Bevery 400

panthera said:
di to radiš 10god?

U prodaji Piaggia, poćeo raditi 15 dana nakon osnivanja tvrtke Piaggio Hrvatska, vozio utrke skutera 4 godine, bio nekoliko puta 2, ili 3. u obe klase(50 i Open), uveo i razvio program Malossi, vodio največu prodavaonicu Piaggia u RH 7 godina,razvio program ispuha Shacal za skutere, sad vodim največu prodavaonicu Aprilia i Moto Guzzi u RH, trenutno prodao 2 x više vozila nego 2. prodavaonica u RH, moderator na motori.hr podforum skuteri  8)

p.s. poznat i kao onaj koji nije vidio rotor u Zagrebu pri 180 km/h :?
 
joke said:
U prodaji Piaggia, poćeo raditi 15 dana nakon osnivanja tvrtke Piaggio Hrvatska, vozio utrke skutera 4 godine, bio nekoliko puta 2, ili 3. u obe klase(50 i Open), uveo i razvio program Malossi, vodio največu prodavaonicu Piaggia u RH 7 godina,razvio program ispuha Shacal za skutere, sad vodim največu prodavaonicu Aprilia i Moto Guzzi u RH, trenutno prodao 2 x više vozila nego 2. prodavaonica u RH, moderator na motori.hr podforum skuteri  8)

p.s. poznat i kao onaj koji nije vidio rotor u Zagrebu pri 180 km/h :?

svaka čast čovjeće  (y)
 
joke said:
Jedini pametni razlog za postojanje 400-ice je onaj koji se tiće euro vozačke dozvole i takse za osiguranje. Kako se ovaj skuter radi primarno iz ovih razloga, a oni ne znače ništa u Hrvatskoj, stvarno neznam zašto se taj skuter uopče uvozi u RH.

Sto je sa "novim" vozacima?
Ako me memorija dobro sluzi, prve 2 godine ne smiju voziti nista jace od 35ks (i jos neke restrikcije).

400tke su taman toliko.
 
Cortez said:
Sto je sa "novim" vozacima?
Ako me memorija dobro sluzi, prve 2 godine ne smiju voziti nista jace od 35ks (i jos neke restrikcije).

400tke su taman toliko.

e da, mozda si tu uklapa taj model  ? :misli:
 
Uklapa se "u milimetar".

3 vjerovatno najbolja skutera na svijetu postoje u varijanti od 400ccm/34ks (burgman, silverwing, majesty)
tako da ta klasa itekako ima smisla.
 
Cortez said:
Sto je sa "novim" vozacima?
Ako me memorija dobro sluzi, prve 2 godine ne smiju voziti nista jace od 35ks (i jos neke restrikcije).

400tke su taman toliko.
Prvi put čujem to. :misli:
Znam za A1 vozačku,do 125ccm,i 18 god.ali ovo sa konjim nikad čuo
 
Cortez said:
Uklapa se "u milimetar".

3 vjerovatno najbolja skutera na svijetu postoje u varijanti od 400ccm/34ks (burgman, silverwing, majesty)
tako da ta klasa itekako ima smisla.

U startu si izostavio T-max koji je u omjeru cijene, kvalitete i primjenjene tehnike sigurno najbolji, tako da ti ova izjava nema smisla.
A ova ostala 3 koja si nabrojao napravljena su zbog potreba talijanskog tržišta koje je trenutno največe na svijetu,
isto kao što su Yamaha i Peugeot svojevremeno radili 100 ccm samo za potrebe Francuske, a prodavali ih po cijeloj Europi,
isto kao što se radila klasa od 150 ccm koja je rađena samo za talijanske potrebe izlaska na njihove autoceste, a isto se prodavala u cijeloj Europi.

Želim samo reči da su 400-ice OK, ali to je višak sa drugih tržišta, namijenjen specifično za njih, tako da kod nas dolazi samo kao njihov otpadak htjeli vi to ili ne.
Ukoliko se promijeni zakon koji pogoduje 400-icama u Italiji, zaboravite na daljnju proizvodnju ovih modela, isto kao što se desilo sa 100-icama, i sa 150-kama
 
veliki said:
Prvi put čujem to. :misli:
Znam za A1 vozačku,do 125ccm,i 18 god.ali ovo sa konjim nikad čuo

Mislim da se to odnosi na snagu vozila kojim se može polagati vozački ispit, a ne na snagu 1. vozila novog vozača.
Jedina potkategorija koju sam uspio pronači je A1 koja se odnosi na vozila do 125 ccm i 11 kW.
 
Da to je...ali ono da moraš prve dvije godine voziti motor do neki konja ,,,to nisam nikad čuo. 8)
 
veliki said:
Da to je...ali ono da moraš prve dvije godine voziti motor do neki konja ,,,to nisam nikad čuo. 8)
pa koliko ja znam, na snazi je neki zakon, da ako sad imas 20godina i ides polagati, vozac si "pocetnik" 2 godine tako nesto, i nemozes sjesti na jaci motor od 25KW tako nesto  :misli:
 
Eladio said:
pa koliko ja znam, na snazi je neki zakon, da ako sad imas 20godina i ides polagati, vozac si "pocetnik" 2 godine tako nesto, i nemozes sjesti na jaci motor od 25KW tako nesto  :misli:

Provjeri, imaš net, pa copy paste taj dio zakona, dok to ne napraviš, na ovom podforumu taj zakon ne vrijedi :mrgreen:
 
Nemam pojma koji je sada točno zakon ali u pripremi je zakon da sa 18god tek možeš položiti A kategoriju ali prije toga moraš imati 2god A1 tj do 125ccm i 11KW.......i nebude više izgleda ona fora sa polaganjem ako imaš B kat pa da imaš samo test vožnje i 10 sati nego bude bio ispit i iz znakova i prve pomoći i koštalo bude oko 3500-4000kn....tako sam ja čuo od jednog dečka koji je instruktor vožnje a sada dok to ne stupi na snagu vrijedi sadašnji propisani zakon ili naravno vožnja bez vozačke  :jesus:

 
Zako o sigurnosti prometa na cestama - vrijedi od kolovoza 2004.
"Članak 221.
(1) Osoba koja je položila vozački ispit i dobila vozačku dozvolu za M, A1, A, B, ili C1 kategoriju vozila ne smije dvije godine od dana izdavanja vozačke dozvole upravljati vozilom na cesti brzinom većom od 80 km na sat, na cesti namijenjenoj isključivo za promet motornih vozila brzinom većom od 100 km na sat, odnosno 120 km na sat na autocesti, a mopedom 40 km na sat, niti tim vozilom smije vući priključno vozilo, a niti organizirano prevoziti djecu.
(2) Osoba iz stavka 1. ovoga članka ne smije upravljati niti početi upravljati vozilom ako u organizmu ima opojnih droga, alkohola ili ako pokazuje znakove alkoholiziranosti.
(3) Osoba iz stavka 1. ovoga članka koja je položila ispit za B kategoriju vozila ne smije upravljati vozilom čija snaga motora prelazi 75 kW. Osoba iz stavka 1. ovoga članka koja je položila ispit za A kategoriju vozila ne smije upravljati vozilom čija snaga motora prelazi 25 kW."   :misli:
 
hehe, evo taman sam htjeo i ja staviti  (y)

pise crno na bijelo  :mrgreen:ž

tu sve ima : http://www.mojskuter.com/forum/index.php?topic=365.0  :mrgreen:
 
Pec said:
Zako o sigurnosti prometa na cestama - vrijedi do kolovoza 2004.
"Članak 221.
(1) Osoba koja je položila vozački ispit i dobila vozačku dozvolu za M, A1, A, B, ili C1 kategoriju vozila ne smije dvije godine od dana izdavanja vozačke dozvole upravljati vozilom na cesti brzinom većom od 80 km na sat, na cesti namijenjenoj isključivo za promet motornih vozila brzinom većom od 100 km na sat, odnosno 120 km na sat na autocesti, a mopedom 40 km na sat, niti tim vozilom smije vući priključno vozilo, a niti organizirano prevoziti djecu.
(2) Osoba iz stavka 1. ovoga članka ne smije upravljati niti početi upravljati vozilom ako u organizmu ima opojnih droga, alkohola ili ako pokazuje znakove alkoholiziranosti.
(3) Osoba iz stavka 1. ovoga članka koja je položila ispit za B kategoriju vozila ne smije upravljati vozilom čija snaga motora prelazi 75 kW. Osoba iz stavka 1. ovoga članka koja je položila ispit za A kategoriju vozila ne smije upravljati vozilom čija snaga motora prelazi 25 kW."   :misli:

Ja nisam znao, ali ako je službeno onda vrijedi, s tim da ne otpada ona tvrdnja zbog koje je i počela rasprava o ovom dijelu zakona, a to je da ovo opravdava uvoz klase od 400 ccm. :misli:
 
Eladio said:
to je onda super izbor cak , hm.. da..

imamo novi best buy  :mrgreen:

Stoji da je klasa 400 najjače što mogu novi vozači voziti 2 godine, ali ne stoji da je best buy, jer ako se gleda i onaj dio zakona koji govori da je največa dopušten brzina 100 km/h, onda je to odrednica koju zadovoljavaju i vozila od 125 ccm i 11 KW, s puno manjom cijenom.
 
joke said:
Stoji da je klasa 400 najjače što mogu novi vozači voziti 2 godine, ali ne stoji da je best buy, jer ako se gleda i onaj dio zakona koji govori da je največa dopušten brzina 100 km/h, onda je to odrednica koju zadovoljavaju i vozila od 125 ccm i 11 KW, s puno manjom cijenom.

hehe.. znam da znas na sta sam mislio  :wink:

..bitno je da ti na njemu legalno sjedis.. i da eventualno kad ga prodajes, kupac ga moze "legalno" voziti ..

a bitno mi se cini jaci od 250 ccm  :mrgreen:


sto znaci da bi uskoro moglo biti dosta tih 400tica umjesto 500tica u "preko 250" klasi :D , jeftinije od 500 i ima smisla dugorocno = best buy

ne vidim smisla kupit 500 bas vise  :mrgreen: :mrgreen: