Bevery 400

Da 400. Tu po italiji se reklamira na veliko. Prednji kraj kao ovi manji modeli, straznji kao 500. Ima injection
 
http://www.motoblog.it/categoria/piaggio
http://www.motoblog.it/post/2410/piaggio-beverly-s-250ie-e-400ie


evo ja se raspitivao za x8 400
i evo sto su mi odgovorili


Piaggio Center Split  <[email protected]> to fjaka

Poštovani !

X8 400 je u planu uvoza za 6.mjesec 2006,međutim cijena i točan datum
dolaska je za sada nepoznat,ali mogu vas obavjestiti kada budem imao više
informacija.

                                                               Hvala na upitu
 
Duke said:
Joke, kad dolazi ta krama? stari mi se zainteresirao za neki maxi skuter :D
Joke ti sad prodaje Apriliju i Moto Guzzi. Pitaj mene ubuduće
 
I ja sam to malo čudno gledao, ali je fakat istina.
(y)
 
Duke said:
(y)
Znaci ne zna se jos kad ce doc?
Čim dođe, prvi ćeš saznati
 
niksa said:
ma pusti to smece od pjađa - aprilia je ZAKON !!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Reka je Zvone K. da ce ga ispalit ako to čuje  :LOL:
 
Kako meni da promakne ova tema-da sam znao nebi uzimo 5oo :misli:-mogli su mu dva diska naprijed stavit-i 500ka  ne koci bas nesto posebno a  i ovaj sigurno nije puno laksi
 
gastajbarter said:
Kako meni da promakne ova tema-da sam znao nebi uzimo 5oo :misli:-mogli su mu dva diska naprijed stavit-i 500ka  ne koci bas nesto posebno a  i ovaj sigurno nije puno laksi
Meni ga je jedan sumještan neki dan dopeljal doma (isti ko sa ove slike)
Prvo mi je ta kočnica upala u oko
Za 500-ku sam čuo da kočnice nisu neka sreća, a oni na ovom idu šparat taj jedan disk
:misli:
 
Jedini pametni razlog za postojanje 400-ice je onaj koji se tiće euro vozačke dozvole i takse za osiguranje. Kako se ovaj skuter radi primarno iz ovih razloga, a oni ne znače ništa u Hrvatskoj, stvarno neznam zašto se taj skuter uopče uvozi u RH. Estetski razlozi mogu biti realni, ali tehnički mi nisu jasni.

p.s ima i Aprilia svog konja za utrku, a on ima 2 diska napred pošto je Aprilija uvijek korak ispred;

ApriliaScarabeo400ie-8102-002-f.jpg

 
ja sam bas mislio zasto n e prave 500 a da izgleda ko 250? normalno nemogu svi bit isti al meni licno se vise taj svidja-e sad uzeo sam 500ku i valja mi je vozat do penzije-neisplati mi se sad mijenjat,a i sto ga duze gledam ono svjetlo mi se sve vise svidja :mrgreen:
 
@joke-nebih se slozio s tim sto kazes da je aprilija uvijek korak ispred..mozda sad kad je pod okriljem piaggia.

ajde mi onda objasni na apriliji sr150 disk od 190mm napred a iza no disk..  :misli: (y)
 
sven54 said:
@joke-nebih se slozio s tim sto kazes da je aprilija uvijek korak ispred..mozda sad kad je pod okriljem piaggia.

ajde mi onda objasni na apriliji sr150 disk od 190mm napred a iza no disk..  :misli: (y)

Zato što je to mašina od starog skipera koja u nijednoj varijanti nema disk opciju, odnosno karter nema odliven prihvat za disk, na što Aprilija nije mogla utjecati pošto je kupovala gotove mašine.
I kao što i sam kažeš, prije je Aprilija dosta svaštarila, odnosno zadnjih godina se pokušavala spasiti kako god je mogla, pa tako i tom 150-icom
 
mali ispravak...blok od sr150 ima nosac za celjusti iza  :wink:



no sve u svemu piaggio je spasio apriliju koliko vidim u zadnje vrijeme.

jedina zamjerka je sto nisu nesto iskombinirali da u novu SR-ku stave (ako je vec 2T postao povijest) neki 4T agregat..od bar 125ccm..to bi onda bila izravna konkurencija mozda cak i runneru... :misli:
 
SR 250 cvajo...to bi bio posao :jesus:

hebo ekologiju da hebo =(
 
Bump said:
SR 250 cvajo...to bi bio posao :jesus:

Ee... To bi stvarno bio pos'o... Naravno,sa karburatorom!