Da tvoj mi je pokazao kao primjer. Bila je i jedna druga varijanta ali tvoj mi se vise dopao. Mogu reci da je sic jednostavno fantastican. Moja suprugra je prezadovoljna, a i ja sam isto. Prije ovog nakon jedno 100km pocinjalo bi nam biti neugodno. Ne ono da ti dupe otpada ali premijestas se i tak to. Jucer smo proveli 6 sati na motoru i 0 neugode. I sa visljim volanom imam osjecaj kao da vozim novi motor. Puno lakse se vozi, i van autoceste je sve puno bolje. Na autocesti je malo vise vjetra ali... ko to jebe.Rudar said:Hahahahh vidim Vlado je ostavio šablonu za sic
imamo apsolutno identične siceve
ja sam zadovoljan a suvozačica/supruga preporođena.
Auspuh je dobar. Sa DB killerom mi je bio malo tih, pa sam malo "preradio" killer (ima onak gljivu na vrhu pa rupe sa strane, pa sam samo otpilio tu gljivu). Nakon toga je ok zvuk i sa killerom, ali dok smo ovak lokalno vozim bez killera. Stavljam ga samo za put. Takoder sam odspojio sajlu koja ide u flapper u auspuhu tako da se lijepo cuje i ispod 5000 okretaja (ili na koliko vec se otvara na ovom motoru).Elias said:Kako zuji taj SC lončić???
Poslano sa crikvenog tornja...mit tapatalk und ajfonx
rucica rucnog gasa ,on nema cok.Prilikom sinhrnizacije sajli podesi se i rucni gas,obiĉna pizdarijica !Djusi said:Pozdrav BMW-ovci. Posjedujem BMW R 1150 RT 2005 godina. Imam problema sa hladnim startom. Ne reagira ručica kada ju podignem. jedina opcija mi je otiči od Tomića. da li je netko imao sličan problem i može li mi kazati koliko bi me moglo stajati?? Inače sam iz Slavonije. Koliko sam upoznat, u Slavoniji nema tko bi kvalitetno radio BMW motore, osim Tomića.
Flato said:Cool.
Taj motor bio/još uvijek jest u Rijeci?
To su original varovi na rami :shock: vidim da je i na drugima tako :shock: gledam i ne vjerujem, kao na kakvom jeftinom kinezuDomGs said:Eto groznica je uzela opet žrtvu :0648: :0648: