ROMANISTA
Member
Tvoj je srot( purgercino) , al zato bi rado udomija druga dva, nije bitno kojeg :0648:DiAbLeRo said:Capo našao dvi rodice...
Jbte kol'ko talijanskog šrota na gomili!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Tvoj je srot( purgercino) , al zato bi rado udomija druga dva, nije bitno kojeg :0648:DiAbLeRo said:Capo našao dvi rodice...
Jbte kol'ko talijanskog šrota na gomili!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Ma prijatelju moj, znamo se, i ako ćemo uzet pluseve i minuse svih postojećih motora i skutera( malo karikiram) završili bi na t maxu. Meni je Diablo jeben motor i zavozija san ga lipo prije cca DVI g, al znam da se ne more mirit sa capom u vožnji ( opcenito) i crni Capo mi je bolnica. Ka šta neko auto sa Xy bojom je mrak, a sa nekom drugom sranje. Tako i tvoja crnjola i ovaj bili. Nažalost , nije mi jasno, odnosn je i svi znamo zašto je Capo prodan u tri primjerka, a to je losa politika tj bankrot ili rub bankrota,neprofitabilnosti talj firmi. Piaggo bi treba bit No1 marka na svitu( i njegove sestrinske firme), a nažalost su u kurcu. Eeeeej u St piaggio uvoznik/ diler bankrotira svake g, sve znamo , da ne dužim , a mogli bi i trebali milijune vrtit. Tvoj model Capa je savršen motor po svemu, i ti si još to potvrdija, svojim km u malo vrimena, a ni taljani ni ga ne kupuju. Šta Čovik da kaže pametno nakon svega. Samo znam da frende ti uživaš u njemu i vise i bolje od nekih koji su za neke slične modele dali po 30000-40000 kn vise, i da nećeš imat ni upola problema ko oni. Capo rulezDiAbLeRo said:Ma zaboravi, nakon probe ne bi minja svoju talijanku za oba ova dva skupa. I ozbiljan sam skroz.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
DiAbLeRo said:Imaš pravo u svemu osim, nadam se, u ovom zadnjem!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Eto postavija si pravu prognozu problema u HR. Da ti pusti HR primitivci probaju tjedan dana vozit razne aprilijine modele (V2 i V4) vidili bi da su u zabludi, ali pitanje je da li bi naglas priznali. Da samo znaš šta su meni ovde svašta govorili kad sam ekipi reka da kupujem apriliju. :shock: Prije sam vozio Fazera i znam kakva mu je izrada i materijali, a kad sam ga usporedio s Tuonom, razlika nebo-zemlja. Tuono je za njega umjetničko djelo!!! Zato japancima dobro ide prodaja, jer upotrebljavaju tako jeftine materijale i djelove da im je vrhunska zarada. U proizvodnji Fazer ne dođe više od 3000 eura.DaRRth Vader said:Aprilijin najveci problem je los glas u birtiji ... Nekada potpuno neutemeljen sto se tice samog proizvoda, no u potpunosti utemeljen sto se tice postprodajne podrske i samog znanja to servisera. To je za servisere zacarani krug jer bez kolicine motora niti ne moze se steci potrebno iskustvo... Mislim da je vecina vlasnika iskusila ovo...No ima i tome lijeka ali trazi jaaaako puno volje i vremena za ucenje na prazno, teoriziranje....
Zanimljivo je da su gotovo svi koji probaju aprilije v4 ili caponord izuzetno zadovoljni performansom i po tom pitanju joj daju prednost pred ostalima ali iz pomenutih razloga loseg imagea dosta ih odustane iako je ovdje situacija po tom pitanju nemjerljivo bolja nego u vecini ostatka svijeta.
Svakako steta za Capa ako se prestane proizvoditi...
Idi u kuracDiAbLeRo said:Jep. Urla k'o azerbejdžanski dizač utega na steroidima u napadu na svjetski rekord.
Na mome treći servis obavljen na 15000 km, toči, pali, vozi dalje.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk