BMW novosti za 2015

gvo said:
Kardan mu treba još manje, pogotovo BMWov opjevani.

ne bih se slozio. problemi koji su postojali sa BMWovim kardanom su ukinuti ima jedno 2-3god. bila je i ona pizdarija kot RT kad je nakon 50K km trebalo sve da se rastavlja-sastavlja zbog nekog jednog dijela koji je prazvio citav pitchvajz.
ovih par mojih frendova koji voze KS, RT itd ne zale se mada znam da je u proslom izdanju bilo poprilicno sranja nezadovoljstva i jedan je cak ostavio motor 30 dana na servisu pa kad mu nisu sredili napisao tuzbu i dobio novi motor (ovdje po zakonu o zastiti potrosaca ako je proizvod pod garancijom i problem ne uklone u roku od 30 dana moraju vratit novce ili dat novi proizvod)
 
Hard Rocker said:
(ovdje po zakonu o zastiti potrosaca ako je proizvod pod garancijom i problem ne uklone u roku od 30 dana moraju vratit novce ili dat novi proizvod)
Kod nas je zakon 45 dana. Samo malo ljudi to zna i malo ljudi to potegne.
A danas su nam novine toliko žutilo da ionako samo čekaju koga popljuvati i sjebati.

Dok sam radio u jednoj auto kući, bilo je problema sa novim autom. Nakon što su u servisu upozoreni na tih 45 dana, sve je ubrzano samo da se odradi u roku, da nebi morali dati drugi auto.

Dakle, nemojte šutit ko pičke, nego recite i tražite ono šta vas ide.
 
gvo said:
Ako baš žarko želiš Brembo, možeš nabavit naljepnicu za ispred birtije.:mrgreen:  Kardan mu treba još manje, pogotovo BMWov opjevani. SX je kralj te SPORT-touring podklase godinama, očito da na njega ciljaju ovim modelom. Kvaliteta izrade je takva da će ga vjerovatno voziti i 4. vlasnik.  Sjedo sam u salonu (nisam vozio), i nije mi se činio malen. Po službenim slikama nije ni RS nešto puno bolji za suvozača.

SX s bočnim kuferima košta otprilike kao bazni RS.

kakav crni SX :mrgreen:..poredit rizojeda i kralja klase..kakav je SX kralj kad je izaso prije 3g :mrgreen:..to ti je isto ko kad kazes dobar je i beverli sta ce mi t-max :mrgreen:..kardan da netreba i da nevalja moze rec samo onaj konikad nije imo motor sa kardanom..ko god proba ne vraca se na lanac :mrgreen:..a te price o kvarovima zaboravi..OK na GS skakanje i ostale budalastine al na cestovnom  BMWu ne crkavaju kardani..ne kazem da ja bas zelim brembo al ta cijena je itekako opravdana ako poredis rizojede i BMW..komponente, pogledaj malo bolje serafe na BMW i japanerima :mrgreen:, pancirna crijeva , svaki dio je posebno dizajniran i ko da je rodjen za taj motor..mozes fino parkirat motor sjest  na stolicu-piva i uzivas gledas ga sat vremena ne dojadi ti :mrgreen:
 
gastajbarter said:
kakav crni SX :mrgreen:..poredit rizojeda i kralja klase..kakav je SX kralj kad je izaso prije 3g :mrgreen:..to ti je isto ko kad kazes dobar je i beverli sta ce mi t-max :mrgreen:..kardan da netreba i da nevalja moze rec samo onaj konikad nije imo motor sa kardanom..ko god proba ne vraca se na lanac :mrgreen:..a te price o kvarovima zaboravi..OK na GS skakanje i ostale budalastine al na cestovnom  BMWu ne crkavaju kardani..ne kazem da ja bas zelim brembo al ta cijena je itekako opravdana ako poredis rizojede i BMW..komponente, pogledaj malo bolje serafe na BMW i japanerima :mrgreen:, pancirna crijeva , svaki dio je posebno dizajniran i ko da je rodjen za taj motor..mozes fino parkirat motor sjest  na stolicu-piva i uzivas gledas ga sat vremena ne dojadi ti :mrgreen:
Šta si se uzbudio? :LOL:

Pusti to, nema smisla. Svako malo naleti neko ko opravdava svoju jeftinu kupovinu jer nije imao za BMW-a, Ducatia, KTM-a ili slično.

To ti je ko u onoj temi u birtiji u kojima na sva zvona hvale neke Kineske mobitele koji su; po njihovim riječima, bolji i od Samsunga, iPhonea, HTC-a i ostalih.

Ok, a sad nastavimo dalje pljuvat po tom evropskom kardanašu :mrgreen:
 
gastajbarter said:
kakav crni SX :mrgreen:..poredit rizojeda i kralja klase..kakav je SX kralj kad je izaso prije 3g :mrgreen:..to ti je isto ko kad kazes dobar je i beverli sta ce mi t-max :mrgreen:..kardan da netreba i da nevalja moze rec samo onaj konikad nije imo motor sa kardanom..ko god proba ne vraca se na lanac :mrgreen:..a te price o kvarovima zaboravi..OK na GS skakanje i ostale budalastine al na cestovnom  BMWu ne crkavaju kardani..ne kazem da ja bas zelim brembo al ta cijena je itekako opravdana ako poredis rizojede i BMW..komponente, pogledaj malo bolje serafe na BMW i japanerima :mrgreen:, pancirna crijeva , svaki dio je posebno dizajniran i ko da je rodjen za taj motor..mozes fino parkirat motor sjest  na stolicu-piva i uzivas gledas ga sat vremena ne dojadi ti :mrgreen:

A jel' dobiješ Lacoste 'pele i D&G džemper, da idu uz Brembo kočnice, ili je to ekstra?  :misli: :mrgreen:
Ubacivat bavarsko drlo u isti pasus  s Remenkom  merita instant izgon s foruma. :mrgreen:

shonyo said:
Pusti to, nema smisla. Svako malo naleti neko ko opravdava svoju jeftinu kupovinu jer nije imao za BMW-a, Ducatia, KTM-a ili slično.

Nemam para ni za jednog, ni za drugog. Čak i da imam, cijena ne bi bila presudni faktor jer je razlika 1-2K Eura.
Nekome je bitno da ima motor s finim šarafima, a nekome da ima motor po kojem ne treba šarafit. :jesus:  :mrgreen:
 
Ja cekam ovog :)

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/new-bmw-r1200r-confirmed/25529.html
 
gvo said:
Nemam para ni za jednog, ni za drugog. Čak i da imam, cijena ne bi bila presudni faktor jer je razlika 1-2K Eura.
Nekome je bitno da ima motor s finim šarafima, a nekome da ima motor po kojem ne treba šarafit. :jesus:  :mrgreen:
Aj sad malo drkice u onu Kawasaki Concept H2 Ducati wanabe temu ( http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,244265.0.html ) koja bi silom htjela uz pomoć nepotrebnih 200 KS i turba i ostalih nepotrebnih pizdarija, uliti barem maaaalo duše kakvu imaju evropski motori.

(y)

:jesus: :jesus: :jesus: :jesus:
 
shonyo said:
Aj sad malo drkice u onu Kawasaki Concept H2 Ducati wanabe temu ( http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,244265.0.html ) koja bi silom htjela uz pomoć nepotrebnih 200 KS i turba i ostalih nepotrebnih pizdarija, uliti barem maaaalo duše kakvu imaju evropski motori.

(y)

:jesus: :jesus: :jesus: :jesus:
:LOL: :LOL:
Duša? Pa tko još puši te spike? Jel duša ono što ostane kad se getriba raspe po autoputu, ili neka slična havarija? :misli: :mrgreen:
Kome je do duše, nek je traži u Međugorju ili među čempresima, ne u bokunu metala dizajniranom od njemačkog market managera. :LOL:
Jebote, ko da pričamo o unikatnom ručnom radu zanatlije iz obiteljske manufakture, u pitoresknom talijanskom gradiću, a ne o masovno proizvedenom švapsko-kineskom poluproizvodu.  :jesus:
 
ja bas,..a kawa je rucno radjena u nekoj kovacnici na Fijiju u ogranicenoj seriji od 4kom :jesus:..a rasutih po autoputu sam najvise vidio kawasakija..na njima mjenjas radilice ko na Hondi reglere :mrgreen:
 
gvo said:
:LOL: :LOL:
Duša? Pa tko još puši te spike? Jel duša ono što ostane kad se getriba raspe po autoputu, ili neka slična havarija? :misli: :mrgreen:
Kome je do duše, nek je traži u Međugorju ili među čempresima, ne u bokunu metala dizajniranom od njemačkog market managera. :LOL:
Jebote, ko da pričamo o unikatnom ručnom radu zanatlije iz obiteljske manufakture, u pitoresknom talijanskom gradiću, a ne o masovno proizvedenom švapsko-kineskom poluproizvodu.  :jesus:
Tulipane, da čitaš s razumjevanjem, onda bi primjetio da ne pričam (pišem) o samo švapskom govnu, nego i o Austrijskom smeću, Talijanskim poluproizvodima, Engleskim nakaradama.
Uz sve to, da nemaju tu, dušu, ili ono nešto što se ulaže u sve to, (ili kako god ti drago), a da nije samo grafit iz olovke. Jer sve su to ipak imena sa svojom povijesti. Istina da su neki možda malo taštiji od drugih, ali nisu to nekakvi Kadeti i Golfovi i niko od njih ne želi samom sebi pljunuti u usta. Bez obzira na marketing. Na kraju krajeva, da nemaju sve to,  nebi svi dolazili tu i srali o tome kak na KTM-u peku jaja, Husadrek crkava iz dosade, Ducatiu i Guzziu otpadaju dijelovi, a o Triumphu ionako niko nema pojma, niko ga niti ne gleda.
I kako god bilo, za činjenice se uzimaju kojekakvi novinarčići koje boli kurac za sve šta nisu izvadili niti novčića iz svog džepa. Jedan "velebni" naslov na nekoj Motoreviji i desetak istih slika koje se vrte po netu zadnjih godinu dana, sasvim su dovoljni i kompetentni za sva znanja od bilo kojoj  od gore navedenih marki.

Al dobro, samo ti i takvi dolazite i hranite svoj ego i divite se opuštenosti vlasnika gore navedenih motora, budućih vlasnika, ili samo onih sa velikom željom, jer vi to sa Japanskom konfekcijom teško da će te imati.
Al Japancima su sve greške unaprijed oproštene, i normalno je da puca felga, ili rama. Sitnica naprema nekog kardana, ležaja, semeringa, zvonjave šarafa.

Od Japanaca pušim samo katanu, ali ne Suzukia. Malo pogledaj i vidit ćeš i da se u to ulaže duša. Jako puno duše.
Jebiga, ima nas još naivaca koji pušimo tu priču i dao Bog da zauvijek takav i ostanem.  :wink:

:mrgreen:
 
Shonyo ne jebi..ja sam gledo Triumpha ali me glupi austrijanac zajebo s 1290 sadv :mrgreen:
 
Ti se tu ne ubrajaš. Voziš ono sivo čudo koje bi trebalo bit narančasto i ne može se odlučit kolki mu je tlak u gumama. trese...

Govno Austrijsko! :palacdolje:


 
shonyo said:
Tulipane, da čitaš s razumjevanjem, onda bi primjetio da ne pričam (pišem) o samo švapskom govnu, nego i o Austrijskom smeću, Talijanskim poluproizvodima, Engleskim nakaradama.
Uz sve to, da nemaju tu, dušu, ili ono nešto što se ulaže u sve to, (ili kako god ti drago), a da nije samo grafit iz olovke. Jer sve su to ipak imena sa svojom povijesti. Istina da su neki možda malo taštiji od drugih, ali nisu to nekakvi Kadeti i Golfovi i niko od njih ne želi samom sebi pljunuti u usta. Bez obzira na marketing. Na kraju krajeva, da nemaju sve to,  nebi svi dolazili tu i srali o tome kak na KTM-u peku jaja, Husadrek crkava iz dosade, Ducatiu i Guzziu otpadaju dijelovi, a o Triumphu ionako niko nema pojma, niko ga niti ne gleda.
I kako god bilo, za činjenice se uzimaju kojekakvi novinarčići koje boli kurac za sve šta nisu izvadili niti novčića iz svog džepa. Jedan "velebni" naslov na nekoj Motoreviji i desetak istih slika koje se vrte po netu zadnjih godinu dana, sasvim su dovoljni i kompetentni za sva znanja od bilo kojoj  od gore navedenih marki.

Al dobro, samo ti i takvi dolazite i hranite svoj ego i divite se opuštenosti vlasnika gore navedenih motora, budućih vlasnika, ili samo onih sa velikom željom, jer vi to sa Japanskom konfekcijom teško da će te imati.
Al Japancima su sve greške unaprijed oproštene, i normalno je da puca felga, ili rama. Sitnica naprema nekog kardana, ležaja, semeringa, zvonjave šarafa.

:mrgreen:

Oprosti, jesam li uvrijedio tvoje vjersko čudoređe? Čuj, drznio sam se posumjnati u Dušu Motora(TM). Gle, ti si slobodan pušiti sranja o duši motora, savršenstvu dizajna, forme, funkcije ili što god je već napisano u prodajnom pamfletu ili preneseno usmenom predajom među istomišljenicima u BMW kombinezonima s flourescentim prslucima. To je tvoje demokratsko pravo. Moje Bogom i nehajom moderatora dano pravo je da se šprdam s tim, koliko me volja (ili hranim ego kako kažeš). A ako imaš osnovno znanje statistike ili računa vjerovatnosti, skužit ćeš da 4 razjebana motora na maratonskom testu nisu slučajnost već sustavni nemar i nebriga prema kupcima.  :mrgreen:

BTW, tvoja izjava o suvisnošti 200+ks i suprechargera na motoru čija je JEDINA namjena i smisao postojanja ići jako brzo je fakin epic. Toliko od mene, neću vam više kvarit circle jerk na propelere s dušom i lijepim vijcima. :mrgreen:
 
gvo said:
Toliko od mene, neću vam više kvarit circle jerk na propelere s dušom i lijepim vijcima. :mrgreen:

odlicno ..nisi se trebo ni javljat :mrgreen:,....haj sad idi trazi gdje se ima kupit regler i sanjaj kad ces kupit Hondu 1000 kubika,a mi cemo o lijepim sarafima:mrgreen:
 
gvo said:
Oprosti, jesam li uvrijedio tvoje vjersko čudoređe? Čuj, drznio sam se posumjnati u Dušu Motora(TM). Gle, ti si slobodan pušiti sranja o duši motora, savršenstvu dizajna, forme, funkcije ili što god je već napisano u prodajnom pamfletu ili preneseno usmenom predajom među istomišljenicima u BMW kombinezonima s flourescentim prslucima. To je tvoje demokratsko pravo. Moje Bogom i nehajom moderatora dano pravo je da se šprdam s tim, koliko me volja (ili hranim ego kako kažeš). A ako imaš osnovno znanje statistike ili računa vjerovatnosti, skužit ćeš da 4 razjebana motora na maratonskom testu nisu slučajnost već sustavni nemar i nebriga prema kupcima.  :mrgreen:

BTW, tvoja izjava o suvisnošti 200+ks i suprechargera na motoru čija je JEDINA namjena i smisao postojanja ići jako brzo je fakin epic. Toliko od mene, neću vam više kvarit circle jerk na propelere s dušom i lijepim vijcima. :mrgreen:
Da se dam uvrijediti takvima, zabrinuo bih se za svoju dušu, a ne za za dušu ovih evropskih poluproizvoda :mrgreen:

A ti se javi kad iskoristiš svih, ali SVIH 200+ KS potpomognutih chargerom. Možda onda postanem i ja zavidan na tom Ducati wanabe motoru. A da, to je Kawasaki, neću nikad bit zavidan.

I da, odat ću ti tajnu. BMW znak nije propeler, nit je ikad bio, nit je tako zamišljen. ;) Toliko o tome ko puši marketinške priče.

:mrgreen:
 
gastajbarter said:
odlicno ..nisi se trebo ni javljat :mrgreen:,....haj sad idi trazi gdje se ima kupit regler i sanjaj kad ces kupit Hondu 1000 kubika,a mi cemo o lijepim sarafima :mrgreen:
:LOL: :LOL: :LOL:

Sad ću za onu svoju švapsku trabakulu kupit naaaaaajljepše i najbolje šarafe. Samo kad ga odlučim skupit na hrpu!

:mrgreen:
 
shonyo said:
Da se dam uvrijediti takvima, zabrinuo bih se za svoju dušu, a ne za za dušu ovih evropskih poluproizvoda :mrgreen:
A ti se javi kad iskoristiš svih, ali SVIH 200+ KS potpomognutih chargerom. Možda onda postanem i ja zavidan na tom Ducati wanabe motoru. A da, to je Kawasaki, neću nikad bit zavidan.

Si opet pričao s duhom motora? Zašto bi ih ja iskoristio, i gdje sam napisao da bi? Ne mogu ni 100ks iskoristit. Taj motor sigurno namijenjen meni, ni ovakvima kao ja.
Konjažu proglasit suvišnom na motoru namjenjenom trkanju i stazi može samo netko s žešćom kognitivno disonancom. Što btw, objašnjava  da je istima sasvim logično da motor namjenjen
vožnji van ceste ima 250kg i 120ks, jer hej. full je praktično i iskoristivo na kamenjaru. BMW logika. :mrgreen:

A da ga je nekom pukom srećom uspio BMW složit da se ne raspadne kad pičok hostesa digne plahtu s njega na Intermotu, slavili bi ga ko drugi Isusov dolazak. Koliko bi tek Duše pronašli u njemu.  :shock: :mrgreen: 


shonyo said:
I da, odat ću ti tajnu. BMW znak nije propeler, nit je ikad bio, nit je tako zamišljen. ;) Toliko o tome ko puši marketinške priče.
Jebe mi se što logo predstavlja, cjepljen sam fascinacije prema švabima, tako da je tvoja tajna sigurna. Kad se skupite na jubilarnom sastanku možete bacati drkicu na vasu internu tajnu i hajfajvat se kak ste si kul, u flourescentnim prslucima naravno. :mrgreen:
 
gvo said:
Si opet pričao s duhom motora? Zašto bi ih ja iskoristio, i gdje sam napisao da bi? Ne mogu ni 100ks iskoristit. Taj motor sigurno namijenjen meni, ni ovakvima kao ja.
Konjažu proglasit suvišnom na motoru namjenjenom trkanju i stazi može samo netko s žešćom kognitivno disonancom. Što btw, objašnjava  da je istima sasvim logično da motor namjenjen
vožnji van ceste ima 250kg i 120ks, jer hej. full je praktično i iskoristivo na kamenjaru. BMW logika. :mrgreen:

A da ga je nekom pukom srećom uspio BMW složit da se ne raspadne kad pičok hostesa digne plahtu s njega na Intermotu, slavili bi ga ko drugi Isusov dolazak. Koliko bi tek Duše pronašli u njemu.  :shock: :mrgreen: 

Jebe mi se što logo predstavlja, cjepljen sam fascinacije prema švabima, tako da je tvoja tajna sigurna. Kad se skupite na jubilarnom sastanku možete bacati drkicu na vasu internu tajnu i hajfajvat se kak ste si kul, u flourescentnim prslucima naravno. :mrgreen:
Dakle, opet se ne čita s razumjevanjem :no:
Kawasaki koji sam ja naveo (vidi gore, imaš čak i link!) nema veze s namjenom za stazu ;)
I dalje smatram da je to puno veće preseravanje od BMW-a sa 120 KS za kamenjar.
Uostalom, svi vlasnici GS-a koji su tu, potvrditi će ti da isti taj GS nije za kamenjar, da od toga ništa. Svi oni su isti taj motor kupili zbog udobnijeg putovanja.
Sigurno ti se po glavi vrti McGregor i Borman, ali hej, to je marketing i preseravanje dvojce imućnijih likova. I da, vjerujem da bi si u toj namjeni, kada bi si to mogli priuštiti, velika većina u ovom podforumu priuštila upravo neki od tih loših evropskih motora.
I svi mi znamo da je od onog GS-a od prije 30 godina ostala samo značka, ništa više.

Glede jakne, moraš ipak biti malo više upućen, barem u društvo ovdje.
Barem u ono šta voze, šta su vozili iitd itd.
Znam ih većinu ovdje, i to u stvarnosti, nisam niti jednoga vidio sa ičim florescentnim, a reflektirajućih trakica imaju manje nego ti na svojoj R jakni. Čak i moja eRuša ima samo jedan mali reflektirajući komadić.
Sranje, nosim jaknu za R-a, a sanjam o GS-u. Čak mi nit na ovu moju staru švapsku kramu ne paše ta jakna.
Ajde modni mač-če, okani se jaknica, nezdravih motora i ovog dijela foruma.
Manje nerviranja, đoks u usta i polako čitaj. Onako s razumjevanjem i polako.
A onda... Ma odustani!
I ja ću isto ;) posvetit ću se svojoj pivi i kvalitetnim ljudima koji se ovuda šeću i shvaćaju šta drugi pišu.

(y)