Nakon što sam pročitao tvoj odgovor mogu samo reći da ne vjerujem koliko ti možeš biti zatucan i skretati vodu na svoj mlin. Doslovno mi je reakcija bila ovakva:
BMW9 said:
Kubik dreka moj neprijatelju,
Do sad sam bio relativno pristojan prema tebi, ali ću ti na ovo odgovoriti da ti je mater okotila hrpu dreka :angry:. Uz dužno poštovanje ženi, ali ti si debil. Sad kad si ovo pročitao citiraj, i prijavi moderatorima slobodno, nije mi problem biti baniran neko vrijeme ako ću debilu reći da je debil.
BMW9 said:
Prema Heisenbergovu principu neodredjenosti postoji mogucnost da smo bedaci ili ti ili ja. 50:50 . Manja je vjerojatnost da smo bedaci oba.
Nisi procitao moj odgovor onome tko je po stoti put zapoceo tu temu. Sam si dao link. Ima vise razloga za razne "zvukove".
Pretpostavljas u svojoj navijackoj strasti da svi motori ili vecina imaju taj problem. Gdje su brojke? Moguce je da je to jedan motor od tisuce ili jos manje s tim losim ugradjenim dijelom.
Vidim kroz tvoje upise da barataš nekim statističkim pojmovima, mada rezultate često krivo tumačiš i pripisuješ na svoj mlin pogotovo ovaj zadnji dio kad ti je Dovla pokazao da nemaš pojma.
Vidiš mene ne zanima tvoj odgovor na čudne zvukove i dojmove zbog kojih GS ne valja, niti što je Ivan66 pisao za zvukove.
Referiram se na video koji sam JA postavio gdje je evidentno da neodgovarajuća šlampavo sklopljena osovina u glavi motora doprinosi zveckanju razvodnog mehanizma ventila.
Ne pada mi na pamet tražiti koliki broj motora je pogođen ovakvim problemom, vidim da ih ima poprilično na javno dostupnom servisu youtube-a. Znači nešto ne štima...
A tu onda dođe neki statističar iz BMW, provede analizu na određenom uzorku motora pomoću t-testa, Xi-testa, D’Agostino-Pearsonovog testa itd.... i na osnovu rezultata podnese izvještaj (s određenim faktorom determinacije i intervalom pouzdanosti) glavonjama u BMW-u koji kažu: ma to može voziti, skupo nam je popravljati. Tvoje načelo neodređenosti- može se pokvariti, a ne mora. Možeš napraviti 300 000 km kao Rakela, a može krepati u Prčistanu bezveze.
Meni nije normalno da se takve stvari događaju na luksuznom motoru, za čiju vrijednost se može kupiti kuća s okućnicom po slavonskim selima. Ako je to sektašima OK, onda nismo na istoj razini zdravorazumskog razmišljanja. Za te novce motor mora presti kao honda goldwing.
Nebitno bio on BMW, KTM, Yamaha, Suzuki itd...
BMW9 said:
Problem iz videa s luftom na osovinici nije nuzno serijski problem kao ovaj sa stanchionima. Znas ti to dobro , al se pravis blesav. Eto ti primjera naseg covjeka koji je presao preko 300 000 km s GS-om.
Kako ti znaš da nije serijski problem? Makar u jednoj seriji isporučenih motora od kojih su neki završili u Njemačkoj, neki u Italiji, neki u Africi a neki kod nas? Jesi toliko uvjeren u svoju tvrdnju?
BMW9 said:
Meni ne pada na pamet srat po drugim motorima u drugim temama. Od kud tebi taj poriv?
Al evo ti problem s GSR. Da li to znaci da svi imaju taj probelm? Naravno da ne znaci.
https://www.youtube.com/watch?v=-9iHAgFQXCg
Samo za tebe....nećeš vjerovati ali imao sam varijantu ovog problema. Istražio sam sve i isprobavao dok nisam došao do ventila. I nakon toga se motor vratio u normalno radno stanje. I ne stojim ja zadrto iza toga da je GSR najbolji. To je rka od motora, prosjek u najboljem slučaju. Suzuki neće priznati pogrešku koju su ukompnirali u mapu ubrizgavanja, na puštanju gasa da se isključuju injektori (bilo radi zadovoljavanja eko normi, bilo radi potrošnje). Zbog toga motor pri otpuštanju i naknadom dodavanju gasa napravi osjetan trzaj. Neki vozači primjete, neki ne, ovisno o njihovom (ne)iskustvu.
Googlaj si pojam "suzuki herky-jerky throttle" ako te baš zanima...
Osim toga skužio sam na dosta modela da krepa indikator položaja brzine, fini filter goriva je brutalno preskup i manjkavo konstruiran. Za razliku od KTM-a gdje je to lako servisibilno.
O epic-fail propustu loše konstrukcije rame da ne govorim:
Vidiš da za razliku od tebe ja nemam problema sa kritičnom razmišljanju prema motoru kojeg vozim....