana, održavanje je bagatela...
 
Jel zna mozda netko koliko ml ulja je razlika izmedju najnize oznake i najvise oznake na mjeracu razine ulja?

Sad sam na 500 km i budala nisam isao provjeravati razinu kad sam bio na 0 km...uglavnom sad ne znam koliko je ulja potrosio u tih 500 km

Takodjer, jel ti skuteri dodju iz tvornice sa uljem u motoru ili se to u servisu prije same isporuke stavlja?

Koje ulje uopce ide u Beverly 400? Znam da sve pise u uputstvima, ali pretpostavljam da moram staviti istu vrstu i gradaciju ulja kao i ova koja je sad unutra?

Razina kod mog je na zadnjoj trecini na mjeracu pa cu vjerojatno morati nadoliti malo prije prvog servisa...
 
Ma bas te briga, nemoj ni gledat ulje jos 500km do prvog servisa. Onda se mozes pozabavit s tim iako ne vidim poseban razlog, u garanciji je.
 
A ne znam bas...inace provjeravam ulje i na autima i na skuteru...mislim nisam bas azuran pa da provjeravam svakih 100 km, ali svakih cca 1000 km cu provjeriti

Citao sam na ovom forumu da znaju ti motori kod beverlya trositi ulje pa sam zato isao provjeriti...

A ustvari sam bio slicnog razmisljanja, kao ono, kupim novo vozilo pa vjerujem da je sve tip top i kako treba...no bojim se da mi zariba masina zbog manjka ulja da mi nikakva garancija ne bi pomogla 😁
 
Kupio sam litru Castrol Power1 Scooter 5W 40 4T, valjda je to dobro ulje za Beverly 😁

Opet sam danas gledao razinu, sad mi se cini da ipak ima vise ulja, negdje na polovici

Kako se to mjeri na Beverlyu, jel zavrnem sipku do kraja na navoj pa se tako gleda razina ili se odvrne i samo stavi sipka bez zavrtanja do kraja?
 
A da pogledaš upute, ak ti teško čitati na papiru skini pdf na netu 😁. Piše unutra i za ulje i za milion drugih stvari koje bi kao novi vlasnik trebao znati o vozilu koje si kupio.
 
A ne znam bas...inace provjeravam ulje i na autima i na skuteru...mislim nisam bas azuran pa da provjeravam svakih 100 km, ali svakih cca 1000 km cu provjeriti

Citao sam na ovom forumu da znaju ti motori kod beverlya trositi ulje pa sam zato isao provjeriti...

A ustvari sam bio slicnog razmisljanja, kao ono, kupim novo vozilo pa vjerujem da je sve tip top i kako treba...no bojim se da mi zariba masina zbog manjka ulja da mi nikakva garancija ne bi pomogla 😁
..ma kupio si novi motor sta se uopce zamaras. imas servis i garanciju - idi tamo reklamiraj sta god vidis da ne valja ili fali.
Kad prodje garancija itd. je druga prica..
 
A da pogledaš upute, ak ti teško čitati na papiru skini pdf na netu 😁. Piše unutra i za ulje i za milion drugih stvari koje bi kao novi vlasnik trebao znati o vozilu koje si kupio.
Jesam procitao sam upute 😊 samo kad nisam siguran vise, jer neki tvrde da se razina mjeri tako da se ne zavrne sipka za provjeru do kraja

Uglavnom u uputama pise: "nakon potpunog otpustanja sipke za provjeru razine ulja, razina mora biti izmedju oznaka min i max"

Ja to tumacim da se ulje provjerava tako da se zavrne do kraja sipka na navoj, i onda odvrne i pogleda koliko ulja ima na sipci

Kad sam naporan vise i sam sebi sa tim nedoumicama

Uglavnom, sto se potrosnje tice, ako nekog zanima, meni je na kombinaciji otvorene ceste i grada potrosnja 28km/l (koje glupe mjere) , a cisti grad po najvecoj guzvi kad se i ne moze bas puno izmedju automobila 19km/l

Metodom tocenja na pumpi i mjerenja po predjenom putu mi je potrosnja oko 4l/100km, sto je ok

Dok sam vozio malo po otvorenoj cesti mi je jedno vrijeme sa pola tanka pisao doseg jos 230 km 🤗 malo preoptimisticno jer sam do tada vec napravio oko 150 km

Sto se tice one aplikacije, sad kad sam ju uspio spojiti, jako sam zadovoljan sa aplikacijom jer je stvarno detaljna...znaci svaki detalj odredjenog puta se moze analizirati, ima i one opcije nekakvog dashboarda, no ja to ne koristim nego drzim mobi u dzepu

Skuter je stvarno pogodjen, retrovizori su na dobroj visini za filtriranje, nije presirok, meni polozaj sjedenja odgovara, komotno se moze po sat i pol odvoziti bez pauze, snage za moje potrebe apsolutno dovoljno...jedino to jbn vibriranje na odredjenim brzinama, ali vec sam se pomirio sa time, saznao sam od nekih ljudi da su znali za to i prije nego su kupili skuter pa su ga svejedno kupili...

A jbg ne mozes ocekivati da ce ti na motoru biti udobno kao u autu, to je jedan skroz drugi svijet, izlozen si svemu, zato i je tako zarazno 😊
 
Hvala na ovom savjetu! Samo si ti imao skuter i nitko osim tebe! Zato i prodajem motor da bih uzeo skuter i uživao u tom jeftinom održavanju, mislim se između T-Maxa i Burgmana, održavanje je bagatela...
Po meni ne spada nabrojano pod skuter (uz Forzu 750, Gileru GP 800, Kymco AK 550...) i ostale dvocilindraše, već pod maxi skuter pa je i maxi cijena nabavke, posjedovanja i održavanja. To su skoro motocikli maskirani u tijelo skutera (dvocilindrične mašine smještane centralno, alu okviri, prijenosi lancem, DCT mjeñjači, 3. trokut, upside down vilice..) Skuter je nešto praktično, lagano, jednostavne konstrukcije, relativno jeftino za kupiti i posjedovati, manje težine i kubikaže (vespa i lambretta kao reprezentativni uzorci što bi skuter trebao biti). A pošto smo na temi Beverly 400 rekao bi da je to maximalno nategnut koncept sa zadržanom većinom esencije skutera. Sve preko toga snagom zahtijeva navedeno od maxi skutera. Pozz
 
Decki, kakva su iskustva sa Bev 300 S HPE?
Moram si uzeti neku prdilicu za po grad uz motor pa gledam lude cijene rabljenih.
Vjerojatnije da cu ici na novo pa me zanima ako ima kakvih musica.
Zadnji Piaggio sam imao Bev350 prije vise od deset godina i to je bio horor.
 
Lako za stednju, nije mi to cilj.
Pitam kakvi su sto se kvarova tice? Jesu li plastike jos losije nego ocajne 2011. godine?
Jel se Piaggio podrska ista poboljsala ili jos uvijek cvile na svaku reklamaciju!

EDIT: Skuzio, mislio si "stednja" u smislu izrade itd 😄
Znaci jos je losije sklepan u odnosu na starca 350?
 
Lako za stednju, nije mi to cilj.
Pitam kakvi su sto se kvarova tice? Jesu li plastike jos losije nego ocajne 2011. godine?
Jel se Piaggio podrska ista poboljsala ili jos uvijek cvile na svaku reklamaciju!

EDIT: Skuzio, mislio si "stednja" u smislu izrade itd 😄
Znaci jos je losije sklepan u odnosu na starca 350?
Posjedujem 400 hpe. Cvile svi, pa i Piaggio. Završna obrada (spojevi plastika) definitivno nije na razini Honde, Yamahe i Kymca. Problema sa svojim nisam imao (2022 god.). Ugl. zadovoljan.
 
Da, imao sam samo Yamahu zadnjih 10 godina. Kod niti jednog nikad nista nije cvililo, niti plastika izgubila boju.
Sad gledam nesto do 300ccm za po gradu a da nije Xmax 300.
Zelim nesto agilnije za po gradu a Yamaha po tom pitanju nrma nista.
Nekad su imali X-City ali se ne proizvodi godinama.

Bev300 je taman iako me drzi taj "Piaggio sindrom".
Gledao sam i Hondu SH ali ruzna je kao noc... 😂
 
Da, imao sam samo Yamahu zadnjih 10 godina. Kod niti jednog nikad nista nije cvililo, niti plastika izgubila boju.
Sad gledam nesto do 300ccm za po gradu a da nije Xmax 300.
Zelim nesto agilnije za po gradu a Yamaha po tom pitanju nrma nista.
Nekad su imali X-City ali se ne proizvodi godinama.

Bev300 je taman iako me drzi taj "Piaggio sindrom".
Gledao sam i Hondu SH ali ruzna je kao noc... 😂
Sh je stroj, Honde su top. Ali design...možda Kymco People 300. Sa Kymcom sam bio zadovoljan (dva sam posjedovao), ali podrška i postprodaja su loše strane Kymca. X max 300 je najsigurnija oklada. A Bev 400 je meni sjeo ok. Uživam u prednostima, a sitne nedostatke ignoriram. Vozim i guštam😄
 
Kymco bas nikako. Vjerujem da nije los ali nije mi gust sjediti na Kymcu, jbg 😄
Xmax je safe bet ali mi trenutno igra nesto malo manje, sklonije za po gradu.
SH350 mi je dizajnom kao za one koji su +60 ili za one koji se tako osjecaju 😁
Iako vjerujem da je kvaliteta top, top...
Gledao sam i Vespu ali ona je debelo precjenjena.
Bev400 nebih, jer za ono sto ce mi sluziti uzeo bih radje 250ccm nego 400.
Neiskoristiv mi je 400.