Caponord 1200 - 2013.

DiAbLeRo said:
Capo našao dvi rodice...

:mrgreen:

Jbte kol'ko talijanskog šrota na gomili!
5b641e0d83d9e17600ed806a019b38c3.jpg
8eca1b6841630b917dbe089c3c10aa4e.jpg


Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Tvoj je srot( purgercino) :mrgreen:, al zato bi rado udomija druga dva, nije bitno kojeg :0648:
 
Ma zaboravi, nakon probe ne bi minja svoju talijanku za oba ova dva skupa. I ozbiljan sam skroz.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Ma zaboravi, nakon probe ne bi minja svoju talijanku za oba ova dva skupa. I ozbiljan sam skroz.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Ma prijatelju moj, znamo se, i ako ćemo uzet pluseve i minuse svih postojećih motora i skutera( malo karikiram) završili bi na t maxu. Meni je Diablo  :mrgreen: :LOL: jeben motor i zavozija san ga lipo prije cca DVI g, al znam da se ne more mirit sa capom u vožnji ( opcenito) i crni Capo mi je bolnica. Ka šta neko auto sa Xy bojom je mrak, a sa nekom drugom sranje. Tako i tvoja crnjola i ovaj bili. Nažalost , nije mi jasno, odnosn je i svi znamo zašto je Capo prodan u tri primjerka, a to je losa politika tj bankrot ili rub bankrota,neprofitabilnosti talj firmi. Piaggo bi treba bit No1 marka na svitu( i njegove sestrinske firme), a nažalost su u kurcu. Eeeeej u St piaggio uvoznik/ diler bankrotira svake g, sve znamo , da ne dužim , a mogli bi i trebali milijune vrtit. Tvoj model Capa je savršen motor po svemu, i ti si još to potvrdija, svojim km u malo vrimena, a ni taljani ni ga ne kupuju. Šta Čovik da kaže pametno nakon svega. Samo znam da frende ti uživaš u njemu i vise i bolje od nekih koji su za neke slične modele dali po 30000-40000 kn vise, i da nećeš imat ni upola problema ko oni. Capo rulez

Jedino će oni prodat svo srot u malo vremena i po vrh cijeni. A tebi ostaje da ga ostaviš zauvik
 
Imaš pravo u svemu osim, nadam se, u ovom zadnjem!

:mrgreen:

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 
Aprilijin najveci problem je los glas u birtiji ... Nekada potpuno neutemeljen sto se tice samog proizvoda, no u potpunosti utemeljen sto se tice postprodajne podrske i samog znanja to servisera. To je za servisere  zacarani krug jer bez kolicine motora niti ne moze se steci potrebno iskustvo... Mislim da je vecina vlasnika iskusila ovo...No ima i tome lijeka ali trazi jaaaako puno volje i vremena za ucenje na prazno, teoriziranje....
Zanimljivo je da su gotovo svi koji probaju aprilije v4 ili caponord izuzetno zadovoljni performansom i po tom pitanju joj daju prednost pred ostalima ali iz pomenutih razloga loseg imagea dosta ih odustane iako je ovdje situacija po tom pitanju nemjerljivo bolja nego u vecini ostatka svijeta.
Svakako steta za Capa ako se prestane proizvoditi... :(
 
Neće ga prestati proizvoditi, samo će ga prestati prodavati u EU...  :wink:
 
DaRRth Vader said:
Aprilijin najveci problem je los glas u birtiji ... Nekada potpuno neutemeljen sto se tice samog proizvoda, no u potpunosti utemeljen sto se tice postprodajne podrske i samog znanja to servisera. To je za servisere  zacarani krug jer bez kolicine motora niti ne moze se steci potrebno iskustvo... Mislim da je vecina vlasnika iskusila ovo...No ima i tome lijeka ali trazi jaaaako puno volje i vremena za ucenje na prazno, teoriziranje....
Zanimljivo je da su gotovo svi koji probaju aprilije v4 ili caponord izuzetno zadovoljni performansom i po tom pitanju joj daju prednost pred ostalima ali iz pomenutih razloga loseg imagea dosta ih odustane iako je ovdje situacija po tom pitanju nemjerljivo bolja nego u vecini ostatka svijeta.
Svakako steta za Capa ako se prestane proizvoditi... :(
Eto postavija si pravu prognozu problema u HR. Da ti pusti HR primitivci probaju tjedan dana vozit razne aprilijine modele (V2 i V4) vidili bi da su u zabludi, ali pitanje je da li bi naglas priznali. Da samo znaš šta su meni ovde svašta govorili kad sam ekipi reka da kupujem apriliju. :shock: Prije sam vozio Fazera i znam kakva mu je izrada i materijali, a kad sam ga usporedio s Tuonom, razlika nebo-zemlja. Tuono je za njega umjetničko djelo!!! Zato japancima dobro ide prodaja, jer upotrebljavaju tako jeftine materijale i djelove da im je vrhunska zarada. U proizvodnji Fazer ne dođe više od 3000 eura.
 
I tako... Kilometri se nižu, gume se troše... Pali, toči, vozi... 18000 na satu od 2. mjeseca, idem dalje s novom stražnjom Angel ST, prednja sad ima 12000 i još fenomenalno drži i ima mesa, izgleda da će ići redovno dvije zadnje na jednu prednju. Valjda sam previše na zadnjem...

:mrgreen:

30d496eefae5f0c3d7a1adc4eeaa94fd.jpg


Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 
Ma to je jedan od onih kardana za jednokratnu upotrebu...

:mrgreen:

Ontopic: počelo se šuškat o novom Caponordu na EICMAi s V4 motorom, obzirom da dosadašnji model ide u penziju. Ako bude tako, moj ide na bubanj.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 
Ništa od novog Caponorda.

Idemo dalje sa starim, evo najsofisticiranijeg tempomata na planeti!

:mrgreen:

cdff33ae9536fe52fd34d97260e059cd.jpg


Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Jep. Urla k'o azerbejdžanski dizač utega na steroidima u napadu na svjetski rekord.

Na mome treći servis obavljen na 15000 km, toči, pali, vozi dalje.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Idi u kurac :LOL:

Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk

 
pozdrav, ima li netko od vlasnika iz Zg voljan popiti kavu ili pivo i cevape na moj racun kako bih ja bio u mogucnosti pogledati navedeni motor iz blizine te eventualno samo sjesti na njega (na motor ne na vlasnika). U slucaju da se prevrnem na mjestu (da i to rijesimo) kupujem motor po cijeni koju vlasnik odredi.

uz navedeno ako netko zna gdje ima Caponord za iznajmiti na pola dana ili dan bilo u Hr, Slo, A, It slobodno neka napise.
hvala

Poslano sa mog SM-G928F koristeći Tapatalk

 
Javi se Diableru. Da nisi zanemario druženja Zg ekipe odavno si mogao sve navedeno obaviti. :mrgreen:
 
20600 veselih i bezbrižnih kilometara pregaženo, pa je Capo s najvišim ocjenama prošao jubilarni veliki servis sa kontrolom ventila, promjenom svih tekućina i filtera te svjećica, a dobio je i novu prednju gumu.
No, kako život piše nepredviđene scenarije, tako je i moj Capo na prodaju, šifra na Njuškalu je 22246458.

a69a8f1a1105d9a46ea520fbf8c135cf.jpg


Sent from my MI 5 using Tapatalk
 
Capo je extra... ali cijena na njuški je takva da skorro pa mogu garantirat da ga nećeš prodat po toj cijeni  :mrgreen:
razlog.1- taljan je
razlog.2 - nije velika razlika u cijeni tvoga i novoga
 
25000 km, zadnja STica poderana nakon oko 6000 km, naručen i novi set lanca i lančanika jerbo se Regina originalni lanac razvukao k'o žvaka na suncu. Ta Regina je za kujac, prođeš kroz lokvu vode i sutra je hrđav k'o Plenkovićevi izgovori...

Ostalo je toči, pali, vozi, guštaj k'o prase u blatu... Bez blata.

:mrgreen:

694e321df00b52a7980923312101d818.jpg


Sent from my MI 5 using Tapatalk