Cagiva Mito EV eletrica

zen999 said:
Stigle baterije PANASONIC NCR18650PF, sad ih treba složit u paralelu pa paralele u seriju.

bat.jpg

Sigurno su kostale bogatstvo?
 
LOL :D Nisu, al ista dimenzija članka (18650) se koristi u baterijama za laptop, samo što su ove "malo" većeg kapaciteta. Također i tesla motors u svojim autima koristi navedenu dimenziju  kao i brammo motorcycles u njihovim motociklima.
 
Kolega Zen, zar nisu malo nepraktične te baterije, zar nema u večim ili kompaktnijim veličinama ?
 
Pozz.
Koliko takvih celija bi bilo potrebno za napraviti jednu starter bateriju za motocikl koja je jednaka jednoj 12 V, 9 Ah olovnoj bateriji?
 
Sredju said:
Pozz.
Koliko takvih celija bi bilo potrebno za napraviti jednu starter bateriju za motocikl koja je jednaka jednoj 12 V, 9 Ah olovnoj bateriji?

    ...bila je tema, radio je jedan dubrovčan, čini mi se. Odi u tražilicu, il nek ti straš veli, valjda pamti bolje od mene  :mrgreen:
 
OldBoy said:
    ...bila je tema, radio je jedan dubrovčan, čini mi se. Odi u tražilicu, il nek ti straš veli, valjda pamti bolje od mene  :mrgreen:
Mislim da aurellie. To je još kemijao po onoj staroj Hondi ako se ne varam.  :misli:
 
te baterje nevaljaju kao zamjena za akumulator jel su predviđene za duboka pražnjenja a ne da ih stalno fila alternator  :wink:
...al čovjek je ionako pitao da bi ih složio za starter bateriju  :mrgreen:
 
https://www.youtube.com/watch?v=NukSXWpbBsE

zanimljiv projekt..slicno nesta..samo nije od pocetka..nego samo baterija..
mozda pomogne ;)
 
hondimir said:
Kolega Zen, zar nisu malo nepraktične te baterije, zar nema u večim ili kompaktnijim veličinama ?

Panasonic NCR18650PF su od trenutno dostupnih baterija na tržištu jedno od najpovoljnih što se tiče mase u odnosu na količniu energije koje mogu pohranit, a da si ih običan smrtnik kao ja može priuštit.


Stigao stražnji lančanik pa ga namontirah na felgu.
Razlika u veličini tvorničkog lančanika sa 43 zuba i lančanika od ergal-a sa 50 zuba.

43-50.jpg
 
Steta pa je izvedba od punog materijala, bez ikakvih rupa na sebi, (osim onih za vijke).
 
poco loco said:
te baterje nevaljaju kao zamjena za akumulator jel su predviđene za duboka pražnjenja a ne da ih stalno fila alternator  :wink:
...al čovjek je ionako pitao da bi ih složio za starter bateriju  :mrgreen:

potpuno netocno. posto ja gledam LiFePo4 sa 3,2 V, za njih pise, kod praznjenja do 5 % broj ciklusa je oko 10 000.
Za duboka praznjenja nije ni jedna baterija predvidjena, a ove pogotove ne. Problem koji tu nastaje je voltaza, bez obzira na amperazu, sve su baterije 3,2 volta i trebaju najmanje 4 celije za bateriju od 12 volti ili 12,6 volti. Tako da dolazi do nejednakog praznjenja i punjenja pojedine celije, tu nastaju problemi, tj. kod praznjenja, jer ako napon u pojedinoj celiji, tokom praznjenja, padne ispod 2,8 V, celija je pokvarena. Treba ugraditi balanser, ali kako kombinirati balanser sa reglerom od motora, ja nemam pojma, ali mogu ugraditi kablove za balanser i na njih zakaciti LiPo biper i kad zapisti, izvaditi bateriju van i napuniti je na LiPo punjac. Voziti tako sve dok opet ne dodje do nejednakog punjenja.
Ja sam planirao celije od A123 Systems od 2,5 ampera, 4 komada, mislim da su 2,5 A dovoljna za Hondu Dominator i Piaggio Fly 125.