BGW by farbach

Mr. Noo said:
Ovo je dobro tolko da zaplaće čovjek.... (y) (y) (y)

A ne! Diskovi su malo hrđavi. Treba to malo provozat i prodivljat, pa da onda vidiš
 
Motor je dobar samo za svoje vrsnjake. Moji klinci su ga provozali, jos dok je imao izduv 6 u 6. Kazu zvuci iz pakla,izgled za 10, ali sve ostalo 0. Nisu odrasli na tome i dozivljavaju ga kao ja NSU Pretis nekada, odlican samo ne moze da skrene i otporan je na kocenje.
Zato im se ova tatina igracka iz mladosti dopala. Kako je upalim, od kombunacije zvuka i mirisa hormon srece pocne da se luci.

p1180034.jpg
 
p1180441u.jpg


Forka je konacno stigla u radionicu. To je projekat za decu farbache. Osim Tomosa automatika ovo je jedini motor za asfalt koji ih interesuje. Od ovog na prikolici treba da nastane ovo dole, ili kako nas vec rad odvede. Jos uvek crtamo i smisljamo.
Imam stapove 54 i tockove od KTM 690, mozda to stavim. Nekako bih voleo da motor koci jos necim osim ocima, a sa ovim diskovima to nije moguce.
Nemoj da vam promaknu felne na prikolici.

thetarantulas1976cb750f.jpg


Skinutoje 30 kg necega.

p1180445.jpg


p1180444.jpg


p1180446.jpg


p1180443.jpg



 
Ovaj rezervoar i sediste imamo, najverovatnije da nece ici u krajnjoj verziji.
Korman ide dole i stavljamo heblove. Anlaser ide dole, to je za devojcice. Kontakt dobija kada se zatvori copava, nema brave, zica, prekidaca. Na samom faru ce biti starinski prekidac za dugo/kratko....

p1180442m.jpg


Stapovi od ktm690 sm su predugi, mam neku viljusku od suzukija gsx, pa ce tp da ide.

p1180451c.jpg


Stigli novi amortizeri Bitubo i auspuh Supertrapp, to je onaj sto nema rupu, nego dise na skrge.
Zadnja viljuska je od neke Gilere, svidela mi se zbog ekscentara za zatezanje lanca. Bila je duza 12 cm pa sam je isekao, ovih dana cu je povariti. Kada zavrsim, ram ide u kavez na proveru. Cekam trokut pa da sastavim prednji kraj.
Alu viljuska i KTM tockovi su 8 kg laksi od standarda, bilo je jos malo gvozdjurije viska uz to. Pocupacu jos nesto da zaokruzim na 40 kg.

p1180447h.jpg


p1180449q.jpg


Ponovo sam izmerio. Zadnji tocak, viljuska i kocnica u originalu imaju 30.57 Kg, sto je za 11.77 Kg vise od sadasnje verzije. Ukupno do sada 42.51 Kg. Ostaje jos prednji kraj, i tu ce biti ustede. Jednom prilikom sam sa XT-a skinuo sve sto nije neophodno da motor upali, negde oko 20 kg krsa. Motor je na gas isao na zadnji. Razmisljam kako dobar deo motorista nema pojma kako im motor ide, jer stalno voze sa dvoje. Neko mrsavu ribu, a neko debeli stomak.

p1180453.jpg


Viljuska mora da se rasece i rasiri 30 mm. Nece guma 160 da stane nazad.

p1180521.jpg


 
svaka čast na projektu, baš me zanima kako ćeš na kraju napraviti  (y) (y)
 
farbach said:
... Anlaser ide dole, to je za devojcice.


...Kontakt dobija kada se zatvori copava, nema brave, zica, prekidaca. Na samom faru ce biti starinski prekidac za dugo/kratko....


prvo: neka je, ali ja sam lijen  :mrgreen: onome koji je smislio anlaser, treba spomenik dignut

drugo: tako jednostavne stvari, a nikad se sjetio  :misli: pamti se za neki budući motor  (y)
 
jebeno  (y)


btw. sta znaci copava?  :LOL:

jedino logicno sa mi pada napamet je nogara  :misli:    :mrgreen:

ima koja jos slika tog stendera sa motorom, ali sa boka, tj. iza motora?

btw. taj program me nekako podsjeca na catia-u ili google skech  :LOL:  bilo je poprilicno davno kad sam zadnji put upalio jednog od njih  :LOL:
 
Jel to to?

http://www.youtube.com/watch?v=VfbIfboq5Hc&feature=youtube_gdata_player

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone