Bevery 400

mislim da bi piaggio leader masina od 200ccm bila sasvim dovolja na novoj SR-ki

onda bi vec ozbiljno razmisljo o kupovini aprilije...ovako  :palacdolje:
 
sven54 said:
mislim da bi piaggio leader masina od 200ccm bila sasvim dovolja na novoj SR-ki

onda bi vec ozbiljno razmisljo o kupovini aprilije...ovako  :palacdolje:

Svakim svojim postom dodatno potvrđuješ svoj manjak znanja;
Što će ti LEADER 200, na SR-u sa 13 colskim kotačima, kad već postoji Sportcity 200 i 250 koji imaju 16 colske kotače i bolju prednju vilicu, a k tome i više mjesta, udobniji položaj sjedenja i bolju vjetrobransku zaštitu. Sve ovo tebi nije prednost jedino ako si premlad ili prelud.
Ako si opet toliko lud da bi htio SR(zbog estetike) sa jačim mašinom(zbog snage), onda si kupi neki "pravi" motor, a ja ti preporučujem RS 125
 
ma to govorim jer znam kako je stari SR sa 125/150 odlican motor. zato uspoređujem njegovog nasljenika s njime i kazem da mu ''fali'' neki jaci agregat. sportcity je tako i tako vec maxi koji konkurira beverliju.

a Sr i beverly nisu bas u istoj klasi..


a ovo o manjku znanja.. :misli:

 
sven54 said:
ma to govorim jer znam kako je stari SR sa 125/150 odlican motor. zato uspoređujem njegovog nasljenika s njime i kazem da mu ''fali'' neki jaci agregat. sportcity je tako i tako vec maxi koji konkurira beverliju.

a Sr i beverly nisu bas u istoj klasi..


a ovo o manjku znanja.. :misli:

Sportcity je sportski skuter kao što mu i ime govori, a + mu je što ima velike kotače, te se može parirati s SR-om i Runnerom
Beverly je GT skuter, odnosno namjena mu je proširena i na putnu upotrebu, nema veze s sportom
 
CD said:
Osim oznake "S" sto oznacava SPORT kod modela 250 ie ;)

Ako tebi mat crna boja čini razliku koja opravdava naziv Sportski, onda svaka čast. Oblik Beverlya je retro i to nema veze s sportom
 
joke said:
Jedini pametni razlog za postojanje 400-ice je onaj koji se tiće euro vozačke dozvole i takse za osiguranje. Kako se ovaj skuter radi primarno iz ovih razloga, a oni ne znače ništa u Hrvatskoj, stvarno neznam zašto se taj skuter uopče uvozi u RH. Estetski razlozi mogu biti realni, ali tehnički mi nisu jasni.

p.s ima i Aprilia svog konja za utrku, a on ima 2 diska napred pošto je Aprilija uvijek korak ispred;


uopce se nebi slozio sa tobom, izgleda da ne znaš što tržište traži ... (nema veze što te 400-tice spadaju u neke euro zakonske okvire)
ne znam za beverly, ali za x8 200/250 nasuprot x8 400 bi po meni bilo ono što mi treba
moj x8 200 je malo slab i ja bi uzeo x8 400 (on ima 2 prednja diska  :wink: )

dvoje ljudi nedavno sreo, jedan prodao x8 200 i uzeo x8 400, drugi prodao beverly 250 i uzeo beverly 400...
da je po tvom oni uopce nebi imali priliku u HR voziti te skutere...
 
400 postoji baš iz razloga što je nekima 250 preslab a 500 preskup pa je tako bev400 sa 38 tkn motor koji si mogu nategnuti u odnosu na 250 dok 500 možda ni nebi mogli.

usput,koja je cijena x8 400?
 
panthera said:
400 postoji baš iz razloga što je nekima 250 preslab a 500 preskup pa je tako bev400 sa 38 tkn motor koji si mogu nategnuti u odnosu na 250 dok 500 možda ni nebi mogli.

usput,koja je cijena x8 400?

Razlika je 1000 kn tako da ti tvrdnja uopće ne stoji
 
joke said:
Razlika je 1000 kn tako da ti tvrdnja uopće ne stoji

X8 250 33.216
X8 400        39.990

Beverly 250    33.074
Beverly 400 38.990
Beverly 500    42.296

Nije baš 1000kn....nekima je i to dovoljna razlika u cijeni jer za tu lovu si kupi dvije jet kacige,kofer i dvije jaknice,uostalom tu je i mislim drukčiji trošak kod registracije.


Recimo da postoji nexus 400 to bi bio idealan skuter jer je razlika između 250 i 500 u cijeni oko 17 tkn dok je kod drugih dosta manja,pa bi tako nexus 400 možda koštao 42 tkn i bio bi sigurno jako dobro prodavan model. 
 
panthera said:
X8 250 33.216
X8 400        39.990

Beverly 250     33.074
Beverly 400 38.990
Beverly 500     42.296

Nije baš 1000kn....nekima je i to dovoljna razlika u cijeni jer za tu lovu si kupi dvije jet kacige,kofer i dvije jaknice,uostalom tu je i mislim drukčiji trošak kod registracije.


Recimo da postoji nexus 400 to bi bio idealan skuter jer je razlika između 250 i 500 u cijeni oko 17 tkn dok je kod drugih dosta manja,pa bi tako nexus 400 možda koštao 42 tkn i bio bi sigurno jako dobro prodavan model. 

Meni je baš super kad imam ulogu prosvjetitelja.
Ja nisam miš nego slon na  tržištu skutera tako da mi nemožeš tu sad uspoređivat podatak o normalnoj cijeni, kad je Beverly 500 na popustu , i 400-ici po normalnoj cijeni. U Italiji je razlika 150 EUR i to je to, vrijednost vozila je imaginarna i odnosi se na (u Italiji) razliku registracije i (ne)potrebnoj vozačkoj dozvoli.
Isto tako glupo je uspoređivat Nexus 500 i 250, jer je 500 puno, puno bolji od 250 koji je u stvari X9 sa oklopima od Nexusa i ukradenim jednim od prijašnja 2 prednja diska (Što ti nije čudno što je X9 250 povučen iz proizvodnje?)

Za pametne odgovore, uvjek spreman 8)
 
posto je predstavljen motor MASTER od 400ccm , cak bi se usudio reci da uskoro ocekujmo i mnoge druge skutere s istim motorom , kao sto je slucaj s quasarom  :misli: :mrgreen:
 
Ne pričam o motorima na akciji nego o regularnoj cijeni koja je postavljena od distributera.....isto tako možeš čekati i novu godinu pa taj popust bude iznosio još više ili možda novi model pa stari bude bio na akciji,ja ti govorim o tome da je nekima tih 3000kn dosta za neke ljude.

Inaće ne uspoređujem 500 i 250 nexus ali kažem da je kod njega razlika 17t kn i da ima neki između vjerojatno nebi bio skuplji 17 tkn nego manje a na koncu konca 35 ili 40KS i nije baš sad tako velika razlika
ako je cijena 400ccm dosta povoljnija.


 
A kaj je taj duplo jači od 200ccm :misli:
dajte molim vbas, ko ima kupuje ko nema traži dlaku u jajetu.
 
Dylan said:
Koliko taj MASTER 400 ustvari točno ima kubika?

I pitanje za Joku: Da li Sportcity ima 15 ili 16 cola?

399 ccm ;) http://www.mojskuter.com/index.php?option=com_content&task=view&id=216&Itemid=33

15 cola ;) http://www.mojskuter.com/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=33
 
joke said:
Meni je baš super kad imam ulogu prosvjetitelja.
U Italiji je razlika 150 EUR i to je to...
Sudeci po http://www.it.piaggio.com/_vti_g1_eco.asp?brand=PIAGGIO&country=IT&language=I
razlika je ipaq 410 EUR :misli:
joke said:
Isto tako glupo je uspoređivat Nexus 500 i 250, jer je 500 puno, puno bolji od 250 koji je u stvari X9 sa oklopima od Nexusa i ukradenim jednim od prijašnja 2 prednja diska...
mislio sam da je prije x8 nego x9 ?
joke said:
Za pametne odgovore, uvjek spreman 8)
:)
 
Obrisao sam zadnju panterinu poruku jer mi se neda prepirati s vama, ljudi, radim u Piaggiu već 10 godina, i kad vam kažem da je Nex 250, u stvari X9 netreba raspravljati o tome, nisam tu moderator zato što sam nekom platio da to budem.

2pantera; Ovjes Nexusa 250 i X9 je IDENTIČAN, osim što Nex ima disk manje(isto se ubraja u ovjes)
 
Dylan said:
Koliko taj MASTER 400 ustvari točno ima kubika?

I pitanje za Joku: Da li Sportcity ima 15 ili 16 cola?

Ima promjer kotača 16'', a naplatka 15'', caka je u visini gume koja je vanseriska i daje vanjski promjer identičan npr. Beverlyu koji ima 16''. Isto možete provjeriti i viditi da oba imaju promjer 44-45 cm.