zokx
Well-known member
Sinna said:pa zanima me sve, kako se ponaša u gradu, a kako izvan, da li je lagan za vozit, kako koči, potrošna, autonomija, vožnja udvoje i sl. vidiš ja sam 2007. htio kupit super naked motor i baš jedan lipi je bio u tomića u salonu ST-u žuto-crni god. dana star 2006. i pitam cijenu, koliki popust imam jer je star više od god., a on meni reče 6%. :misli: :x meni se učinilo premalo s obzirom na god. i pošto nije htio dat više lipo sam ga odrebatio. samo za primjer u istom salonu BMW 3 god. dana stara dava mi ga je za 15 % manju cijenu. govorim sve o novim salonskim modelima i za motor i za auto. posli sam naša isto salonski model aprilia tuono 1 god. stara na popust 2000 eura. nemojte mi samo sad to nevalja, to je talijan i sl., jer ja guštan s njim a i bili smo žena i ja do istanbula ukupno 3500 km, a dosta nas je pratila kiša i sve 5! samo me ne pitajte di sam stavio prtljagu. :wink:
To svakako nije normalno, i čitam da dosta ljudi ima problema sa Tomićem u Splitu. Ja sam iste godine u ZG normalno bez tada ikog poznatnog dobio odličan popust na motor toga godišta koji su imali na lageru. Naravno da bi dobio puuno manje ili možda i ništa da sam naručivao sve kako sam htio. Anyway upravo sam to tražio i kupio, i evo dvije sezone nakon kupnje mogu reći da sam još uvijek jako hepi kad sjednem na motor i zujim negdje. Znaš, oduvijek me pratio kod mojih bivših auti i motora nakon nekog vremena neki feeling dosade i jednostavno više nisam uživao u vožnji već bi razmišljao o svim mogućim nedostacima toga vozila, i nekako mi počne ići na živce. Tada znam da je vrijeme za nešto drugo i drukčije.
K seriju sam odabrao jer sam želio dovoljno veliki motor obzirom da sam visok i težak, motor koji će biti praktičan za uporabu u gradskoj vožnji, na kojeg mogu sjesti ženu i otići na neki izlet, i tako to da ne duljim K serija mi se učinila idealnom za mene. Moram priznati da sam skoro uzeo GSa ali sam odustao jer sam htio još malo "šusa", a GS iako zadovoljava sve ostale kriterije jednostavno ne ide.
Pokazalo se da je stvarno praktičan kako za gradsku vožnju i odlazak na posao, tako i za neki put. Nažalost nemam nešto puno vremena, a moja žena i volje, tako da smo bili jednom do Dubrovnika prošle godine, a za ovu smo planirali malo Italije i Austrije što je nažalost iz nekih sasvim drugih razloga propalo. Žena je dosta lagana i 170 cm visoka i vožnja od par sati joj ne predstavlja nikakav problem. Sic je nešto bolji na "S" seriji ali mi se definitivno ovaj moj model više svidio. Kupio sam bočne kofere koji su super, i u njih stane gomila stvari. Jedino sve treba strpati u vreće koje se dobiju sa koferom, jer se inače sve smoči po kiši (probano). Nisam bio nikako zadovoljan serijskim gumama Michelin Pilot Road, te nakon što sam probao K1200S od frenda sa Diablom gore, skužio sam da je razlika nebo i zemlja, te su sada gore Diablo Rosso koje su stvarno super.
Prilično sam temeljit, naročito kod održavanja i npr. bilježim redovito potrošnju, pa ti mogu reći kako je maksimum u ovih 11000 km. bio 9,09 litara na 100 km., a na putu sa ženom minimum 6,07 lit., dok je prosjek 7,4. što znači nekakvu autonomiju od cca 180-200 km. Do sada nisam imao nikakvih kvarova ili problema. Kočnice su vrhunske. Imaju ABS, ali to uopće ne osjetiš na prednjoj kočnici. Zadnja je neupotrebljiv dok sam sam na motoru jer ABS stalno prekida, ali je OK kad je suvozač gore. Negdje sam čak u Motorradu našao kako kočnice R Sporta uspoređuju kao referentne u nekom testu. Nerviralo me cviljenje prednje kočnice ponekad i to u zadnjoj fazi kočenja. Ne klasično cviljenje nego neki dublji zvuk pred samo zaustavljanje nevezan za vlagu, temperaturu i slično bez ikakvog utjecaja na samo kočenje. Promijenili su na garanciju prednje diskove i pločice, i sada se to gotovo više uopće ne javlja. Kažem gotovo ne, jer je ipak cvilnuo par puta nakon promjene. U servisu su mijenjali već spomenutu EWS antenu, te iz nekog razloga poklopce posuda za ulje kočnica i kuplunga, te u posudu od ulja prednje kočnice dodali neki metalni uteg. Pojma nemam zašto, ali tako je bilo u kompu po VINu. Motor je izrazito lagan za vozit. Moj ima i ESA podešavanje amortizera, tako da se promjene, ovisno o režimu vožnje i podlozi stvarno jako osjete. Pred godišnji negdje u šestom mjesecu bio sam sa nekim frendovima na Plitvicama, i na povratku sam ja vozio 1098, a taj frend moj motor. Ja sam bio stvarno oduševljen Dukcem. Ne uopće snagom u odnosu na moj motor, nego voznošću, na jedan sasvim drukčiji, tvrđi, "muški" način (osim paljenja guzice), a moj frend još više BMWom, snagom a istovremeno i "udobnošću". On kaže kako bi odmah kupio BMWa, a ja nekako ipak ne bi kupio Dukca i imao ga kao jedini motor, iako bi ga volio jednom mjesečno provozati.
Na kraju sve je pitanje kompromisa. Naravno da postoje motori koji bolje "leže", bolje idu, eksplozivniji su, udobniji, itd itd, ali meni je ovaj paket nekako jako jako dobar. Ako te još nešto zanima pitaj.