QuinnSaab
New member
Gledam ja u tu "USS San Jacinto“. krstaricu i pitam se hoće li sad započeti kakva „Snježna oluja“ namjesto pješčane? BMW K 1600 GTL admiralska je mega super luksuzna krstarica koja je plijenila poglede kuda god smo prošli. Ok, bila sam ljubomorna,kraj nje moja Yamahica djelovala je poput dječje igračke, no i znatiželjna...
Brutalnih 1649cc, 6 cilindra, zdravih 158 radnih konja bez imalo poteškoća pokreću ovaj skoro 400 kg težak motor (348 kg prazan) i čini se da bi bez problema mogao i kola povući, samo su zaboravili kuku ugraditi. No da nema velike kromirane šestice lako bi ga mogli zamijeniti za četrerocilindraša s manje kubika jer umjesto zaglušujući rike, ovaj Bavarac samo prede.
Jedno potpuno inovativno rješenja koje me oduševilo su svijetla koja prate cestu. U auto industriji ovaj patent poznati je već duži niz godina, no prvi puta sam vidjela primjenu na motoru.
Uz ova „standardna“ svjetla, kako kažu u ovakvim pregledima, „testirani model“ imao je i bočna svijetla (dodatna oprema) koja za razliku od svjetala koji prate zavoj ostaju nepomična. Malo zbunjujuće jer naprave „betlehem“ oko vas, no vjerojatno praktično za duga putovanja ravnim cestama.
Prostrani gepek koji je u testiranom modelu imao integrirano zadnje stop svijetlo (nije serijska oprema), ima i integriranu rasvjetu prtljažnika. Prostrani bočni koferi (stane kaciga nutra) drže se na tri točke i lako skidaju. Dodatno sa lijeve i desne strane „oklopa“ nalaze se mali pretinci za sitnice potrebne na putu poput novčanika. Mjesto USB punjača i priključaka za iPhon nalazi se sa desne strane. Svaki od ovih prtljažnih prostora otvara se pritiskom na gumb, a zaključavaju/otključavaju se centralno daljinskim.
Za suvozača osigurana je široka i mekana „fotelja“ no na mjestu suvozača moje nožice su bile prekratke da bi bile ugodno smještene na držačima te sam uporište tražila prstima, ili mi vožnja straga nije prirodno okruženje – u svakom slučaju prostranosti napretek.
Brutalnih 1649cc, 6 cilindra, zdravih 158 radnih konja bez imalo poteškoća pokreću ovaj skoro 400 kg težak motor (348 kg prazan) i čini se da bi bez problema mogao i kola povući, samo su zaboravili kuku ugraditi. No da nema velike kromirane šestice lako bi ga mogli zamijeniti za četrerocilindraša s manje kubika jer umjesto zaglušujući rike, ovaj Bavarac samo prede.
Jedno potpuno inovativno rješenja koje me oduševilo su svijetla koja prate cestu. U auto industriji ovaj patent poznati je već duži niz godina, no prvi puta sam vidjela primjenu na motoru.
Uz ova „standardna“ svjetla, kako kažu u ovakvim pregledima, „testirani model“ imao je i bočna svijetla (dodatna oprema) koja za razliku od svjetala koji prate zavoj ostaju nepomična. Malo zbunjujuće jer naprave „betlehem“ oko vas, no vjerojatno praktično za duga putovanja ravnim cestama.
Prostrani gepek koji je u testiranom modelu imao integrirano zadnje stop svijetlo (nije serijska oprema), ima i integriranu rasvjetu prtljažnika. Prostrani bočni koferi (stane kaciga nutra) drže se na tri točke i lako skidaju. Dodatno sa lijeve i desne strane „oklopa“ nalaze se mali pretinci za sitnice potrebne na putu poput novčanika. Mjesto USB punjača i priključaka za iPhon nalazi se sa desne strane. Svaki od ovih prtljažnih prostora otvara se pritiskom na gumb, a zaključavaju/otključavaju se centralno daljinskim.
Za suvozača osigurana je široka i mekana „fotelja“ no na mjestu suvozača moje nožice su bile prekratke da bi bile ugodno smještene na držačima te sam uporište tražila prstima, ili mi vožnja straga nije prirodno okruženje – u svakom slučaju prostranosti napretek.