BMW R 1200 GS

BMW9 said:
Kaj te muci prijatelju? Reci slobodno. Ova tema je br 1.

1. Mi nismo prijatelji, niti ćemo biti
2. Muči me šlamperaj koji se prodaje kao "muda pod bubrege", a sektaši ovakve gluposti gutaju kao "BMW šarm" i to skupo plaćaju. Bitno da je "indijanski" ktm "poluproizvod". Da je taj GS sa videa moj, odma bi premjerio tu osovinu, napravio korekcije da postignem prave tolerancije i dao u alatnicu da mi naprave novu  :LOL:
 
Dragi neprijatelju,
Odgovorio sam na onaj drugi post.
Razlozi za "cudne zvukove" mogu biti razni. Sve je to dobro objasnjeno na raznim vanjskim forumima kako je i receno.
Zvuk LC motora mu sigurno nije jaka strana. Cak i ono sto se smatra pod normalno je i za mene je bilo malo previse iritirajuce i glasno. Sad je malo bolje. Kao sto znas motor ne cini samo njegov zvuk. Tu su ostali faktori kao stabilnost, estetika, pouzdanost, itd...
Ne mogu se usporedjivati njemacki motori s indijanskim motorima pa znas valjda to?  :mrgreen:
 
Lolo said:
Za te novce to mora biti sve puno bolje  :wink:

Zašto, kada raja puši naveliko. Na što god nalijepe GS naljepnicu - proći će im, i još će ih raznorazni mudžahedini a'la BMW9 braniti svim sredstvima. Uopće nije bitno što se radi o nekvalitetnim sklepotinama koje pucaju po pola čim ih krivo pogledaš.
 
Problem može biti dvojak. Ili si kupio stvar koja ti je realno preskupa (bilo nabavka, bilo troškovi održavanja) ili imaš nerealna očekivanja za svoj novac zato jer si (pre)platio vozilicu i očekuješ savršenstvo i sveopću namjenu koje nema. Kad sam kupovao GSA, razlika između njega i Supertenere je bila 20000 kn. Subjektivan dojam je bio da je ST kvalitetnije složen motor, ali zbog bolje ergonomije, izgleda, voznosti  i momenta na nižim okretajima, izabrao sam GSA. I jako sam zadovoljan. Nema vožnje da ne stanem negdje i malo poslikam kantu. Dok god me tako oduševljava, znam da mi je odabir ispravan. A volio bih probati i KTM 1290 SA, Multistradu i Road King.
 
tomo3 said:
Problem može biti dvojak. Ili si kupio stvar koja ti je realno preskupa (bilo nabavka, bilo troškovi održavanja) ili imaš nerealna očekivanja za svoj novac zato jer si (pre)platio vozilicu i očekuješ savršenstvo i sveopću namjenu koje nema. Kad sam kupovao GSA, razlika između njega i Supertenere je bila 20000 kn. Subjektivan dojam je bio da je ST kvalitetnije složen motor, ali zbog bolje ergonomije, izgleda, voznosti  i momenta na nižim okretajima, izabrao sam GSA. I jako sam zadovoljan. Nema vožnje da ne stanem negdje i malo poslikam kantu. Dok god me tako oduševljava, znam da mi je odabir ispravan. A volio bih probati i KTM 1290 SA, Multistradu i Road King.

Lijepo objasnjeno. I bit ce dovoljno za pitome civilizirane prascice.
Al za divlje nebu dovoljno dobro. Njima nije vazno sto lupetaju nego kako da nametnu utisak alfa muzjaka. A u stvari neargumentiranim i prostackim tvrdnjama nametnu utisak alfa bedaka.  :LOL:

 
tomo3 said:
Problem može biti dvojak. Ili si kupio stvar koja ti je realno preskupa (bilo nabavka, bilo troškovi održavanja) ili imaš nerealna očekivanja za svoj novac zato jer si (pre)platio vozilicu i očekuješ savršenstvo i sveopću namjenu koje nema. Kad sam kupovao GSA, razlika između njega i Supertenere je bila 20000 kn. Subjektivan dojam je bio da je ST kvalitetnije složen motor, ali zbog bolje ergonomije, izgleda, voznosti  i momenta na nižim okretajima, izabrao sam GSA. I jako sam zadovoljan. Nema vožnje da ne stanem negdje i malo poslikam kantu. Dok god me tako oduševljava, znam da mi je odabir ispravan. A volio bih probati i KTM 1290 SA, Multistradu i Road King.

Pogle, kada kupim skuplji proizvod u odnosu na jeftiniji očekujem bolju kvalitetu ili je to možda nerealno.  :misli:
 
BMW9 said:
Lijepo objasnjeno. I bit ce dovoljno za pitome civilizirane prascice.
Al za divlje nebu dovoljno dobro. Njima nije vazno sto lupetaju nego kako da nametnu utisak alfa muzjaka. A u stvari neargumentiranim i prostackim tvrdnjama nametnu utisak alfa bedaka.  :LOL:

Jedini alfa bedak na ovoj temi si ti. Lupaš gore nego otvoreni prozor na buri. Više ljudi ti to pokušava pokazati, ali izgleda imaš 0% samokritičnosti, a ego do neba - pa ne možeš skužiti da nešto u toj priči ne štima. Jednostavnije je ljude etiketirati "prasićima" i deri Miško sve po starom. Ja bi se zapitao neke stvari na tvom mjestu  :?

U onom primjeru labave osovine iz filma imam osjećaj da nisi u potpunosti shvatio problem, nego si ti zaključio kako je posljedica toga samo lupkanje. To je dio BMW-ovog šarma i, dok je tebi motor lijep i udoban ne smeta...Jelda?

Vidiš da je to moj motor, ja bi se prvo zapitao koju PM su mi ti idioti uvalili za ne tako male novce. Znaš, ona stvarčica u videu što se klima? E, pa ne treba se klimati uopće, tj. toliko malo da ne osjetiš pod prstima, već možeš samo izmjeriti specijalnim uređajima. Znaš šta se dogodi kada se nešto u motoru klima (što se ne treba klimati), i cijelo  vrijeme po tom elementu tuku dinamičke (promjenjive) sile? Onda se počme klimati sve više, i više i više, pa ne samo da zvuk postane ogavno iritantan, nego samo čekaš katastrofalnu štetu.
E sad Lolo je lijepo rekao, BMW je to sigurno skužio ali njih boli neka stvar za vlasnike, neisplativo im je raditi opoziv glava motora, a ne isplati im se pojedinačni pristup izradi novih zamjenskih dijelova po mjeri. Ista stvar je bila sa "stanchionima" vilica, sve dok lik nije napravio forum i počeo praviti buku.

Ako tebi ogovara da ti netko uzme "teško zarađeni" novac, i nakon toga te prči, a tebi je motor lijep i udoban i to te veseli, to je OK. Jedino ne mogu vjerovati da likovi poput tebe pored imalo zdravog razuma žmirite na takve stvari, ali to nije sve nego još dižete BMW u nebesa. Ja ako nešto pošteno platim, onda očekujem svu podršku proizvođača i iskrenost. Ne da mi motor krepa u nekom Prčistanu, Bogu iza nogu, a ja uvjeren da je to samo BMW zvuk. To ti malo kardan lupa, malo korpa, malo razvodni lanac...BMW šarm rođak  :fuj:

Vidiš, dok sam vozio "indijanski poluproizvod" ovlašteni serviser je imao sve vitalne dijelove na lageru, a kod mene su bili za 1 (jedan) dan od narudžbe. I to fino uzmeš katalog dijelova i listaš, listaš...nađeš dio...ukucaš u tražilicu a tamo piše: "taj dio je zamjenjen s ovim drugim. Zato što su skužili da ne valja i unaprijedili. A BMW takve stvari sakriva dok se ne digne buka, počnu prijetnje tužbama itd...bar po onome što sam vidio.
 
Lolo said:
Pogle, kada kupim skuplji proizvod u odnosu na jeftiniji očekujem bolju kvalitetu ili je to možda nerealno.  :misli:
Slažem se, ali ja u 82000 km imam samo dvije pregorene žarulje kratkog svjetla. Nema zazora na prednjim vilicama, niti bilo koji drugi kvar ili opoziv. Kad sjedenem na kantu u danu napravim 300-800 km. Važna mi je pouzdanost, voznost  i udobnost. I tu ova vozilica oduševljava. I za to je namijenjena, ne za skakanje po kamenju i livadama, za tu disciplinu  BMW nema konja za utrku. Istu kilometražu bih napravio bez kvara i sa ST, ali sa znatno lošijom ergonomijom.
 
AnteK said:
Pa zanima me jbte Tito šepavi ....

Nisam još to raskapal  :LOL: gledam isto k'o ti kaj je kubik metnul. Samo komentiram da takve stvari za te novce moraju biti bolje napravljene jer mi je taj ''luft'' preveliki, osim ak' to nije potrošni materijal pa mjenjaš kod svakog štelanja ventila što čist sumnjam.  :mrgreen:
 
tomo3 said:
Slažem se, ali ja u 82000 km imam samo dvije pregorene žarulje kratkog svjetla. Nema zazora na prednjim vilicama, niti bilo koji drugi kvar ili opoziv. Kad sjedenem na kantu u danu napravim 300-800 km. Važna mi je pouzdanost, voznost  i udobnost. I tu ova vozilica oduševljava. I za to je namijenjena, ne za skakanje po kamenju i livadama, za tu disciplinu  BMW nema konja za utrku. Istu kilometražu bih napravio bez kvara i sa ST, ali sa znatno lošijom ergonomijom.

Pogle, GS je generalno dobar motor za tu namjenu ali mi je nedopustivo šparanje na trivijalnim stvarima. Jednom prilikom pitam mehaničara jelte ovlašteni servis kaj bi on uzeo od cjelokupne palete BMW motora po pitanju pouzdanosti i jednostavnosti, znači ne igra ulogu lova, ljepši manje ljepši ... nego pouzdanost i jednostavnost, odgovor je bio F800GS.