BMW K1200 R ili K1300 R

Hahahahh vidim Vlado je ostavio šablonu za sic  :mrgreen:
imamo apsolutno identične siceve (y)
ja sam zadovoljan a suvozačica/supruga  preporođena.
(y)
 
Kako zuji taj SC lončić???


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
 
Rudar said:
Hahahahh vidim Vlado je ostavio šablonu za sic  :mrgreen:
imamo apsolutno identične siceve (y)
ja sam zadovoljan a suvozačica/supruga  preporođena.
(y)
Da tvoj mi je pokazao kao primjer. Bila je i jedna druga varijanta ali tvoj mi se vise dopao. Mogu reci da je sic jednostavno fantastican. Moja suprugra je prezadovoljna, a i ja sam isto. Prije ovog nakon jedno 100km pocinjalo bi nam biti neugodno. Ne ono da ti dupe otpada ali premijestas se i tak to. Jucer smo proveli 6 sati na motoru i 0 neugode. I sa visljim volanom imam osjecaj kao da vozim novi motor. Puno lakse se vozi, i van autoceste je sve puno bolje. Na autocesti je malo vise vjetra ali... ko to jebe. :mrgreen:

Elias said:
Kako zuji taj SC lončić???


Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
Auspuh je dobar. Sa DB killerom mi je bio malo tih, pa sam malo "preradio" killer (ima onak gljivu na vrhu pa rupe sa strane, pa sam samo otpilio tu gljivu). Nakon toga je ok zvuk i sa killerom, ali dok smo ovak lokalno vozim bez killera. Stavljam ga samo za put. Takoder sam odspojio sajlu koja ide u flapper u auspuhu tako da se lijepo cuje i ispod 5000 okretaja (ili na koliko vec se otvara na ovom motoru).

Jedino sto nema katalizator. I iako je zvuk super, motor daleko bolje radi na original auspuhu (u smislu cukanja pri jako sporoj voznji, quickshiftera na odredenim rpm-sima i tak). Ali original mi je jednostavno pretih, jebiga. Nije da se neda vozit, ali razlika se osjeti. Razmisljam kupit Akrap ali 10000kn za novi je vec malo veca cifra, a polovni su rijetki.
 
Jesi probao  s novom "kantom" (SC)  u servisu,
da ti malo premapiraju motor.
  Mene su na zadnjem servisu  s "loncom" koji je sad na motoru , pitali jesam dirao mapu kod promjene auspuha, rekoh ne.
Dečki su
upucali zadnji software i moram priznati osjetna razlika. Hm možda griješim ali možeš probati/pitati pametnije.
 
To su mi napravili kad sam bio prosle godine. Osjetno je bilo bolje, ali jos uvijek je cukalo dosta kod vrlo polake voznje (kroz rotor i tak). Onda sam stavio Accelerator (vara ECU da je vani hladnije nego sto je) i to je jos jednom osjetna razlika bila (pogotovo kad se ide jako polako). Sve u svemu motor radi dosta dobro ovako.

Medutim kad sam stavio original auspuh za tehnicki ove godine onda sam ga pustio par dana i razlika se ipak osjeti. Ali cudilo bi me da se i ne osjeti s obzirom da je maknut kat + auspuh bez DB killera poprilicna razlika u protoku u odnosu na stock auspuh. Mislim da tu nista ne pomaze kompletno osim custom mape sa PC5 ili tak nekaj a to mi se ne radi. Kao sto sam rekao to su sad nijanse i usporedba jednostavno skoro savrsenog ponasanja sa originalom i malo manje savrsenog sa ovim auspuhom. :)
 
Evo nakon 1200 km po nasoj obali mogu s olaksanjem zakljuciti da volan + sic su definitivno isplativa investicija. Vecina bolova nestala, 1000% udobnija voznja kako za mene tako i za suvozacicu. Jos me malo leda bole nakon cijelog dana voznje, ali to je vise posljedica zivota nego motora. :mrgreen:
 

Attachments

  • IMG_1131.JPG
    IMG_1131.JPG
    1.2 MB · Views: 272
  • image 3.jpg
    image 3.jpg
    1.3 MB · Views: 266
Pozdrav BMW-ovci. Posjedujem BMW R 1150 RT 2005 godina. Imam problema sa hladnim startom. Ne reagira ručica kada ju podignem. jedina opcija mi je otiči od Tomića. da li je netko imao sličan problem i može li mi kazati koliko bi me moglo stajati?? Inače sam iz Slavonije.  Koliko sam upoznat, u Slavoniji nema tko bi kvalitetno radio BMW motore, osim Tomića.
 
Motorkotaci Igor... Decko je prije radio u Tomicu
 
Hvala na odgovoru. Mislio sam nešto bliže, ako ima, ali nisam došao do takvog saznanja. Preostaje mi Tomić, jer me put trenutno ne vodi prema Zgb i Čakovcu. U svakom slučaju dobro je znati..Hvala!!
 
Ha čuj, malo će više koštati, ali barem imaš pravo na reklamaciju i ganjanje dok ti to ne naprave kako spada, moraju dati garanciju na posao...
 
Djusi said:
Pozdrav BMW-ovci. Posjedujem BMW R 1150 RT 2005 godina. Imam problema sa hladnim startom. Ne reagira ručica kada ju podignem. jedina opcija mi je otiči od Tomića. da li je netko imao sličan problem i može li mi kazati koliko bi me moglo stajati?? Inače sam iz Slavonije.  Koliko sam upoznat, u Slavoniji nema tko bi kvalitetno radio BMW motore, osim Tomića.
rucica rucnog gasa ,on nema cok.Prilikom sinhrnizacije sajli podesi se i rucni gas,obiĉna pizdarijica !
 
Eto groznica je uzela opet žrtvu  :0648: :0648:
 

Attachments

  • 2018-06-29 21.03.57.jpg
    2018-06-29 21.03.57.jpg
    1.2 MB · Views: 321
Ekipo imam jedno pitanje.
Znači nakon duge vožnje kad stanem s motorom on na minutu ima dosta jak miris koji nakon minute nestane.
A sad jel to normalno ili ne?
 
Kakav miris? Po spaljevini? Moguce kocnice, ili auspuh ako je originalni
 
DomGs said:
Eto groznica je uzela opet žrtvu  :0648: :0648:
To su original varovi na rami :shock: vidim da je i na drugima tako :shock:  gledam i ne vjerujem, kao na kakvom jeftinom kinezu