cafe raceri

hrvatin said:
u koju kategoriju bi ovo spadalo
hrvatin2

Naravno ovo je tek igranje barvara ako se nekad zavrsi bit ce dosta drugacije
Frecia 125 + xt600 motor + zxr kotaci i tako redom...

za one kojine vidu sliku
http://smg.photobucket.com/albums/v680/hrvatin2/?action=view&current=Picaso84.jpg

streetfighter
 
hrvatin said:
u koju kategoriju bi ovo spadalo
hrvatin2

Naravno ovo je tek igranje barvara ako se nekad zavrsi bit ce dosta drugacije
Frecia 125 + xt600 motor + zxr kotaci i tako redom...

za one kojine vidu sliku
http://smg.photobucket.com/albums/v680/hrvatin2/?action=view&current=Picaso84.jpg

samo ti to dovrši polako ,slika je malo lošija ali meni miriše na dobro (y)
 
rednyaW said:
a dobro gle..ti si zdenko koji vozi bandita 600 n... tak da ono...tvoje mišljenje ne vrijedi =)
zdenko?  :mrgreen: ne bas  :LOL:

Da ja vozim bandita...ali ni moj motor nije stock...makar sto se boje i ispuha tice...



vidjet cu kakav budem s lovom pa ide i malo drugaciji rep na njega - malo ostriji!
a mozda si i slozim undertail i blatobran...sve ovisi o parama!

ali nikad nebih slozio CR od bandita...

Vanja
 
Ovo je jedan Cafe Racer iz davni vremena kad sam ucio zanat i tek sam poceo se baviti motorima.

 
rednyaW said:
fuck u and ur sarkazam...

tak inače ja radim...

srka nije dozivila 3 km bila je u garazi u djelovima direkt iz kombija ina lakiranju.. SM isto... superduke isto... sve odma modat prema mojim potrebama... nisamja rob svog motora nego je on moji i bit će onak kak ja kažem


uostalom ti bi trebo najbolje to razumjet.... tak bar zaključujem po natpisu u tvom avataru... 

ali opet da... scooter attack logo nose svi forza šminkeri u zadnje vrijeme...


(y)
 
Ti caffe-racer motori mi se čine jako neudobni i stvarno su namjenjeni za jurcanje od birtije do birtije,jer neznam kak bi se s tim na neki put uputio (pa i kraći).
 
VooDoo said:
ajd molim Vas nek mi netko objasni zasto je ovaj motor iznad caffe a ne speedfight.....

Najkraće objašnjenje:

Vidi volan/upravljač - kad je gore kao na enduru onda je street.... , a kad je dole kao na sportaku onda je cafe r...... :mrgreen:

+ - par drugih detalja!

PS
Sad sam pregledao garažu i odma sam odlučio slaže se cafe racer Tomos - slike stižu do proljeća!
 
VooDoo said:
ajd molim Vas nek mi netko objasni zasto je ovaj motor iznad caffe a ne speedfight.....

ukratko, onako najsturije...
streetfighteri su prerade danasnjih trkacica u nekakve nakede i uglavnom imaju nekakav opak look. pokret je nastao tako sto su vlasnici nakon pada samo zakrpali svoj motor, znaci nisu kupovali nove plastike koje su pukle pri padu vec su kemijali po sistemu druze snadji se. far od necega samo da svijetli i tako. to se pretvorilo u pokret streetfighter

caffe raceri su malo njeznijih linija, najcesce bez ikakvih plasticurina, bez ikakvih suvisnih stvari (ukljucujuci sic za suvozaca) i slazu se po uzoru na trkacice iz 70ih i pocetka 80ih godina proslog stoljeca...

ako sam u krivu neka me neko ispravi...
 
Samo bih se osvrnuo na tvoj tekst da se streetfighteri rade od skršenih trkaćica,to se uglavnom radi kod nas dok vani to nije tako.Najbolji primjer za to je englesko tržište koje je po meni najnaprednije što se tiče streetfighter prerada.
 
MA-Zvone said:
Samo bih se osvrnuo na tvoj tekst da se streetfighteri rade od skršenih trkaćica,to se uglavnom radi kod nas dok vani to nije tako.Najbolji primjer za to je englesko tržište koje je po meni najnaprednije što se tiče streetfighter prerada.


sorry nisi me razumio  :mrgreen:

pokret je tako nastao, sama ideja... pocetkom 90ih i to bas u engleskoj  :mrgreen:

i to je istina, mi fightere radimo od razbijenih trkacica... njima standard dozvoljava da kemijaju cisto iz hobija...
iskreno, da imam novaca za tako nesto i ja bi se upustio u slaganje jeddnog fightera, zaista ih ima predivno slozenih....
 
wheelsurfer said:
pokret je tako nastao, sama ideja... pocetkom 90ih i to bas u engleskoj  :mrgreen:

i

streetfighteri su nastali na istom principu kao i caferaceri tj. oni su moderni caferaceri(malo se stil promjenio).

caferaceri se pojavljuju 80tih godina(neki kažu i 50tih??). Nazvani su tako jer bi tadašnji "cestovni trkači" stavljali stvar na jukebox, sjeli na motor bacili trku do nekog cilja i natrag u kafić prije nego stvar završi. Uglavnom iz danas poznatog Ace cafe u Londonu.
Kako im je brzina bila važnija od udobnosti, stavljali su jedan sic,niže volane, a s vremenom i maskice, oni exstremni imali su i aluminijske neofarbane tankove.

 
IgorZ said:
streetfighteri su nastali na istom principu kao i caferaceri tj. oni su moderni caferaceri(malo se stil promjenio).

caferaceri se pojavljuju 80tih godina(neki kažu i 50tih??). Nazvani su tako jer bi tadašnji "cestovni trkači" stavljali stvar na jukebox, sjeli na motor bacili trku do nekog cilja i natrag u kafić prije nego stvar završi. Uglavnom iz danas poznatog Ace cafe u Londonu.
Kako im je brzina bila važnija od udobnosti, stavljali su jedan sic,niže volane, a s vremenom i maskice, oni exstremni imali su i aluminijske neofarbane tankove.

Da, iz 50-ih potjece pokret... Ton Up boys, Rockers...

No prije performansi, vise se gledalo na izgled. Motocikli su bili dobri, izdrzljivi, no izgledali su tetkasto. Sportski upravljac, jedno sjedalo, nategnute linije, skidanje nepotrebnih djelova, cinilo je motocikle atraktivnijima. Kako su se bavili trkama "dok pjesma ne zavrsi", smanjenje tezine je bilo najbolji nacin za povecati brzinu jer tada "performance" kitovi su bili SF.

U to vrijeme se javljaju Rockers - nosili su crnu kožu koja je predstavljala jednostavnost, zajednicu i pobunu protiv tadasnjeg drustva.. Da.. Istina je ipak malkoc drugacija. Crna koza se nosila zato jer se nije vidjelo kada je prljava i trebalo ju je puno manje prati ;)

Onda se javljaju i Modsi sa Vespama s hrpom dodataka i nastaju prvi okrsaji izmedju Rocketsa i Modsa. Ukratko, Rockers su bili potomci radnicke klase koji su sami prckali po motorima, a Modsi su bili sinovi bolje klase. Poznati po swinganju, orgijama i pederluku.

Motocikli su tada imali razlicite karakteristike. Jedni su imali dobar ovjes, drugi su imali super agregat, treci su imali nesto trece, pa su poceli nastajati jedinstveni motocikli iz dvaju ili tri razlicita.

Tada se vise paznje posvecuje povecanju performansi tada slabasnih motora.

S vremenom nastaju Ton Up Boys. Ton Up je oznaka za 100mph - pripadnici su bili osobe koje su sa slozenim motorima prebili granicu od 100mph.
S usporedbom danasnjih performansi, to bi bilo kao da prije 5 godina netko premasi 300kmh sa litrenim motorom. Ili danas sa 600ccm.

Uglavnom, Cafe Raceri su nastajali iz potrebe za vise performansi, za boljim motociklom.

Danasnje prerade vecinom se baziraju na izgledu i sto skupljim djelovima. Na prste se mogu nabrojati prerade koje su sastavljene iskljucivo od kvalitetnih komponenti radi povecanja performansi.
 
da li je ovo cafe racer?  :misli:  tvorac tog motora kaze da je to cafe racer.... pa me zanima vase misljenje...
 
majle said:
streetfighter...  (y)
pa meni bas i nije street.... polozaj sjedenja mu je kao na r-u, volan mu je kao na r-u,a opet nije ni r.... samo kaj mu fale bocni oklopi.....
 
Proxy said:
pa meni bas i nije street.... polozaj sjedenja mu je kao na r-u, volan mu je kao na r-u,a opet nije ni r.... samo kaj mu fale bocni oklopi.....

a caffefighter onda...  8)
 
Proxy said:
da li je ovo cafe racer?  :misli:  tvorac tog motora kaze da je to cafe racer.... pa me zanima vase misljenje...

To je streetfighter. Previše moderno izgleda da bi bio caffe racer.