cafe raceri

nessuno said:
Cafe raceri su dio kulture na kojima se zasniva tvoj komercijani proizvod. Ukoliko se netko odluci na izzadu cafe racera, radi to zbog iskustva. Sama gradnja cafe racera podrazumjeva tehnicku potkovanost i relativnu usmjerenost prema cilju kojeg predstavlja cafe racer, te samoj namjeni cafe racera.

Procitaj si pokoji tekstic ili pitaj sto ti nije jasno oko cafe racera.

Je li na svima mora bit spusteni volan ili je to neki djir
 
jolly the roger said:
ugl jedan od koraka za cae racer je zamjena postojeceg visokog volana s 2 mala volana od neke trkaljke

nije nužno, ima brdo primjera sa cjelovitim guvernalom.. mada se sa heblima na vilicama bolje osjeti tlo pod kotačima :D
 
grgaSH said:
nije nužno, ima brdo primjera sa cjelovitim guvernalom.. mada se sa heblima na vilicama bolje osjeti tlo pod kotačima :D

Odlični motori , ali sada bi naši nadobudni prerađivači pitali : "a jel' se može ugraditi guma od 200"  :LOL:
 
l
M900 said:
"a jel' se može ugraditi guma od 200"  :LOL:
zašto ne  :mrgreen:  neki kažu da tako bolje leži pa onda zašto ne i 250  :LOL:

Po svemu sudeci moja hondica bude se obukla u cafe recere, razmišljao sam joj vratiti originalne felge ali bude ipak to moderna starica sa usd i 170 gumom  8)
 
Koliko uopće takve igračke dođu kada bi se dale slagat ili jednostavno za kupit u ovak super stanju  :misli:
Stvarno su  (y)
 
..kad ste usput obavezno svratite na coffee :mrgreen:

http://www.ace-cafe-london.com/Videos.aspx

http://maps.google.com/maps?hl=hr&um=1&ie=UTF-8&q=ace+caffe+london&fb=1&cid=0,0,17827573662361620494&sa=X&oi=local_result&resnum=1&ct=image



 
Z500. Generalno dobra ideja ali djeluje mi malo - nedovršeno.  (y)

Da mi je znati od čega je felge uvalil?  :misli:

 
ex-biciklist said:
Da mi je znati od čega je felge uvalil?  :misli:

nije toliki problem. samo treba imati glavčine koje odgovaraju, znači najvjerojatnije od nekog drugog modela, ali istog proizvođača. Kasnije se kupuju aftermarket obruči po željenim dimenzijama.
Niije ni skupo koliko bi čovjek mislio.
 
James1100 said:
nije toliki problem. samo treba imati glavčine koje odgovaraju, znači najvjerojatnije od nekog drugog modela, ali istog proizvođača. Kasnije se kupuju aftermarket obruči po željenim dimenzijama.
Niije ni skupo koliko bi čovjek mislio.

da, obruč i žbice nisu toliko skupi, glavčina je problem..
 
Da, ali bi htio zadržati orig. dimenziju guma a u toj dimenziji supermoto/cross felgi nema prednje koja prihvača dva diska.  :(
 
za sve ima rješenja, samo treba upornosti istrpljenja  :wink:

ovo je prednja Guzzieva glavčina koju je moguće opremiti jednim ili dva diska

48_1_b.JPG


u supermoto aftermarketu ima veliki izbor aluminijskih obruča. ako više voliš čelik (iako to nije u stilu caffe-a), onda tražiš u HD aftermarketu. izbor je stvarno velik, i po dimenzijama i broju špajli. i svega ima na ebay-u, pa se može riješiti za relativno pristojne novce, a sve novo
 
još jedan cafe meni osobno jako dobar mada je još u izradi, ali vidi se sve što se treba vidjeti (y)
 
kad vidim ovo, predobar je  :slinavac: :slinavac: samo ja bih odma skinuo ove šugave retrovizore

 
josko said:
n1415997545_30402231_7673655.jpg

n1415997545_30402234_5130070.jpg
n1415997545_30402235_6709626.jpg

n1415997545_30402237_7126426.jpg
n1415997545_30402241_3658945.jpg


meni je želja jednog dana "staru kawu" Z1000 pretvorit u caffe racera  :rock:

Iako već viđeno:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,139228.0.html


svakako je lijepo opet vidjeti....na vrhu su mojih favorita.... :mrgreen: