Ovaj rezervoar i sediste imamo, najverovatnije da nece ici u krajnjoj verziji.
Korman ide dole i stavljamo heblove. Anlaser ide dole, to je za devojcice. Kontakt dobija kada se zatvori copava, nema brave, zica, prekidaca. Na samom faru ce biti starinski prekidac za dugo/kratko....
Stapovi od ktm690 sm su predugi, mam neku viljusku od suzukija gsx, pa ce tp da ide.
Stigli novi amortizeri Bitubo i auspuh Supertrapp, to je onaj sto nema rupu, nego dise na skrge.
Zadnja viljuska je od neke Gilere, svidela mi se zbog ekscentara za zatezanje lanca. Bila je duza 12 cm pa sam je isekao, ovih dana cu je povariti. Kada zavrsim, ram ide u kavez na proveru. Cekam trokut pa da sastavim prednji kraj.
Alu viljuska i KTM tockovi su 8 kg laksi od standarda, bilo je jos malo gvozdjurije viska uz to. Pocupacu jos nesto da zaokruzim na 40 kg.
Ponovo sam izmerio. Zadnji tocak, viljuska i kocnica u originalu imaju 30.57 Kg, sto je za 11.77 Kg vise od sadasnje verzije. Ukupno do sada 42.51 Kg. Ostaje jos prednji kraj, i tu ce biti ustede. Jednom prilikom sam sa XT-a skinuo sve sto nije neophodno da motor upali, negde oko 20 kg krsa. Motor je na gas isao na zadnji. Razmisljam kako dobar deo motorista nema pojma kako im motor ide, jer stalno voze sa dvoje. Neko mrsavu ribu, a neko debeli stomak.
Viljuska mora da se rasece i rasiri 30 mm. Nece guma 160 da stane nazad.