BMW K1200 R ili K1300 R

Danas provozao svoju grijačicu bubrega na Banditu 1200, sišla je sa njega i rekla mi je da vratim "TO" u garažu i uzmem K1200R koji smo nedavno vozili jer je ovo kantusina naspram BMW-a. Ja kao svaki dobar papučar ću poslušati ženu, a k tome i Vicko i Joke pljuju po BMW-u onda je to sigurno dobar motor.  :mrgreen:
 
Futurama said:
Danas provozao svoju grijačicu bubrega na Banditu 1200, sišla je sa njega i rekla mi je da vratim "TO" u garažu i uzmem K1200R koji smo nedavno vozili jer je ovo kantusina naspram BMW-a. Ja kao svaki dobar papučar ću poslušati ženu, a k tome i Vicko i Joke pljuju po BMW-u onda je to sigurno dobar motor.  :mrgreen:

Hebi ga, da su i oni sili na bemburu i isprobali je vjerovatno bi i oni prominili mišljenje, iako se u zadnje vrijeme sumnja da vicko pikira jednu polovnu bemburu u DU i da stalno pizdi vlasniku: "evo čitaj na forumu, vidiš šta kažu, ne valja ti to, moraš smanjit cijenu, nečeš ti to nikome prodat, al ako smanjiš još 20-25 % možda ti ja kupim, ma ne za vozit već samo onako da mi se dica u dvorištu imaju di penjat ..."  :mrgreen:
 
alien said:
Hebi ga, da su i oni sili na bemburu i isprobali je vjerovatno bi i oni prominili mišljenje, iako se u zadnje vrijeme sumnja da vicko pikira jednu polovnu bemburu u DU i da stalno pizdi vlasniku: "evo čitaj na forumu, vidiš šta kažu, ne valja ti to, moraš smanjit cijenu, nečeš ti to nikome prodat, al ako smanjiš još 20-25 % možda ti ja kupim, ma ne za vozit već samo onako da mi se dica u dvorištu imaju di penjat ..."  :mrgreen:


Vozio rt gsa gs c r i sarafio po njima i nece u moje dvoriste i da ga smanji 80% :jesus: Djete vozi SM i ne pada mu napamet da  sjedne na taj njemacki poluproizvod  :mrgreen:
 
vickodu said:
Vozio rt gsa gs c r i sarafio po njima i nece u moje dvoriste i da ga smanji 80% :jesus: Djete vozi SM i ne pada mu napamet da  sjedne na taj njemacki poluproizvod  :mrgreen:

Znači u početku češ ga držat kod susida dok se ekipa ne navikne da možda ipak vozaš bemburu? :misli:  :mrgreen:
 
alien said:
Znači u početku češ ga držat kod susida dok se ekipa ne navikne da možda ipak vozaš bemburu? :misli:   :mrgreen:

Jedini koji ima malu šansu da uđe u dvorište je gsa ali se i to najvjerovatnije neće dogodit  :mrgreen:
 
vickodu said:
Jedini koji ima malu šansu da uđe u dvorište je gsa ali se i to najvjerovatnije neće dogodit  :mrgreen:

Neće da spusti cijenu?  :misli:

ma reci mu da nazove mene ja ću mu objasnit kako mu ništa ne valja i da mu je bolje sad prodat tebi po tvojoj cijeni nego tražit više za njega, al onda ipak očekujem da me vodiš na neki biftek, primjerice u konobu Konavle...lip mi je pogled odande!  :D
 
alien said:
Neće da spusti cijenu?  :misli:

ma reci mu da nazove mene ja ću mu objasnit kako mu ništa ne valja i da mu je bolje sad prodat tebi po tvojoj cijeni nego tražit više za njega, al onda ipak očekujem da me vodiš na neki biftek, primjerice u konobu Konavle...lip mi je pogled odande!  :D

Motor kupujem novi ali je Super tenere u kombinaciji  :wink: Za biftek smo dogovorili  (y)
 
Da malo osvjezimo ovu temu.

Ima 2 dana postao sam vlasnik K1200S iz 2006 god.
Motor nema ESA ovjes sto mi je i drago u jednu ruku ako se ima sto pokvarit kakve sam srece to ce se pokvarit.
Servisna u BMW od prvog dana ,na 41000 km mjenjan je komplet kumplug s kosarom i svim lezajima kumpluga tj izgleda da je u njima problem a kazu novi nece imat problema trenutno ima 52000 km sve ostalo ko puska za sad.

Danas obavljen servis u Tomica u ST iako sam bio dosta skeptican servis je jeftin u pojmu tog motora da mnogo ne backam sva ulja i filter i ulje diferencijala sve 1000 kn ruke i materijal naravno ulje castrol 5w-40 samo ono je litra 150 kn mozda koja kuna vise inace ide 4 ltr ulja te kako mjenjam gume u to je ukljucena izmjena obe gume montaza demontaza.

Dodatno na to ostavili su motor na servisnoj akciji tj opozivu od tvornice i mjenjaju pumpu goriva komplet nova stiza za 48 sati, inace na motoru je na 40000 km isto tako na servisnoj akciji uz trosak tvornice mjenjan na natezacu faz lanca neki saftey pin i sami natezac te lanac pumpe ulja tako da sam sad miran.

Ako se sto imalo razletit ili se vec razletilo ili je mjenjao u opozivu.

Eto to je to sad cemo dalje vidjet kako i sta inace motor ide ko kuga nakon RSV 1000 R ovo ide a aprilia ne mrda naravno govorim o pravcu.

Inace kupio michelin pilot road 2 naprid nazad bumo videli kakve su na njemu bile metzelerke Z8 mogle mozda jos koju 1000 al nije mi se dalo mucit

Eto ako se sto uskoro razleti javim nadam se da ce bar godinu sluzit bez veceg troska

Ako ko ima koji savjet savjetujete


 
znaci otpa dukac dosa bembe... :misli:

ajde neka,cestitam,sretno.... (y)
 
ko samui said:
Da malo osvjezimo ovu temu.

Ima 2 dana postao sam vlasnik K1200S iz 2006 god.
Motor nema ESA ovjes sto mi je i drago u jednu ruku ako se ima sto pokvarit kakve sam srece to ce se pokvarit.
Servisna u BMW od prvog dana ,na 41000 km mjenjan je komplet kumplug s kosarom i svim lezajima kumpluga tj izgleda da je u njima problem a kazu novi nece imat problema trenutno ima 52000 km sve ostalo ko puska za sad.

Danas obavljen servis u Tomica u ST iako sam bio dosta skeptican servis je jeftin u pojmu tog motora da mnogo ne backam sva ulja i filter i ulje diferencijala sve 1000 kn ruke i materijal naravno ulje castrol 5w-40 samo ono je litra 150 kn mozda koja kuna vise inace ide 4 ltr ulja te kako mjenjam gume u to je ukljucena izmjena obe gume montaza demontaza.

Dodatno na to ostavili su motor na servisnoj akciji tj opozivu od tvornice i mjenjaju pumpu goriva komplet nova stiza za 48 sati, inace na motoru je na 40000 km isto tako na servisnoj akciji uz trosak tvornice mjenjan na natezacu faz lanca neki saftey pin i sami natezac te lanac pumpe ulja tako da sam sad miran.

Ako se sto imalo razletit ili se vec razletilo ili je mjenjao u opozivu.

Eto to je to sad cemo dalje vidjet kako i sta inace motor ide ko kuga nakon RSV 1000 R ovo ide a aprilia ne mrda naravno govorim o pravcu.

Inace kupio michelin pilot road 2 naprid nazad bumo videli kakve su na njemu bile metzelerke Z8 mogle mozda jos koju 1000 al nije mi se dalo mucit

Eto ako se sto uskoro razleti javim nadam se da ce bar godinu sluzit bez veceg troska

Ako ko ima koji savjet savjetujete

Čestitam. Još uvijek je to odličan motor i malo malo njih novijih generacija mu je blizu u sport touring klasi. Ako je tako dobro i redovno održavan nemaš uopće problema. Neka ti pogledaju zračnost zadnjeg diferencijala jer se na nekim godištima svih serija ugrađivala alu flanđa koja se brzo potroši.
 
Čestitke! Oni to održavaju umisto vlasnika. Jesu ti minjali nosač diska zadnji? Mislim da je i to friški opoziv.
 
Ne ovoj seriji se NE mijenja zadnji prihvat diska samo 2005 god tj prva serija i neki drugi modeli nisam pitao koje..

Ovoj seriji je pumpa goriva upravo je mjenjaju ,neki safety pin na zubcaniku od faz lanca i natezac faz lanca to je bilo tamo 2013 god ,al ni time nije skroz eliminiran zvuk kad se motor tek starta i kad nema full tlaka na natezacu, lanac pumpe ulja te komplet korpa i oba lezaja kumpluga (u njima je i cijeli problem i u zubima kosare kumpluga slab materijal kazu a s novon nema problema),sad s pumpom goriva ja imam sve promjenjeno tako da sam vise manje miran.

Inace preporuka i sto se predhodni vlasnik drzao a ja sad nastvaljam je izmjena ulja u straznjem diferncijalu svako 10000 km ili svaki servis ipak je to samo 1,8 dcl te full sintetika 5w-40 ,a opet po nekim drugim forumima vidim stavljaju semi synt 10w 40.

Al ide ko kuga pogotovo od 100 km/h pa na dalje zaboravi R motore ovo je brze nisam ocekivao da ovako cupa

Inace stavio sam michelin pilot road 2 imali ko iskustva s njima
 
ko samui said:
Ne ovoj seriji se NE mijenja zadnji prihvat diska samo 2005 god tj prva serija i neki drugi modeli nisam pitao koje..

Ovoj seriji je pumpa goriva upravo je mjenjaju ,neki safety pin na zubcaniku od faz lanca i natezac faz lanca to je bilo tamo 2013 god ,al ni time nije skroz eliminiran zvuk kad se motor tek starta i kad nema full tlaka na natezacu, lanac pumpe ulja te komplet korpa i oba lezaja kumpluga (u njima je i cijeli problem i u zubima kosare kumpluga slab materijal kazu a s novon nema problema),sad s pumpom goriva ja imam sve promjenjeno tako da sam vise manje miran.

Inace preporuka i sto se predhodni vlasnik drzao a ja sad nastvaljam je izmjena ulja u straznjem diferncijalu svako 10000 km ili svaki servis ipak je to samo 1,8 dcl te full sintetika 5w-40 ,a opet po nekim drugim forumima vidim stavljaju semi synt 10w 40.

Al ide ko kuga pogotovo od 100 km/h pa na dalje zaboravi R motore ovo je brze nisam ocekivao da ovako cupa

Inace stavio sam michelin pilot road 2 imali ko iskustva s njima
Ja stvarno ne znam nikoga ko tako brzo minja mišljenja o motorima koje bi volija vozit. :misli: :? :LOL: Kad smo zadnji put pričali tija si GSa, a kupija T-MAX :shock:, pa gledaš Burgmana, pa Ducati 999 i sad kupiš BMWa. :LOL:Prijatelj mi ima istoga K1200S (ne znam godište) pa bi ti on moga objasnit neke stvari. Da si stavija PR 3 ili4 ajde ali 2 :?. On je sad stavija Metzeler 7RR i oduševljen je gumom, a vozi ludilo. 8) Javi se za đir. (y)
 
A sta da ti kazen za maxa napravija san 2 dira i svatija nije to za mene nakon svih motora,GS tija san novoga a opet toliko malo vozin da bi iskida novce, Ducati 999 tija bi ga imat za one dane u mjesecu i kako stoji uzet cu ga pa neka ga.

A K1200S slucajno cackan i kazem neka da i to proban i svidija mi se ja platio i uzeo i to ej to

Moze za dir iduci tjedan itako je motor u servisu do ponediljka.
 
A sta ja znan oli su PR2 lose gume nisan ni razmislja o tome opet vozin defenzivno a nije ni to motor za slagat zavoje na kolino opet sportske gume nekako za ugrijat kada i gdje ipak pricamo o 280 kg motoru a da cu na nekoj normalnoj cesti i voznji vidit razliku izmedu PR2 i PR4 neznam ni sam a razlika je 700 kn izmedu para jednih i drugih.

Oili si cuja ili proba PR2 da su lose ili koje ima je mana
 
ko samui said:
Ne ovoj seriji se NE mijenja zadnji prihvat diska samo 2005 god tj prva serija i neki drugi modeli nisam pitao koje..

Ovoj seriji je pumpa goriva upravo je mjenjaju ,neki safety pin na zubcaniku od faz lanca i natezac faz lanca to je bilo tamo 2013 god ,al ni time nije skroz eliminiran zvuk kad se motor tek starta i kad nema full tlaka na natezacu, lanac pumpe ulja te komplet korpa i oba lezaja kumpluga (u njima je i cijeli problem i u zubima kosare kumpluga slab materijal kazu a s novon nema problema),sad s pumpom goriva ja imam sve promjenjeno tako da sam vise manje miran.

Inace preporuka i sto se predhodni vlasnik drzao a ja sad nastvaljam je izmjena ulja u straznjem diferncijalu svako 10000 km ili svaki servis ipak je to samo 1,8 dcl te full sintetika 5w-40 ,a opet po nekim drugim forumima vidim stavljaju semi synt 10w 40.

Al ide ko kuga pogotovo od 100 km/h pa na dalje zaboravi R motore ovo je brze nisam ocekivao da ovako cupa

Inace stavio sam michelin pilot road 2 imali ko iskustva s njima
Ma naravno, zato i osvaja sve utrke ubrzanja i slicne događaje :LOL:
 
ko samui said:
Ne ovoj seriji se NE mijenja zadnji prihvat diska samo 2005 god tj prva serija i neki drugi modeli nisam pitao koje..

Ovoj seriji je pumpa goriva upravo je mjenjaju ,neki safety pin na zubcaniku od faz lanca i natezac faz lanca to je bilo tamo 2013 god ,al ni time nije skroz eliminiran zvuk kad se motor tek starta i kad nema full tlaka na natezacu, lanac pumpe ulja te komplet korpa i oba lezaja kumpluga (u njima je i cijeli problem i u zubima kosare kumpluga slab materijal kazu a s novon nema problema),sad s pumpom goriva ja imam sve promjenjeno tako da sam vise manje miran.

Inace preporuka i sto se predhodni vlasnik drzao a ja sad nastvaljam je izmjena ulja u straznjem diferncijalu svako 10000 km ili svaki servis ipak je to samo 1,8 dcl te full sintetika 5w-40 ,a opet po nekim drugim forumima vidim stavljaju semi synt 10w 40.

Al ide ko kuga pogotovo od 100 km/h pa na dalje zaboravi R motore ovo je brze nisam ocekivao da ovako cupa

Inace stavio sam michelin pilot road 2 imali ko iskustva s njima
Oprosti molim te.... Koje ulje u diferencijalu?