Beverly vs Yamaha X max

jozo said:
Pa Muva voditelj servisa koji je frizirao i održavao trkače motore od 50 ccm do 1000 ccm
PA IVO vlasnik zlatne kacige i jedan od najboljih prodavača Aprilije,...............
Pa JOZO .........................neču se hvalit
Pa TOMO ljubitelj grobničke staze
Pa LUKA bivši serviser Piaggia(momentalno slomivene ključne kosti od pada s FAZERA PB-sport)
Pa IGOR TEKWANDOO
Pa BOBO voditelj poslovnice YAMAHA red,sa previše yamahinih vozila(možda imao najviše YAMAHA u hrvata)
Pa MARJAN voditelj poslovnice YAMAHA ŠBK
Pa TONI jedini BBB (maher za dodatnu opremu YAMAHA ŠBK)
Pa TEO (voditelj poslovnice YAMAHA BLU)
Pa GULIN (nikad ga nema)
Pa ADELA,MARIJA,.........,knjigovodstvo
Pa vozači kombija.pa ovi ,pa oni.................JOKE ZABORAVIJA SI SVE NAS OSTALE!
Nike ex Piaggio
Joke ex Piaggio
Ante ex Piaggio
Muva ex Piaggio
Bobo ex Piaggio
Luka ex Piaggio
Igor ex Piaggio
 
jedimaster said:
Da varam se  , Baotian 243 , Piaggo 189 , Yamaha 44  :lolcry:

:LOL:  Total zbroj ti je s desne strane, Arape jedan(molim da se Arapi koji btw. čitaju s desna na ljevo ne uvrijede)
 
jozo said:
.....JOKE ZABORAVIJA SI SVE NAS OSTALE!

Pričamo o bivšim djelatnicima Piaggia. Zaboravia san "samo" Muvu, Bobu, Luku i Igora  :shock:
Ovi ostali su bez dodirnih točaka sa Piaggiom Split, rasadnikom mladih prodajnih i servisnih nada :mrgreen:
 
Dakle za prodajne rezultate Yamahe ipak su zaslužni neimari koji su zanat ispekli u Piaggiu, a ne svemirska razlika kvalitete u usporedbi dvaju brandova. Da ste kojim slučajem ostali u Piaggiu, i da su tamo vlasnici/šefovi spoznali vaš nesporni talent i zaslugu za prodajne rezultate, danas bi upravo Piaggio imao najbolje rezultate (u ST barem), a mi ne bismo imali materijala za smijanje.  (y)
 
Ženin X-Max 250i (2006) nakon isteka garancije krepao prije 10 dana!
Otišla elektronika i kompjutor. Vjerojatno su štucali u Yamahi koliko ih je žen spominjala kad je ostala na cesti.

ha cuj samo bi se nadovezao na ovo jer se i novi mercedesi kvare pa ih ljudi fino poliju benzinom... :shock:

Nije tolko bitno koji je brzi i kolko,ja sam htio skrenut paznju jer svaki peti post se spominje bev kak lupa kak trosi ulje itd,Yamahe nigdje :misli:
Razlika u cijeni mala,itd.
Uglavnom,sutra konacno malo na vikend do krka ja i draga naravno s Yamahom,javim kak je proslo u pon.
Joke,ovo ti je najjaca:Nije ti baš isto imati ženu od 100 kg i 174 cm koja super kuha, i onu od 60 kg i 180 cm koja se super *ebe, a kuha za izrigat.
Prije bi to bila takva usporedba, s tim da je ova debela kuharica Xmax  :LOL: :LOL:

E i mozda prijedlog:neznam kolko nas ima s Yamahama ali ako postoji Beverly club zakaj nebi i mi ljubitelji imali Yamaha club :misli:
hm...mozda zato kaj nebi imali o cem razglabat...nis ne struze,steka... (y)
 
joke said:
:LOL:  Total zbroj ti je s desne strane, Arape jedan(molim da se Arapi koji btw. čitaju s desna na ljevo ne uvrijede)


:lolcry:

Iako dolazi od tebe previše je , pa ti se trebaš ko Arap Alahu klanjat što Baotian nema skutere u RH jače od 50 ccm , tj. ima samo jedan od 150 ccm , pa di bi ti tek onda Yamaha bila  :LOL: 
 
jedimaster said:
:lolcry:

Iako dolazi od tebe previše je , pa ti se trebaš ko Arap Alahu klanjat što Baotian nema skutere u RH jače od 50 ccm , tj. ima samo jedan od 150 ccm , pa di bi ti tek onda Yamaha bila  :LOL: 

Ispričavam se što sam u temi od 250 ccm, na tvoju izjavu; "pa di ti je Yamaha od Piagga , tri puta iza ili ti ga puno puno dalje nego je Piaggo iza Baotiana"  pomislio da ti misliš na ukupni broj vozila. A ti su u stvari mislio na klasu 50 :misli:
 
joke said:
Ispričavam se što sam u temi od 250 ccm, na tvoju izjavu; "pa di ti je Yamaha od Piagga , tri puta iza ili ti ga puno puno dalje nego je Piaggo iza Baotiana"  pomislio da ti misliš na ukupni broj vozila. A ti su u stvari mislio na klasu 50 :misli:

I ja se tebi ispričavam što sam u temi 250 ccm se osvrnuo na tvoju izjavu "Dok je Baotian br. 1. sve drugo na tržištu RH je relativno"
:hehehe:
 
Probudi se prošlo je 10 sati, tablica i moj odgovor je o tržištu Splita, a ne RH, čitaj pažljivilje, trošimo "ekran" bez potrebe
 
joke said:
Probudi se prošlo je 10 sati, tablica i moj odgovor je o tržištu Splita, a ne RH, čitaj pažljivilje, trošimo "ekran" bez potrebe

I još se hvališ time , zamisli onda kako je tek u cijeloj RH  :mrgreen: E može pitanje , da ti nisi sljedbenik Sibenika i one fore "Republika Dalmacija" i to... :LOL:
 
jedimaster said:
I još se hvališ time , zamisli onda kako je tek u cijeloj RH  :mrgreen: E može pitanje , da ti nisi sljedbenik Sibenika i one fore "Republika Dalmacija" i to... :LOL:

Nepotrebno u ovoj temi, ali čisto da tebe prosvijetlim.

Naime, poznato je da jaki brandovi čak i djele klasu 50 na "low cost" i ostatak, jer se na taj način tek dobije prava slika tržišta.
Osim toga profil kupca baotiana je takav da u večini slučajeva bez baotiana taj kupac nikad nebi ni bio na 2 kotača sa agregatom.
Upravo zbog tog razloga oni su čak i poželjni jer ili otpadnu iz daljnje vožnje skutera usljed razočaranja kvalitetom ili pređu na kvalitetnije brandove, a tu ih mi čekamo raširenih ruku. Naravno određen postotak je i onih koji su zadovoljni kvalitetom baotiana, odnosno odnosom uloženo/dobiveno.

p.s. nisam, čak i ne volim kad netko to istiće, ali se "moja" regija tiče mene osobno preko mog posla (Split i Šibenik) i kruha za moju obitelj, a za ukupan rezultat RH premda sam postotno zaslužan, nije me osobno toliko briga jer tu nemam preveliki utjecaj
 
joke said:
Nepotrebno u ovoj temi, ali čisto da tebe prosvijetlim.

Naime, poznato je da jaki brandovi čak i djele klasu 50 na "low cost" i ostatak, jer se na taj način tek dobije prava slika tržišta.
Osim toga profil kupca baotiana je takav da u večini slučajeva bez baotiana taj kupac nikad nebi ni bio na 2 kotača sa agregatom.
Upravo zbog tog razloga oni su čak i poželjni jer ili otpadnu iz daljnje vožnje skutera usljed razočaranja kvalitetom ili pređu na kvalitetnije brandove, a tu ih mi čekamo raširenih ruku. Naravno određen postotak je i onih koji su zadovoljni kvalitetom baotiana, odnosno odnosom uloženo/dobiveno.

Hvala ti na  prosvijetljenju makar sam i prije toga znao da je Piaggo neprikosnovljen  (y)
 
jedimaster said:
Hvala ti na  prosvijetljenju makar sam i prije toga znao da je Piaggo neprikosnovljen  (y)

Opet off, ali nemam što pametnije radit

Upravo Piaggio je reagirao na Kineze na način da su se udružili pa tako sad ima 2 modela (Zip i Fly) koji su upravo u "low cost" segmentu, kad uzmeš jednostavnu matematiku da osim njih dva unutar Piaggia postoje još samo 3 modela od 50 ccm (nrg, liberty i tu uključujem vespu 50) onda ispada da je 40 posto Piaggia "low cost", te samim time realni rezultat prodaje "normalnih" 50-ica u Splitu čak i nije toliko velik u odnosu na Yamahu 50, napominjem, u Splitu
 
a onda je i pitanje koliko je Yamaha u segmentu 50 low cost, jer sam baš jučer malo se zagledavao u aerox s dodatnom opremom (vizir, givi nosač i kofer) iz 2006 (model 2005)

samo kad pogledam njegovu zadnju felgu ili ručice kočnica - znam di je piaggio a di je yamaha

piaggio je i u Italiji strašno izgubio na ugledu

a Beverly, svojom neinventivnošću, nespecifičnošću samo to i potvrđuje
dajte mi jednu golf II po mogućnosti BIH made, ups, mislio sam na Beverly :)
 
liberty said:
a onda je i pitanje koliko je Yamaha u segmentu 50 low cost, jer sam baš jučer malo se zagledavao u aerox s dodatnom opremom (vizir, givi nosač i kofer) iz 2006 (model 2005)

samo kad pogledam njegovu zadnju felgu ili ručice kočnica - znam di je piaggio a di je yamaha

piaggio je i u Italiji strašno izgubio na ugledu

a Beverly, svojom neinventivnošću, nespecifičnošću samo to i potvrđuje
dajte mi jednu golf II po mogućnosti BIH made, ups, mislio sam na Beverly :)

Pa kud si ti onda prijatelju gledao kada si kupovao skuter kad ti je Piaggo tako mrzak  :misli:
 
nije mi mrzak
gledao sam gdje ću servisirati svoje prijevozno sredstvo, a i u segmentu GT skutera u klasi 250 nije bilo ničeg povoljnijeg

a velika većina kupaca Beverlya (pri tom ne mislim na članove foruma koji ih koriste za touring svrhe, već na one dobro poznate gradse dečkiće) - nema pojma o pojmu i kupuju ono što vide u drugih, a meni su ionako stalno u retrovizoruž


nije ni čudo da u oglasniku ima puno Beverlya s malom kubikažom....star 2 godine, samo 5.000 km - toliko napravim sa skuterom od 50 ccm u godinu dana
 
jedimaster said:
Vidim trudiš se "računicama" ali istina je okrutna , da ga j...š Piaggo je No.1

S obzirom da je prije 10 godina držao 99% tržišta skutera, Piaggio je u stalnom opadanju.
S obzirom na cijene svojih skutera Piaggio je u vrijednosti daleko od 1. mjesta u prodaji
S obzirom da svoje 1. mjesto "duguje" skuterima od 50 ccm, ja sam čak i zadovoljan sa Yamahinim 2. mjestom (y)