BMW R 1200 GS

kubik said:
Jedini alfa bedak na ovoj temi si ti. Lupaš gore nego otvoreni prozor na buri. Više ljudi ti to pokušava pokazati, ali izgleda imaš 0% samokritičnosti, a ego do neba - pa ne možeš skužiti da nešto u toj priči ne štima. Jednostavnije je ljude etiketirati "prasićima" i deri Miško sve po starom. Ja bi se zapitao neke stvari na tvom mjestu  :?

U onom primjeru labave osovine iz filma imam osjećaj da nisi u potpunosti shvatio problem, nego si ti zaključio kako je posljedica toga samo lupkanje. To je dio BMW-ovog šarma i, dok je tebi motor lijep i udoban ne smeta...Jelda?

Vidiš da je to moj motor, ja bi se prvo zapitao koju PM su mi ti idioti uvalili za ne tako male novce. Znaš, ona stvarčica u videu što se klima? E, pa ne treba se klimati uopće, tj. toliko malo da ne osjetiš pod prstima, već možeš samo izmjeriti specijalnim uređajima. Znaš šta se dogodi kada se nešto u motoru klima (što se ne treba klimati), i cijelo  vrijeme po tom elementu tuku dinamičke (promjenjive) sile? Onda se počme klimati sve više, i više i više, pa ne samo da zvuk postane ogavno iritantan, nego samo čekaš katastrofalnu štetu.
E sad Lolo je lijepo rekao, BMW je to sigurno skužio ali njih boli neka stvar za vlasnike, neisplativo im je raditi opoziv glava motora, a ne isplati im se pojedinačni pristup izradi novih zamjenskih dijelova po mjeri. Ista stvar je bila sa "stanchionima" vilica, sve dok lik nije napravio forum i počeo praviti buku.

Ako tebi ogovara da ti netko uzme "teško zarađeni" novac, i nakon toga te prči, a tebi je motor lijep i udoban i to te veseli, to je OK. Jedino ne mogu vjerovati da likovi poput tebe pored imalo zdravog razuma žmirite na takve stvari, ali to nije sve nego još dižete BMW u nebesa. Ja ako nešto pošteno platim, onda očekujem svu podršku proizvođača i iskrenost. Ne da mi motor krepa u nekom Prčistanu, Bogu iza nogu, a ja uvjeren da je to samo BMW zvuk. To ti malo kardan lupa, malo korpa, malo razvodni lanac...BMW šarm rođak  :fuj:

Vidiš, dok sam vozio "indijanski poluproizvod" ovlašteni serviser je imao sve vitalne dijelove na lageru, a kod mene su bili za 1 (jedan) dan od narudžbe. I to fino uzmeš katalog dijelova i listaš, listaš...nađeš dio...ukucaš u tražilicu a tamo piše: "taj dio je zamjenjen s ovim drugim. Zato što su skužili da ne valja i unaprijedili. A BMW takve stvari sakriva dok se ne digne buka, počnu prijetnje tužbama itd...bar po onome što sam vidio.

Kubik dreka moj neprijatelju,

Ocito si ti taj podjebavatelj kako kaze covik gore.
Dakle ne pisem ovo radi tebe, jer tebe se vjerojatno ne moze krstit, nego radi nas ostalih koji pripadamo ovoj temi. Cisto da ljudi vide gdje je logika.

1) Jedini alfa bedak na ovoj temi si ti.

Prema  Heisenbergovu principu neodredjenosti postoji mogucnost da smo bedaci ili ti ili ja. 50:50 . Manja je vjerojatnost da smo bedaci oba.

2) Jednostavnije je ljude etiketirati "prasićima"

Ne ponizavaj off-road ljude. Oni nisu prasici nego prascici. Dobar dio njih je prihvatio taj epitet. Da imaju humora u sebi organizirali bi se u klub " Zagrebacki Prascici". I vjerojatno bi bili najpopularniji takav klub off-road ridera u Hrvatskoj.

3) U onom primjeru labave osovine iz filma imam osjećaj da nisi u potpunosti shvatio problem, nego si ti zaključio kako je posljedica toga samo lupkanje. To je dio BMW-ovog šarma i, dok je tebi motor lijep i udoban ne smeta...Jelda?

Nisi procitao moj odgovor onome tko je po stoti put zapoceo  tu temu. Sam si dao link. Ima vise razloga za razne "zvukove".

4) Vidiš da je to moj motor, ja bi se prvo zapitao koju PM su mi ti idioti uvalili za ne tako male novce. Znaš, ona stvarčica u videu što se klima? E, pa ne treba se klimati uopće, tj. toliko malo da ne osjetiš pod prstima, već možeš samo izmjeriti specijalnim uređajima. Znaš šta se dogodi kada se nešto u motoru klima (što se ne treba klimati), i cijelo  vrijeme po tom elementu tuku dinamičke (promjenjive) sile? Onda se počme klimati sve više, i više i više, pa ne samo da zvuk postane ogavno iritantan, nego samo čekaš katastrofalnu štetu.

Pretpostavljas u svojoj navijackoj strasti da svi motori ili vecina imaju taj problem. Gdje su brojke? Moguce je da je to jedan motor od tisuce ili jos manje s tim losim ugradjenim dijelom.

5) E sad Lolo je lijepo rekao, BMW je to sigurno skužio ali njih boli neka stvar za vlasnike, neisplativo im je raditi opoziv glava motora, a ne isplati im se pojedinačni pristup izradi novih zamjenskih dijelova po mjeri. Ista stvar je bila sa "stanchionima" vilica, sve dok lik nije napravio forum i počeo praviti buku.

Ponovno bez podataka pretpostavljas da je taj defek cest. Imas li podatke o broju motora s tim problemom?
Stanchioni su bili problem. Tocno je da je BMW reagirao kasno. To je sad rijeseno. Problem iz videa s luftom na osovinici nije nuzno serijski problem kao ovaj sa stanchionima. Znas ti to dobro , al se pravis blesav. Eto ti primjera naseg covjeka koji je presao preko 300 000 km s GS-om.

https://www.bmw-motorrad.co.za/en/experience/stories/world-of-gs/308-000-kilometer.html

6)Ako tebi ogovara da ti netko uzme "teško zarađeni" novac, i nakon toga te prči, a tebi je motor lijep i udoban i to te veseli, to je OK. Jedino ne mogu vjerovati da likovi poput tebe pored imalo zdravog razuma žmirite na takve stvari, ali to nije sve nego još dižete BMW u nebesa. Ja ako nešto pošteno platim, onda očekujem svu podršku proizvođača i iskrenost. Ne da mi motor krepa u nekom Prčistanu, Bogu iza nogu, a ja uvjeren da je to samo BMW zvuk. To ti malo kardan lupa, malo korpa, malo razvodni lanac...BMW šarm rođak  :fuj:

Opet ista teza iz nepotvrdjene premise da svi motori imaju taj problem. Opet : "kupci GSa su debili". Dobra shvatili smo to vec davno da nas grupica ljubomornih wanabe GS-ovaca smatra takvima. KUpi si GS i spasi se vec jednom. Prestani se mucit.

Meni ne pada na pamet srat po drugim motorima u drugim temama. Od kud tebi taj poriv?
Al evo ti problem s GSR. Da li to znaci da svi imaju taj probelm? Naravno da ne znaci.

https://www.youtube.com/watch?v=-9iHAgFQXCg
 
Nakon što sam pročitao tvoj odgovor mogu samo reći da ne vjerujem koliko ti možeš biti zatucan i skretati vodu na svoj mlin. Doslovno mi je reakcija bila ovakva:
how-stupid-can-one-be-you-dense-motherfucker.jpg


BMW9 said:
Kubik dreka moj neprijatelju,

Do sad sam bio relativno pristojan prema tebi, ali ću ti na ovo odgovoriti da ti je mater okotila hrpu dreka    :angry:. Uz dužno poštovanje ženi, ali ti si debil. Sad kad si ovo pročitao citiraj, i prijavi moderatorima slobodno, nije mi problem biti baniran neko vrijeme ako ću debilu reći da je debil.


BMW9 said:
Prema  Heisenbergovu principu neodredjenosti postoji mogucnost da smo bedaci ili ti ili ja. 50:50 . Manja je vjerojatnost da smo bedaci oba.
Nisi procitao moj odgovor onome tko je po stoti put zapoceo  tu temu. Sam si dao link. Ima vise razloga za razne "zvukove".
Pretpostavljas u svojoj navijackoj strasti da svi motori ili vecina imaju taj problem. Gdje su brojke? Moguce je da je to jedan motor od tisuce ili jos manje s tim losim ugradjenim dijelom.

Vidim kroz tvoje upise da barataš nekim statističkim pojmovima, mada rezultate često krivo tumačiš i pripisuješ na svoj mlin pogotovo ovaj zadnji dio kad ti je Dovla pokazao da nemaš pojma.
Vidiš mene ne zanima tvoj odgovor na čudne zvukove i dojmove zbog kojih GS ne valja, niti što je Ivan66 pisao za zvukove.
Referiram se na video koji sam JA postavio gdje je evidentno da neodgovarajuća šlampavo sklopljena osovina u glavi motora doprinosi zveckanju razvodnog mehanizma ventila.
Ne pada mi na pamet tražiti koliki broj motora je pogođen ovakvim problemom, vidim da ih ima poprilično na javno dostupnom servisu youtube-a. Znači nešto ne štima...

A tu onda dođe neki statističar iz BMW, provede analizu na određenom uzorku motora pomoću t-testa, Xi-testa,  D’Agostino-Pearsonovog testa itd.... i na osnovu rezultata podnese izvještaj (s određenim faktorom determinacije i intervalom pouzdanosti) glavonjama u BMW-u koji kažu: ma to može voziti, skupo nam je popravljati. Tvoje načelo neodređenosti- može se pokvariti, a ne mora. Možeš napraviti 300 000 km kao Rakela, a može krepati u Prčistanu bezveze.

Meni nije normalno da se takve stvari događaju na luksuznom motoru, za čiju vrijednost se može kupiti kuća s okućnicom po slavonskim selima. Ako je to sektašima OK, onda nismo na istoj razini zdravorazumskog razmišljanja. Za te novce motor mora presti kao honda goldwing. Nebitno bio on BMW,  KTM, Yamaha, Suzuki itd...


BMW9 said:
Problem iz videa s luftom na osovinici nije nuzno serijski problem kao ovaj sa stanchionima. Znas ti to dobro , al se pravis blesav. Eto ti primjera naseg covjeka koji je presao preko 300 000 km s GS-om.

Kako ti znaš da nije serijski problem? Makar u jednoj seriji isporučenih motora od kojih su neki završili u Njemačkoj, neki u Italiji, neki u Africi a neki kod nas? Jesi toliko uvjeren u svoju tvrdnju?


BMW9 said:
Meni ne pada na pamet srat po drugim motorima u drugim temama. Od kud tebi taj poriv?
Al evo ti problem s GSR. Da li to znaci da svi imaju taj probelm? Naravno da ne znaci.
https://www.youtube.com/watch?v=-9iHAgFQXCg

Samo za tebe....nećeš vjerovati ali imao sam varijantu ovog problema. Istražio sam sve i isprobavao dok nisam došao do ventila. I nakon toga se motor vratio u normalno radno stanje. I ne stojim ja zadrto iza toga da je GSR najbolji. To je rka od motora, prosjek u najboljem slučaju. Suzuki neće priznati pogrešku koju su ukompnirali u mapu ubrizgavanja, na puštanju gasa da se isključuju injektori (bilo radi zadovoljavanja eko normi, bilo radi potrošnje). Zbog toga motor pri otpuštanju i naknadom dodavanju gasa napravi osjetan trzaj. Neki vozači primjete, neki ne, ovisno o njihovom (ne)iskustvu.
Googlaj si pojam "suzuki herky-jerky throttle" ako te baš zanima...

Osim toga skužio sam na dosta modela da krepa indikator položaja brzine, fini filter goriva je brutalno preskup i manjkavo konstruiran. Za razliku od KTM-a gdje je to lako servisibilno.
O epic-fail propustu loše konstrukcije rame da ne govorim:
20629.jpg


Vidiš da za razliku od tebe ja nemam problema sa kritičnom razmišljanju prema motoru kojeg vozim....
 
Super se slazemo.
Cak si me poceo kopirati. Ja tebi kazem da je ono sto si rekao bio kubik dreka. A ti si malo okrenuo pa mene nazvao hrpom dreka. Zasto bi prijavio svog sljedbenika?  :misli:

Ja sam bio vjerojatno najkriticniji prema svom motoru na ovom forumu. Stvari na koje sam se do sada zalio su bile:

1) Zvuk motora
2) Tvrd sic
3) Nizak vjetrobran
4) Nelinearan odziv gasa (to sam rijesio s Belinassu IAT senzorom)
5) Glasne gume

I jos ponesto, ne mogu se sad sjetit.

Al vama nekolicini ne pase niti kad GS kudis niti kad ga hvalis.

Reci sto hoces da kazem o GS-u a da bi tebi odgovaralo? Ucinit cu sve da te ucinim sretnim. Sto god ti kazes potvrdjujem. Evo: GS je kubik govana. Vlasnici GSa su se zeznuli sto su ga kupili. Nije cudo kad su glupi pederi.
Sretan?

Al, jucer sam iz auta ispred sebe vidio GS talijanske rege. Frajer s trebom i prtljagom. Prelijep prizor.  Taj motor ostavlja dominantan, vizualno privlacan dojam na cesti.  :D
 
BMW9 said:
.....
Al, jucer sam iz auta ispred sebe vidio GS talijanske rege. Frajer s trebom i prtljagom. Prelijep prizor.  Taj motor ostavlja dominantan, vizualno privlacan dojam na cesti.  :D

Meni ovo zvuči kao da si ženu izbacio iz spavaće sobe i sada redovito općiš sa svojim motorom  :mrgreen:
 
BMW9 said:
Ja tebi kazem da je ono sto si rekao bio kubik dreka. A ti si malo okrenuo pa mene nazvao hrpom dreka. Zasto bi prijavio svog sljedbenika?  :misli:

Napisao si nedorečeno, pa se može razumjeti dvojako (možda namjerno, možda slučajno). Ako je takva stvar, onda ti se ispričavam, zamračio sam.


BMW9 said:
Ja sam bio vjerojatno najkriticniji prema svom motoru na ovom forumu. Stvari na koje sam se do sada zalio su bile:

1) Zvuk motora
2) Tvrd sic
3) Nizak vjetrobran
4) Nelinearan odziv gasa (to sam rijesio s Belinassu IAT senzorom)
5) Glasne gume

I jos ponesto, ne mogu se sad sjetit.

Al vama nekolicini ne pase niti kad GS kudis niti kad ga hvalis.

Reci sto hoces da kazem o GS-u a da bi tebi odgovaralo? Ucinit cu sve da te ucinim sretnim. Sto god ti kazes potvrdjujem. Evo: GS je kubik govana. Vlasnici GSa su se zeznuli sto su ga kupili. Nije cudo kad su glupi pederi.
Sretan?

Al, jucer sam iz auta ispred sebe vidio GS talijanske rege. Frajer s trebom i prtljagom. Prelijep prizor.  Taj motor ostavlja dominantan, vizualno privlacan dojam na cesti.  :D

To što su tebi nedostatci, zapravo i nisu nedostatci samog motora osim stavke 4. Problem je onaj dio što su u zadnje vrijeme rijetki kvalitetno napravljeni motori. A prodaja muda pod bubrege me živcira.
Nisam ja protiv BMW-a, meni se recimo sviđa stari GS1150 jer je (skoro) napravljen robusno kao Belarus MTZ80, sve metal i bakelit (duromer)  :mrgreen:. Sve što je novije ima manji rok trajanja i nedovoljno je testirano i razvijeno. A prezentira se kao svemirska tehnologija.

Osobno vozim 20god starog kompakta e36, auto koji mi je dječačka želja. Dizeli M41 i M51 koji su se ugrađivali u taj model su jedni od neuništivih, Benzinac M43 i M42 su se isto pokazali kao izdržljivi. Dizeli uz minimalna ulaganja prelaze po pola miliona i više kilometara. Nakon toga u novijoj seriji e46 već sjebali benzinske motore (N42) koji ima problema sa trošenjem vodilica faznog lanca, sa neadekvatnim španerom faznog lanca, pa ventilima za vanos itd...

E39 po mnogim testovima je jedan od najboljih auta ikad, naslijedio ga je M60 i opet sranja sa DMF kvačilom, instalacijama koje gube kontakt u gepeku, uščaklim diznama na common rail modelima, visokotlačne pumpe koje znaju zaštekati...

Relativno dobro su razvili 2.0d M47 (110 kW) motor iako i on ima bolesti visokotlačnih dizna, DMF kvačila, gumene remenice itd.. Isti se ugrađivao u e46 seriju 3; prve generacije serije 1, nakon toga naprave N47 motor u novijim serijama 1 gdje su totalno pod-dimenzionirali fazni lanac i smjestili ga za zadnjoj strani motora tako da je za njegovu izmjenu potrebno odvojiti mjenjač od motora i motor izvaditi van  :bonk:

Jedan poznanik kupio novu tricu na kredit, automatik. Mjenjač počeo zavijati nakon par tisuća kilometara. Mehaničari u servisu nisu bili na obuci i ne znaju popraviti. Pošalju snimak u BMW i dobiju odgovor: da, mjenjač se pokvario ali možete tako voziti dok se ne pokvari skroz, pa ćemo riješiti :shock: Jel to BMW kvaliteta?

Vidiš uzorak ponavljanja? Ja očekujem da skup motor bude kvalitetno napravljen, a ne poluproizvod. Nije to Kymco (ili je  :misli: :mrgreen:). I takve stvari ne treba kriti, što sektaši rade i to  najviše BMW i oni zaraženi Honditisom (honda se ne kvari, jelte  :mrgreen:). Meni da je netko rekao stvari koje sad znam o GSR-u, možda ne bi ga kupio nikad. A ne da se vadiš na statistike, najviše prodanih motora...ovo...ono... Masa ljudi samo iskešira pare i misli da su uzeli dobar motor, a istina je daleko od toga...
 
Isprika prihvacena.
Mislim da Tomo3 ima GS 1150. Nesto je spominjao da razmislja o prodaji pa mu se javi ako si zainteresiran.  :0648:

 
Nek si dakar naljepnicu stavio, nek si turatek bisagice na kres bar zavezao, nek...nece tebi niko govorit kako ces u superkonzum po kečap na akciji ić...
 

Attachments

  • 586BFD8B-3380-4A84-AF50-C615A28B8DD6.jpeg
    586BFD8B-3380-4A84-AF50-C615A28B8DD6.jpeg
    1.8 MB · Views: 378
  • 7A2B8835-B2D6-417B-A9E6-78415B850D90.jpeg
    7A2B8835-B2D6-417B-A9E6-78415B850D90.jpeg
    2 MB · Views: 293
Ma cuj to, Dakar  :lolcry: :lolcry:
 
Ooodlicne vijesti za forumski puk!!

Kako znamo da kvaliteta Tomica kao uvoznika najvece moto prevare nije bas za pohvalit se nisam se niti trudio pitati da mi ustupi motocikl za potrebe naseg testa. Odmah sam nazvao mojeg covika Helmuta u BMW motorrad i evo danas mi je stigao GS1200 za nase potrebe. Trazio sam par god star motor s cca 50000 km i takav sam i dobio... najbolje je sto ga mogu zadrzati do daljnjeg...liebe Helmut...kuss die hand!!

Takoder, imam novi hobi...pocinjem fotkati gs-ove po gradu, kad odlucim koji mi izgleda kao motocikl najveceg putnika i avanturista isti ce dobiti na poklon litru antifriza renomiranog proizvodaca. U konkurenciju ulaze samo zracnjaci, vodenjake ne pusim.

Lijepi pozdrav svim pratiteljima mog lika i djela, osjecam se ko instagram influencer sa miljon sljedbenika... :0648:
 
Wtf, gs dolazi u enduro lab...
Ovo je neka zavjera....
Good luck nakazo...


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Elias said:
Wtf, gs dolazi u enduro lab...

Izišao je iz ormara. :)

Al' sad bez zafrkancije, Mislaf se spominje nekoliko puta u najtežoj (ima par kilograma) BMW Motoputopisnoj knjizi koju sam ikad primio u ruke, ćaća mu je, kažu, imao BMW, pa je samo bilo pitanje koliko komada će ih imati kad bude u penziji.
(Vjerojatno će do tada brand biti toliko pokvaren, kao da ga je Joke prodavao po forumu, pa će cijene polovnih biti popularne.  :evil:)

Da se vratimo na temu  :angel: ... jučer sam provjerio, testni krug oko Kalnika je prohodan (ima samo jedno mjesto gdje se može pasti 3 metra u dubinu, jer je voda odnijela 30% ceste), jedino treba paziti da se ne skrene pogrešno, jer je Šumarija ) :palacdolje:) postavila rampe na barem tri mjesta, gdje je prije bilo slobodno.
 
tiki said:
Da se vratimo na temu  :angel: ... jučer sam provjerio, testni krug oko Kalnika je prohodan

Btw, jel to isti onaj krug kao što dmo vozili prije 10-ak godina ?
 
Jel ovaj izgleda kao pobjednik u kategoriji najveceg putnika?
 

Attachments

  • DSC00122.jpg
    DSC00122.jpg
    437.6 KB · Views: 300
  • DSC00123.jpg
    DSC00123.jpg
    495.7 KB · Views: 350
isvedic said:
Jel ovaj izgleda kao pobjednik u kategoriji najveceg putnika?

Ovaj stvarno putuje, a to ga diskvalificira.