DiscoVolante
Well-known member
Hvala na ovom savjetu! Samo si ti imao skuter i nitko osim tebe! Zato i prodajem motor da bih uzeo skuter i uživao u tom jeftinom održavanju, mislim se između T-Maxa i Burgmana, održavanje je bagatela...
..ma kupio si novi motor sta se uopce zamaras. imas servis i garanciju - idi tamo reklamiraj sta god vidis da ne valja ili fali.A ne znam bas...inace provjeravam ulje i na autima i na skuteru...mislim nisam bas azuran pa da provjeravam svakih 100 km, ali svakih cca 1000 km cu provjeriti
Citao sam na ovom forumu da znaju ti motori kod beverlya trositi ulje pa sam zato isao provjeriti...
A ustvari sam bio slicnog razmisljanja, kao ono, kupim novo vozilo pa vjerujem da je sve tip top i kako treba...no bojim se da mi zariba masina zbog manjka ulja da mi nikakva garancija ne bi pomogla 😁
Jesam procitao sam upute 😊 samo kad nisam siguran vise, jer neki tvrde da se razina mjeri tako da se ne zavrne sipka za provjeru do krajaA da pogledaš upute, ak ti teško čitati na papiru skini pdf na netu 😁. Piše unutra i za ulje i za milion drugih stvari koje bi kao novi vlasnik trebao znati o vozilu koje si kupio.
Po meni ne spada nabrojano pod skuter (uz Forzu 750, Gileru GP 800, Kymco AK 550...) i ostale dvocilindraše, već pod maxi skuter pa je i maxi cijena nabavke, posjedovanja i održavanja. To su skoro motocikli maskirani u tijelo skutera (dvocilindrične mašine smještane centralno, alu okviri, prijenosi lancem, DCT mjeñjači, 3. trokut, upside down vilice..) Skuter je nešto praktično, lagano, jednostavne konstrukcije, relativno jeftino za kupiti i posjedovati, manje težine i kubikaže (vespa i lambretta kao reprezentativni uzorci što bi skuter trebao biti). A pošto smo na temi Beverly 400 rekao bi da je to maximalno nategnut koncept sa zadržanom većinom esencije skutera. Sve preko toga snagom zahtijeva navedeno od maxi skutera. PozzHvala na ovom savjetu! Samo si ti imao skuter i nitko osim tebe! Zato i prodajem motor da bih uzeo skuter i uživao u tom jeftinom održavanju, mislim se između T-Maxa i Burgmana, održavanje je bagatela...
Posjedujem 400 hpe. Cvile svi, pa i Piaggio. Završna obrada (spojevi plastika) definitivno nije na razini Honde, Yamahe i Kymca. Problema sa svojim nisam imao (2022 god.). Ugl. zadovoljan.Lako za stednju, nije mi to cilj.
Pitam kakvi su sto se kvarova tice? Jesu li plastike jos losije nego ocajne 2011. godine?
Jel se Piaggio podrska ista poboljsala ili jos uvijek cvile na svaku reklamaciju!
EDIT: Skuzio, mislio si "stednja" u smislu izrade itd 😄
Znaci jos je losije sklepan u odnosu na starca 350?
Sh je stroj, Honde su top. Ali design...možda Kymco People 300. Sa Kymcom sam bio zadovoljan (dva sam posjedovao), ali podrška i postprodaja su loše strane Kymca. X max 300 je najsigurnija oklada. A Bev 400 je meni sjeo ok. Uživam u prednostima, a sitne nedostatke ignoriram. Vozim i guštam😄Da, imao sam samo Yamahu zadnjih 10 godina. Kod niti jednog nikad nista nije cvililo, niti plastika izgubila boju.
Sad gledam nesto do 300ccm za po gradu a da nije Xmax 300.
Zelim nesto agilnije za po gradu a Yamaha po tom pitanju nrma nista.
Nekad su imali X-City ali se ne proizvodi godinama.
Bev300 je taman iako me drzi taj "Piaggio sindrom".
Gledao sam i Hondu SH ali ruzna je kao noc... 😂