gvo said:
Versys ima visoko težište, od SXa je teži 10ak kila, meni se činilo da ima barem 50kg više, nebi hvala. To je motor za kršne momke što se krosfitom bave i teške tegove dižu.
Ma kakve sto se krosfitom bave, oni su suhi ko grane, k'o izbjeglice iz Biafre
Samo masa masom vlada
seki22 said:
Imas nekoliko godina unazad maraton test 50 iliada km nije iz dvs puta uspia zavrsit
I tako ako ae sobro sican nekoliko primjerak Benvea......
Ali to je bilo dostw davno.mozda su usavrsili proizvodnju...osim onog lupkanka sta ima Boris87 i velika vecina ostalih ma GS-u
Posto je rijec o VB a tamo su neki drugi standardi kod polovnih mislim da gubitak vrijednosti Kawasakija ne bi bia nepremostiv problem.
Ja bi isa na plafon 15 iljada km polovni motor
Tj posli prvog velikog servisa.pa sad kad je to
Novo je uvik novo
Ne bi tia sirit temu jer covik oce izmedu ova dva
Ja osobno ne bi niti jednog.Nego nesto trece
Sent from my iPhone using Tapatalk
Posljednji sto se raspao na testu je vodenjak 1200 kada je tek izasao 2013. godine. Sasuo se mjenjac, odnosno jedan od lezaja u mjenjacu zbog cega je sve zakovalo...
Nasuprot toga imas npr maraton test mog motora sa istom masinom i prosao ga je bez greske (2. mjesto na listi svih maratonaca koje su testirali)
Sve je kako te zapadne, nema garancije. Nekome ce se sasuti masina na 10k kilometara, a neko ce prevaliti 200k bez greske... A da, tacno je da ih prate ta kuckanja i po meni je to vec masovno, a ne sporadicno. Doduse kazu da (bar na 1200) ta kuckanja nisu opasna
Ali evo meni, kao "sektasu"
, stvarno nije jasno kako vise nisu usavrsili taj boxer da nema mane, ako uzmes u obzir koliko dugo vremena ga razvijaju i prave... Hajde kada su npr izbacili S1000RR pa bilo problema (bregaste i klackalice uglavnom), ipak je prva masina tog tipa pa je i za ocekivati da nesto krepa... Ali sa boxerom to stvarno nije slucaj, nakon toliko godine evolucije ti motori bi trebali biti bez greske, i to bez izuzetaka
I da, za pokretaca teme, iako bi ti GS sigurno bio bolji za putovanja, ja bi na tvom mjestu kupio Kawasaki, i to bez razmisljanja. Novo je ipak novo i ima garanciju, a BMW GS je ipak premium motor koji je izasao iz garancije (ako ces 2016 godinu) i ako nesto krepa, masno ce te kostati.
Isto tako, 4 godine star GS-a je u prosjeku presao minimalno 50k kilometara (osim ako ga ne kupis od nekog sminkera kojem je stajao kao ukras), a nakon te kilometraze vec lagano dolaze na red lamele, diskovi, mozda cak i amortizeri (ako su ESA onda kostaju ko bubreg), kardan (ako je neko ronio sa motorom i nikada ga nije pregledao i podmazao)....