TIS
Active member
Ne bi htio zvučati sektaški ali čini se da je GS koji si vozio imao pad nakon kojeg je jako loše popravljen. Osnovno je da motor mora ići ravno a ne da je malo nagnut!!! Druga stvar je da sa originalnim auspuhom ne puca na oduzimanju gasa, što je vjerojatno vezano uz problem gašenja prilikom kretanja, kao i problem "nedostatka" snage ispod 4000 okretaja. GS kreće praktično bez gasa (bez obzira na opterećenje) i daje konkretan šus od 3000 okretaja. Čuo sam da se na pojedinim motorima događalo ovo što esso opisuje ali se meni to nikada nije desilo.
Što se tiče telelevera, osjećaj je definitivno drugačiji nego na klasičnim vilicama ali ne na način da je prednji kotač u zraku već više nedostatak povratnih informacija, ili osjećaja, sa prednjeg kotača.
Volio bi da probaš drugog GS-a pa da onda javiš utiske!
Što se tiče telelevera, osjećaj je definitivno drugačiji nego na klasičnim vilicama ali ne na način da je prednji kotač u zraku već više nedostatak povratnih informacija, ili osjećaja, sa prednjeg kotača.
Volio bi da probaš drugog GS-a pa da onda javiš utiske!