Caponord 1200 - 2013.

Kilometri se nižu k'o na traci pa sam prešao i 30000. I da ne bi sve bilo savršeno, taman pred servis mi je propišao semering prednjeg desnog amortizera. Stavljeni novi od Pro-Xa na oba štapa, obavljen servis i updateana mapa, raketa spremna za idućih 10000. E, da, stražnja Pirelli Diablo Rosso III nakon oko 5000 km skoro pa ostala bez šara...

:0648:

d08e37cd74a4fda395aca359f60b9af1.jpg


dd5958500b2d837d56a869f07695467d.jpg
 
Da li ti je Diablo rosso po voznosti puno bolja od neke touring npr Tourance Next ili Scorpion Trail? Pitam jer ti je trajnost u pola manja kod Diabla.
 
Nemam iskustva s ovim dvjema koje si spomenuo jer sam kao prvu ugradnju na Capu imao Dunlop Qualifier II koja je klasificirana kao hypersport guma i stražnja mi je isto izdržala oko 5000. Ta je guma dosta tupljeg profila a bila mi je skroz O.K. Kasnije sam spalio 2 seta Pirelli Angel ST koja je bila dosta tvrđa i od Qualifiera i od Diablo Rosso III i nije tako dobro držala cestu kao ove dvije, ali je trajnost bila dosta veća, mada je to relativno jer se kod posljednjeg seta i nakon žustrije vožnje, trošila tek petnaestak posto sporije od DRIII. Obzirom na daleko bolji grip i osjećaj, rado žrtvujem trajnost za performanse.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
Vid vid malog... 30000 km natuko...  (y)
Nadam se da nisi iskusio tamnu stranu.  :wink:
 
Striček mms može malo o dark side??


Poslano sa Crkvenog Zvonika
 
Elias said:
Striček mms može malo o dark side??


Poslano sa Crkvenog Zvonika
Ne moze  :mrgreen:  .iako ima se stosta za napisati...poslovica kaze, o pokojniku sve naljepse, a capo je umro na proizvodnim trakama... :shock:  :(

O dark side svih aprilija piskaraju svi...ponajvise netocno ili preuvelicano i ponajvise oni koji ju nisu ni vidjeli...ili imali ili probali ili su imali krivog servisera..da ne nabrajam. :palacdolje:  :LOL:

ja samo iznosim osobno svjedocene cinjenice o jamahinoj supermegaextra skivanoj dark side.... :LOL: :LOL: :LOL: vec sam rekao da sam bio sugovornik dvojici vlasnika R1 prije cca 2 godine,,, jedan drugom preda mnom hvale svoje motore i dizu ih za barem tri koplja ispred svih, ne znajuci jedan drugog ali znajuci mene i moju kriticnu stranu jer sam im prethodno vec ponaosob ocitao bukvice pa opet ocekuju od mene podrskun :shock: a oba motora su bas u tom trenutku kod mene u radioni bez radilica... sva sreca pa su oziji mutavi pa sam se na balkanski nacin napravio mutaviji kod nerazumjevanju slenga izvukao iz tog konspirativno- manipulativno-lazljivog kruga... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:  a mislio sam da je tako samo u hr...

Jebiga, aprilijini vlasnici bar ne lazu jedan drugog u oci i ne stide se svojih problema.... :afro:
 
Dark side je nemilice trošenje guma!

:mrgreen:

Smontiran friški set Pirelli Diablo Rosso III, veselo pičimo dalje!
98dc0adf0329a2f72c1ad32e5b53c725.jpg
2c577b1d56230fa48bae57eb5e539312.jpg


Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
I tako... 36000 ko iz puške, još jedna Pirellica ide u otpis, nova uskoro stiže!

:)
ff48683976c70e86fe952f102277e061.jpg


Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
DiAbLeRo dal se puno vozis po autoputu?
Nije mi jasno da ti tako malo traju gume, meni su prve gume(continental trail attack) na KTM 1190 ADVu trajale 9tkm(mogle su jos koji km) a nisu bile ubijene ko tvoje a cca 3tkm sam bio u dvoje sa full prtljagom, sad imam gore pirelli scorpion trail 2 vec oko 5tkm i jos izgledaju ko nove, frend mi isto ima caponorda 1200 i isto mi govorio kako mu se brzo trose gume a ja mu nisam vjerovao. :misli:
Na koliko pumpas gume?
 
Po autoputu se vozim jedino u nuždi i to jako malo, a s ovom gumom je to možda sve skupa 200-250 km bilo, od nekih 5000. Ostalo je sve vangradska vožnja, magistralne ceste i veseli tempo, a palo je i skromnih dvadesetak krugova na Marofu, tako da sumnjam da bi mi ijedna guma dala više u smislu gripa, trajnosti i osjećaja sigurnosti. U mom načinu korištenja, našao sam si neki optimum iako možda nauštrb trajnosti, ali po meni to više govori koliko Caponord nudi raznovrsnosti između blagog sporta i izvrsne putne udobnosti, a za mene osobno, najbolje pogođeni omjer od svih usporedivih motora koje sam probao, a bilo ih je dosta. Tlakovi su 2.30 naprijed i 2.60 nazad.
70030cd6465fea59ea4075cc0a4464b5.jpg


Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Po autoputu se vozim jedino u nuždi i to jako malo, a s ovom gumom je to možda sve skupa 200-250 km bilo, od nekih 5000. Ostalo je sve vangradska vožnja, magistralne ceste i veseli tempo, a palo je i skromnih dvadesetak krugova na Marofu, tako da sumnjam da bi mi ijedna guma dala više u smislu gripa, trajnosti i osjećaja sigurnosti. U mom načinu korištenja, našao sam si neki optimum iako možda nauštrb trajnosti, ali po meni to više govori koliko Caponord nudi raznovrsnosti između blagog sporta i izvrsne putne udobnosti, a za mene osobno, najbolje pogođeni omjer od svih usporedivih motora koje sam probao, a bilo ih je dosta. Tlakovi su 2.30 naprijed i 2.60 nazad.
70030cd6465fea59ea4075cc0a4464b5.jpg


Sent from my MI 5 using Tapatalk

"Blagi sport" a guma ovako izgleda
Malo sam zbunjen pa me interesira kako bi bilo da je  "ozbiljan sport"  :mrgreen:

Jesi li pokusao sa drugacijim tlakovima ili se striktno drzis ovih gore spomenutih ? 

 
Ma kažem "blagi sport" jer je ovo ipak nekakav sport-tourer crossover po meni, naravno neusporediv sa pravim sportskim motorima u smislu brzine i handlinga, ali dovoljno sposoban i vrlo uvjerljiv i siguran kad se brzo vozi. Uz sve to, s ovakvim motorom se možeš brzo voziti jako, jako dugo i umorit će te znatno manje nego bilo koji sportaš. S tlakovima nisam eksperimentirao, držim se onoga što mi je savjetovano i što tvornica propisuje.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 
Meni je tvornica propisala 2.7 i 2.9 max a kad se vozim malo zivlje zadnja sa tih 2.9 naraste na 3.2 :shock:
Sta sljedece kupujes kad prodas Capa?
 
Jedini razlog prodaje se upravo iz gornjih postova može iščitati, počeo sam Capa voziti preagresivno a to mu nije primarna namjena pa prelazim na Apriliu Tuono Factory. Da si to mogu priuštiti, ostao bi mi sigurno kao treći bajk, ali... Uvijek ono "ali"...

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
Jedini razlog prodaje se upravo iz gornjih postova može iščitati, počeo sam Capa voziti preagresivno a to mu nije primarna namjena pa prelazim na Apriliu Tuono Factory. Da si to mogu priuštiti, ostao bi mi sigurno kao treći bajk, ali... Uvijek ono "ali"...

Sent from my MI 5 using Tapatalk
Bravo (y)  treci?  Al sta jos kupija u meduvremenu?
 
A kralja bogaret'... :D Da iman čime naganjat ove Rove a ispo' sica po' peke i dvaes' deka parizera...

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
DiAbLeRo said:
A kralja bogaret'... :D Da iman čime naganjat ove Rove a ispo' sica po' peke i dvaes' deka parizera...

Sent from my MI 5 using Tapatalk
Hahaha. Bas kralja kralja ono po sekievu  :LOL: ili remenka
 
Neznan ti ja te njegove, kralj je kralj koje god godište ili boje bia. Osin žute, taj se ne konta jer se radi od recikliranih Kerumovih kesa.

:mrgreen:

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 
Nije za one s OCDom!

:mrgreen:

e81d0155b2ecb58f3939973854c27576.jpg


Sent from my MI 5 using Tapatalk