Pec
Active member
Ponukan topicom u kojem natipkaše da je na tom mjestu neumjesno hvaliti Suzuki burgmana učinit ću to u "svom" topicu sa željom da usporedim iskustva s drugima i prenesem svoje doživljaje tog izvanrednog skutera-motocikla na one koji ga nisu još imali sreću isprobati.
NEDOSTATCI: 1. Neugodne vibracije na prednjem dijelu podnice (prednji nakošeni dio podloge za stopala) ali koje se ne osjete na dijelu podnice na kojem se uobičajeno postavljaju stopala.
2. Variomat, tj. centrifugalna spojka u kontinuiranim «power» ili «economy» modu rada se ponekad na malim okretajima (vrlo rijetko) javljaju iznenadnim zahvaćanjem i otpuštanjem spojke, što je izražajno radi velikog momenta, no u ovom slučaju nije opasno, već samo možda malo neugodno.
3. Kod brzina većih od 150 km/h osjete se „uvijanja“ motocikla (radi komfornog ovjesa i aerodinamike)
4. Osobno preferiram nešto zatvorenije i niže postavljene rukohvate upravljača kao i poziciju stopala više unatrag..
5. Nema tipkalo putnog računala na upravljaču, a putno računalo je skromnih mogućnosti.
6. Preširoko sjedište suvozača.
7. Pri stvarnoj brzini od 166 km/h (blaga nizbrdica), uz tvornički ugrađene gume prikladno napumpane, brzinomjer prikazuje 183 km/h, što je na rubu tolerancije ispravnosti brzinomjera.
8. Malo, ali ipak primjetno popuštanje kočnica bi vjerojatno popravila opletena crijeva hidraulike.
PREDNOSTI: 1. Iznimno dobro izbalansiran ABS koji gotovo nema karakterističnih pulsirajućih udara.
2. Odlična izrada s korištenjem dobrih materijala.
3. Solidan variomat koji se zgodno može zakočiti, te tako simulirati sekvencijalni poluautomatski mjenjač, što je jako zgodno kod ovako jakog agregata jer u zavoju garantira kontinuitet prijenosnog omjera.
4. Odlično ubrzanje u «power» modu zahvata variomata.
5. Lagana i intuitivna upravljivost – odlična ciklistika.
6. Pregledni retrovizori koji su uz to i preklopivi pritiskom na komandnu tipku.
7. U vožnji namjestiv vjetrobran napravljen od kvalitetnog plekliglasa koji minimalno iskrivljuje sliku.
8. Velik i osvijetljen prtljažni prostor ispod sjedala (primi dvije integralke, plus jakna, plus ponešto).
9. Ispod prikazne ploče su tri duboka pretinca za sitnice od kojih se središnji zaključava (da su manji bilo bi više mjesta za koljena višima i onima koji kao i ja vole težište prebacivati što više unaprijed).
10. Dobre, usklađene i efikasne obje kočnice, no još bi bolje bile da su neposrednije .
11. Pozitivno se osjeti „klasičan“ motociklistički stražnji ovjes male neovješene mase (neopterećen težinom motora kao kod drugih skutera).
12. Motor radi tiho i fluidno s ugodnim vibracijama usporednog dvocilindraša, a u kombinaciji s električno upravljivim prijenosom variomata ima iznimno brz odziv na zakretanje ručice akceleratora.
13. Relativno živahna vožnja i to pretežito u «power» modu nije uzrokovala veliku potrošnju. Nisam točno mjerio no mislim da je bila ispod 7 litara na 100 km što je s obzirom na način vožnje malo.
14. Koristeći način sekvencionalnog prijenosa moguće je kočiti motorom (jedinstveno u svijetu skutera).
14. Odlično glavno svjetlo, jako i bez područja zasjenjenja.
15. Električna brava sjedala odlična, što je inače mana većine skutera i premda to nije jako važno zna iritirati, što ovdje nikako nije slučaj.
NEDOSTATCI: 1. Neugodne vibracije na prednjem dijelu podnice (prednji nakošeni dio podloge za stopala) ali koje se ne osjete na dijelu podnice na kojem se uobičajeno postavljaju stopala.
2. Variomat, tj. centrifugalna spojka u kontinuiranim «power» ili «economy» modu rada se ponekad na malim okretajima (vrlo rijetko) javljaju iznenadnim zahvaćanjem i otpuštanjem spojke, što je izražajno radi velikog momenta, no u ovom slučaju nije opasno, već samo možda malo neugodno.
3. Kod brzina većih od 150 km/h osjete se „uvijanja“ motocikla (radi komfornog ovjesa i aerodinamike)
4. Osobno preferiram nešto zatvorenije i niže postavljene rukohvate upravljača kao i poziciju stopala više unatrag..
5. Nema tipkalo putnog računala na upravljaču, a putno računalo je skromnih mogućnosti.
6. Preširoko sjedište suvozača.
7. Pri stvarnoj brzini od 166 km/h (blaga nizbrdica), uz tvornički ugrađene gume prikladno napumpane, brzinomjer prikazuje 183 km/h, što je na rubu tolerancije ispravnosti brzinomjera.
8. Malo, ali ipak primjetno popuštanje kočnica bi vjerojatno popravila opletena crijeva hidraulike.
PREDNOSTI: 1. Iznimno dobro izbalansiran ABS koji gotovo nema karakterističnih pulsirajućih udara.
2. Odlična izrada s korištenjem dobrih materijala.
3. Solidan variomat koji se zgodno može zakočiti, te tako simulirati sekvencijalni poluautomatski mjenjač, što je jako zgodno kod ovako jakog agregata jer u zavoju garantira kontinuitet prijenosnog omjera.
4. Odlično ubrzanje u «power» modu zahvata variomata.
5. Lagana i intuitivna upravljivost – odlična ciklistika.
6. Pregledni retrovizori koji su uz to i preklopivi pritiskom na komandnu tipku.
7. U vožnji namjestiv vjetrobran napravljen od kvalitetnog plekliglasa koji minimalno iskrivljuje sliku.
8. Velik i osvijetljen prtljažni prostor ispod sjedala (primi dvije integralke, plus jakna, plus ponešto).
9. Ispod prikazne ploče su tri duboka pretinca za sitnice od kojih se središnji zaključava (da su manji bilo bi više mjesta za koljena višima i onima koji kao i ja vole težište prebacivati što više unaprijed).
10. Dobre, usklađene i efikasne obje kočnice, no još bi bolje bile da su neposrednije .
11. Pozitivno se osjeti „klasičan“ motociklistički stražnji ovjes male neovješene mase (neopterećen težinom motora kao kod drugih skutera).
12. Motor radi tiho i fluidno s ugodnim vibracijama usporednog dvocilindraša, a u kombinaciji s električno upravljivim prijenosom variomata ima iznimno brz odziv na zakretanje ručice akceleratora.
13. Relativno živahna vožnja i to pretežito u «power» modu nije uzrokovala veliku potrošnju. Nisam točno mjerio no mislim da je bila ispod 7 litara na 100 km što je s obzirom na način vožnje malo.
14. Koristeći način sekvencionalnog prijenosa moguće je kočiti motorom (jedinstveno u svijetu skutera).
14. Odlično glavno svjetlo, jako i bez područja zasjenjenja.
15. Električna brava sjedala odlična, što je inače mana većine skutera i premda to nije jako važno zna iritirati, što ovdje nikako nije slučaj.