BMW R1200 GS Adventure 2016 ili Novi Kawasaki versys 1000 grand tourer 2020

Meni su ti motori kolko slični, tolko i različiti. Da mi je u planu putovanja korištenje isključivo utvrđenih asfaltiranih prometnica uz relativno dostupne benzinske servise, zel bi Versysa. Makar, kad vidim GSa kolki je, mislim da ni na makadamu ne ostvaruje neku značajnu prednost u odnosu na 17" kotače. Jedino mi se od poda čini viši od Versysa...
 
seki22 said:
Ma da ali nw telim sirit temu osim ako covik ne zatrazi
I da.bilo bi dobro kad bi covik napisa gabarite


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nije to sirenje nego upravo poanta jer su oba vrhunska i oko toga ne treba previse pisati, ali ako se ne osjeca ugodno kao sto se ja ne osjecam ugodno na GSu zbog gabarita i tezine zgadit ce mu se sve. Klasa 800/900 bi po mom misljenju bi optimum za vozaca njegovih godina i iskustva. Lako zamjeni za godinu iili dvije ...
 
gvo said:
Versys ima visoko težište, od SXa je teži 10ak kila, meni se činilo da ima barem 50kg više, nebi hvala. To je motor za kršne momke što se krosfitom bave i teške tegove dižu. :mrgreen:

Ma kakve sto se krosfitom bave, oni su suhi ko grane, k'o izbjeglice iz Biafre  :mrgreen:
Samo masa masom vlada  :mrgreen:


seki22 said:
Imas nekoliko godina unazad maraton test 50 iliada km nije iz dvs puta uspia zavrsit
I tako ako ae sobro sican nekoliko primjerak Benvea......
Ali to je bilo dostw davno.mozda su usavrsili proizvodnju...osim onog lupkanka sta ima Boris87 i velika vecina ostalih ma GS-u
Posto je rijec o VB a tamo su neki drugi standardi kod polovnih mislim da gubitak vrijednosti Kawasakija ne bi bia nepremostiv problem.
Ja bi isa na plafon 15 iljada km polovni motor
Tj posli prvog velikog servisa.pa sad kad je to
Novo je uvik novo
Ne bi tia sirit temu jer covik oce izmedu ova dva
Ja osobno ne bi niti jednog.Nego nesto trece


Sent from my iPhone using Tapatalk

Posljednji sto se raspao na testu je vodenjak 1200 kada je tek izasao 2013. godine. Sasuo se mjenjac, odnosno jedan od lezaja u mjenjacu zbog cega je sve zakovalo...
Nasuprot toga imas npr maraton test mog motora sa istom masinom i prosao ga je bez greske (2. mjesto na listi svih maratonaca koje su testirali)
Sve je kako te zapadne, nema garancije. Nekome ce se sasuti masina na 10k kilometara, a neko ce prevaliti 200k bez greske... A da, tacno je da ih prate ta kuckanja i po meni je to vec masovno, a ne sporadicno. Doduse kazu da (bar na 1200) ta kuckanja nisu opasna

Ali evo meni, kao "sektasu"  :mrgreen:, stvarno nije jasno kako vise nisu usavrsili taj boxer da nema mane, ako uzmes u obzir koliko dugo vremena ga razvijaju i prave... Hajde kada su npr izbacili S1000RR pa bilo problema (bregaste i klackalice uglavnom), ipak je prva masina tog tipa pa je i za ocekivati da nesto krepa... Ali sa boxerom to stvarno nije slucaj, nakon toliko godine evolucije ti motori bi trebali biti bez greske, i to bez izuzetaka

I da, za pokretaca teme, iako bi ti GS sigurno bio bolji za putovanja, ja bi na tvom mjestu kupio Kawasaki, i to bez razmisljanja. Novo je ipak novo i ima garanciju, a BMW GS je ipak premium motor koji je izasao iz garancije (ako ces 2016 godinu) i ako nesto krepa, masno ce te kostati.
Isto tako, 4 godine star GS-a je u prosjeku presao minimalno 50k kilometara (osim ako ga ne kupis od nekog sminkera kojem je stajao kao ukras), a nakon te kilometraze vec lagano dolaze na red lamele, diskovi, mozda cak i amortizeri (ako su ESA onda kostaju ko bubreg), kardan (ako je neko ronio sa motorom i nikada ga nije pregledao i podmazao)....
 
mate said:
Nije to sirenje nego upravo poanta jer su oba vrhunska i oko toga ne treba previse pisati, ali ako se ne osjeca ugodno kao sto se ja ne osjecam ugodno na GSu zbog gabarita i tezine zgadit ce mu se sve. Klasa 800/900 bi po mom misljenju bi optimum za vozaca njegovih godina i iskustva. Lako zamjeni za godinu iili dvije ...
Evo kad si me natira.Sad ce opet kuka i motika dezurnih pametnjakovica.....
Dakle obicna Africa Twin 2018-19  DCT
Naglasavam “obicna” Africa.Nikako Adventure Sports
Mislim moze i Tracer 900 GT  ili Vfr 800 ali........


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Evo kad si me natira.Sad ce opet kuka i motika dezurnih pametnjakovica.....
Sent from my iPhone using Tapatalk

A ti si šta, ako ne dežurni pametnjaković koji svakome soli pamet i smatra da je očito bogom dan da dijeli savjete?
Svaka rečenica ti počne, nije da govorim,a li po mome.... i onda to ponavljaš ko papagaj
 
Mnoge ljude plaši veličina GSa ali to je više optička varka. Pogledajte r1200r ,koji je mali, i dodajte duži ovjes veći rezervoar, vizir, kljun, sic.. Kraći međuosovinski razmak od Versysa.
 
Sredju said:
Ja bi tu izabrao v-stroma 1000.
Motor bomba, ovjes bomba, na asfaltu mi bolje izgleda od mnogih tih navikanih, a cijena je sitnica.
Cijena je u nas oko 100 iljada kn.mozda malo vise
Skroz korektna cijena.
Nisan gleda specifikacije ovog novog.jel ima Tbw,modove voznji i slicno
Ipak je covik u VB a tamo je vrime u najmanju ruku vlazno.u Skotskoj sam minimalno jednom godisnje.Engleska,Skotska,Irska......tamo motor vozit je izazov poprilican


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Od 2017. ride by wire i TC on board.
Ovjes 150 mm hoda, taman na pol puta izmedju adventjura i sportaka.
19 cola prednji kotac, nije onaj tvrdoglavi od 21.
 
Sredju said:
Od 2017. ride by wire i TC on board.
Ovjes 150 mm hoda, taman na pol puta izmedju adventjura i sportaka.
19 cola prednji kotac, nije onaj tvrdoglavi od 21.
https://ridermagazine.com/2017/06/03/2018-suzuki-v-strom-1000-first-ride-review/
Mislim da grijesis za tbw
Ili ti ili rider magazine
Ono.....kad vec dajen 100 iljada kn onda bi to volia imat

Jel ovi novi Vstrom 1000 2020 god (sa kockastin svitlon) ima tbw doista neznan.

Btw sad ce se opet javit trust mozgova da sta ce ti tbw......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Manovrat u mistu da.potvrdujem
Plus stavit na centralnu.....ako je sve puno....
Ja sa 187 cm moram dobro odvagat
Zanepovirovat ali fali  mi mase
Sa 107 skoro na 92 u 3 miseca......
Svi se u koroni udebljali a ja smrsavia.Glad i neimastina pa ka ono zdrav zivot.........


Sent from my iPhone using Tapatalk


15 kila si kala?!...aj bar si kupia kufere. :mrgreen:
 
infinity said:
15 kila si kala?!...aj bar si kupia kufere. :mrgreen:
Je ali  sad dignit motor na nogaru samo tezinon kad su kuferi puni nije zajebancija
A fala bogu misica ka u prici.znas i sam to.
Ali masa je masa.......
Zato triba coviku rec sta mu je i Mate reka
Bolje nesto malo lakse ili bar hadling frendly-je[emoji2957]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
https://ridermagazine.com/2017/06/03/2018-suzuki-v-strom-1000-first-ride-review/
Mislim da grijesis za tbw
Ili ti ili rider magazine
Ono.....kad vec dajen 100 iljada kn onda bi to volia imat

Jel ovi novi Vstrom 1000 2020 god (sa kockastin svitlon) ima tbw doista neznan.

Btw sad ce se opet javit trust mozgova da sta ce ti tbw......




Sent from my iPhone using Tapatalk


-and a new Bosch five-axis Inertial Measurement Unit (IMU) made it possible to add cornering ABS, which in Suzuki-speak is known as Motion Track Anti-lock and Combined Brake System.

-Standard traction control (with two levels of intervention, or it can be turned off) keeps rear wheel spin under control, and an assist-and-slipper clutch makes shifting the 6-speed transmission effortless.


sta je tbw?
 
Sredju said:
-and a new Bosch five-axis Inertial Measurement Unit (IMU) made it possible to add cornering ABS, which in Suzuki-speak is known as Motion Track Anti-lock and Combined Brake System.

-Standard traction control (with two levels of intervention, or it can be turned off) keeps rear wheel spin under control, and an assist-and-slipper clutch makes shifting the 6-speed transmission effortless.


sta je tbw?
Grom i pakao
Ne daj in municiju[emoji23]


“Although the 2018 V-Strom 1000 lacks throttle-by-wire — and therefore doesn’t have electronic cruise control or riding modes — the directness of its throttle response and the linearity of its power delivery are the result of years of refinement.”

Sad,neznan je novi Strom 2020 ima sve to
Dobro tempomat na motoru mi je bez veze.da san u americi mozda je bitan ali u nas ne.bar meni
Modovi voznje pogotovo u VB mogu bit od velike pomoci
Recimo Multistrada ako se ne varam u “Rain Mode-u” smanjuje snagu motora sa 160 na 100 ks


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ride by wire tek od v-strom 1050.

kod mene i mt07 je uvijek poledica, 75 konja.
i obilaze nas samo najvece mrake
 
Sredju said:
ride by wire tek od v-strom 1050.

kod mene i mt07 je uvijek poledica, 75 konja.
i obilaze nas samo najvece mrake
Kad imas 50 ks navise za brzinu nisu bitni konji nego srce junaka....
Ja da iman i 200 ks obrije me neko sa 50.......[emoji12]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
mate said:
Nije to sirenje nego upravo poanta jer su oba vrhunska i oko toga ne treba previse pisati, ali ako se ne osjeca ugodno kao sto se ja ne osjecam ugodno na GSu zbog gabarita i tezine zgadit ce mu se sve. Klasa 800/900 bi po mom misljenju bi optimum za vozaca njegovih godina i iskustva. Lako zamjeni za godinu iili dvije ...

Otkad sam ovo ljeto slomio metatarzalnu u stopalu jer mi se klizla japanka dok sam stajao na motoru, imam veliko poštovanje prema težini
motora i gravitaciji. 10 puta sam ga uhvatio, jednom nisam, jbg. :mrgreen:
 
Da sam na tvom mjestu uzeo bi GS ali bi prije jako dobro razmislio i o Triumph Tiger 1200,pošto živiš u UK.. [emoji106][emoji6]

Inviato dal mio LLD-L31 utilizzando Tapatalk
 
Glaky said:
Mnoge ljude plaši veličina GSa ali to je više optička varka. Pogledajte r1200r ,koji je mali, i dodajte duži ovjes veći rezervoar, vizir, kljun, sic.. Kraći međuosovinski razmak od Versysa.

Ako gledas bazu ta 2 motora (rama, pogon, masina) onda jeste, ali po velicini je r1200r k'o Tomos "trica" u odnosu na GS-a.
Ali interesantno je sto se GS i tako nezgrapan stvarno lako vozi. Kako pri sporim manevrima, tako i u voznji. Meni u voznji djeluje cak laksi od r1200r.