Razbijam monotoniju u temi, ovih dana, godinu danas nakon kupnje K1200R, okrenuo sam i okruglih 10.000 km pod svojim dupetom. Pitam se kako sam nakupio toliko s obzirom da sam od 1.5.-15.9. zbog posla napravio samo 600km - topla jesen je dozvolila nadoknadu.
Odmah po kupnji prebacili smo se na M7RR što je u prvih 3000km omogućilo kvalitetno upoznavanje.
Motor mi je i danas senzacija i uživam svakom prilikom kad mogu sjesti na njega. Primarno je kupljen zbog veličine i snage da bi mi u međuvremenu njegov industrijski izgled prirastao srcu.
U 10.000 zamijenjena 2 seta guma, trenutno su gore S20 evo kojima bj dao pol koplja više nego M7RR, motor se ljepše ruši i daju mi više pouzdanja.
Najveću razliku u 10.000 km je donio veliki servis - svijećice, štelanje ventila, komplet filtera i ulja. Ne znam svako koliko mjenjate svijećice, moje su unutra bile bar 5 godina u prilog ćemu ide njihov pretjerano izraubani izgled. Nakon zamjene motor je radio ne samo klasu mirnije već je pronašao "izgubljenih" 7-8 ks.
Motul 300V kojem sam bio vjeran i na 4 kotača na K1200R osjetno utiša i ispegla prebacivanje brzina - investicija dodatnih 100kn za mir, kao i 100 oktana gorivo koje na K radi razliku.
Sve u svemu sjajan i uzbudljiv motor kojim vlasnik može ujutro krenuti iz Rijeke i popodne biti u Dubrovniku, a s druge strane odvesti Plominku ili Karlobag ludom brzinom.