Cijena redovnih servisa

[quote author=yamadado ]
meni je bio na 1000 pa na 10000 i sljedeći je na 20000, preporuka servisa.
svjećice se mjenjaju na 20000, piše u redovnom održavanju....
[/quote]

Meni piše u User manualu a i u Service manualu: Zamjena ulja na Z750S svakih 12000km* sa zvjezdicom (objašnjenje za zvjezdicu je da ako se vozi u jako extremnim režimima da treba mjenjati i češće) pa sad nek mi neko objasni argumentirano da li se treba držati tog uputstva proizvođača ili ne.
 
Ne bi se toga pridržavao. Meni se nekak čini da bi mogao i na 5 000 km promijenit ulje jer mi motor već tad lošije radi i ne šalta se lijepo kao s friškim uljem
 
gigi said:
Ne bi se toga pridržavao. Meni se nekak čini da bi mogao i na 5 000 km promijenit ulje jer mi motor već tad lošije radi i ne šalta se lijepo kao s friškim uljem
meni moj serviser reče - pa pogledaj kakvo je ulje nakon 10 000km!? to više nije ulje. promjeni na pet. to je najmanje što možeš učiniti za svoj motor.  (y)
 
miro said:
meni moj serviser reče - pa pogledaj kakvo je ulje nakon 10 000km!? to više nije ulje. promjeni na pet. to je najmanje što možeš učiniti za svoj motor.  (y)

Pa nisu samo kilometri mjerilo intervala izmjene ulja nego i
period od zadnje izmjene - obično se preporuča 6 ili 12
mjeseci. Nakon 12 mjeseci treba svakako promjeniti bez
obzira jesi prešao 900 ili 9000 km.
 
gigi said:
Ne bi se toga pridržavao. Meni se nekak čini da bi mogao i na 5 000 km promijenit ulje jer mi motor već tad lošije radi i ne šalta se lijepo kao s friškim uljem

Ma daj sad si fakat pretjerao. Ako postoje ulja za automobile koja se mjenjaju svakih 50000 ili na kamionima svakih 100000km onda na motoru bi mogla izdržat 12000km. :misli:
 
Adventurer said:
Ma daj sad si fakat pretjerao. Ako postoje ulja za automobile koja se mjenjaju svakih 50000 ili na kamionima svakih 100000km onda na motoru bi mogla izdržat 12000km. :misli:

nije baš tako, uzmi u obzir količinu ulja u kamionu ili autu i motoru :)
kamioni su puno neosjetljiviji na to dok sportski auti i auti sa više konja imaju kraće intervale za razliku od nekih putnih kao passat i sl.
 
kle500
KMS Karlovar
redovni servisi na 1000, 6000 bili oko 500 kn
na 12000 ide i stelanje ventila oko 950 kn
 
hondafun said:
Puno sam pričao s vlasnicima različitih marki i svi su se složili da je uz kvalitetu važna i cijena redovnih servisa. Molio bih vas da napišete:

1. koji motor
2. koliko km servis
3. gdje je servis rađen
4. cijena servisa
5. vaš dojam o motoru nakon servisa

Mislim da će nam ova tema svima pomoći, bez off-a molim!
1.Kawasaki ER-5
2.1000(prvi servis)onda ide svakih 6000
3.Prije Splita Blažević
4.500(popust 80 kuna za mene)
5.  a neš ti! malo mi je uglađenije radio meni je sve uglavnom,čudno bilo! promjena ulja drugačije mi se čuje i mjenjačka kutija... bla bla la bla! :shock: :misli:
 
yamadado said:
nije baš tako, uzmi u obzir količinu ulja u kamionu ili autu i motoru :)
I još uzmite u obzir broj okretaja auta, kamiona i motocikla. Što više okretaja i manje ulja znači da to ulje napravi puno više ciklusa već kada imamo mali broj okretaja i puno ulja.
 
Medo said:
I još uzmite u obzir broj okretaja auta, kamiona i motocikla. Što više okretaja i manje ulja znači da to ulje napravi puno više ciklusa već kada imamo mali broj okretaja i puno ulja.

A ljudi moji pa ovdje nema ni jedan pametan :misli: doslovno ni jedan ubrajajući i mene. :mrgreen:
Pa jebote ako u original knjižici proizvođača motocikala Kawasaki d.o.o. piše da se ulje treba mjenjati svakih 12.000km, a isto to i u Servisnom uputstvu pa šta onda trabunjate o broju okretaja i količini ulja. Kaj mislite jesu li ovi tam Japanci probali taj motor pa da vide koliko se on vrti ili ne? Kaj su uputstva pisali s namjerom da se motor uništi što prije?
Pa ovakvim stručnjacima i treba uzeti lovu, furajte motore na servis svaki mjesec onda bute sigurni da će trajati vjećno.
Uf jeste me naživcirali :x :x :x 
 
A ti onda mijenjaj na 12  :neznam:
 
Joooj Adventurer, ti si mene malo krivo skužio. Ovo nije imalo veze sa 12000km i 6000km (naime to i mene zanima jer je tako i u Yamahinom R6 Service Manualu) nego sam se samo nadovezao na intervale izmjene od kamiona i auta.

I da, priznajem nisam pametan! :mrgreen:
 
Kad sam vozio Yamahu servisni interval je bio na 10.000km. Ja sam došao na servis sa 9.500km u Elodu i serviser mi nije ništa komentirao da sam došao prekasno.
 
Ne znam koju si Yamahu vozio prije Z-a. Ali kolko mi se čini kod nas je za stari Fazer 1000 i Fz6 servisni interval bio 10 000km. Za ostale ne znam.
Da li nas pljačkaju ili ne, ne znam ali znam da sam po tom pitanju ziheraš i da ću ići na servis svakih 6000km ili svakih 6mj. Možda je nekome to smiješno ali eto.
Isto tako znam da gotovo sve to što mi oni na servisu naprave znam i sam napraviti, ali iskreno za 180kn ili 360kn (kolko mi uzmu za ruke, ovisno šta se radi na motoru) mi se to ne da raditi.  :eek:hne:
 
Medo said:
Isto tako znam da gotovo sve to što mi oni na servisu naprave znam i sam napraviti, ali iskreno za 180kn ili 360kn (kolko mi uzmu za ruke, ovisno šta se radi na motoru) mi se to ne da raditi.  :eek:hne:


Na R1 je servis svakih 12000km po manualu.
neda se ni meni raditi servis,ali ipak daleko sigurnije se osjecam kad si sam serafim po motoru nego kad mi to neko drugi radi :?
 
Idem kod servisera u kojeg imam potpuno povjerenje i u slučaju da primjetim išta da ne štima onda si počinjem sam servisirati motor, jer ako njemu ne vjerujem ne znam kome ću.
 
Adventurer said:
A ljudi moji pa ovdje nema ni jedan pametan :misli: doslovno ni jedan ubrajajući i mene. :mrgreen:
Pa jebote ako u original knjižici proizvođača motocikala Kawasaki d.o.o. piše da se ulje treba mjenjati svakih 12.000km, a isto to i u Servisnom uputstvu pa šta onda trabunjate o broju okretaja i količini ulja. Kaj mislite jesu li ovi tam Japanci probali taj motor pa da vide koliko se on vrti ili ne? Kaj su uputstva pisali s namjerom da se motor uništi što prije?
Pa ovakvim stručnjacima i treba uzeti lovu, furajte motore na servis svaki mjesec onda bute sigurni da će trajati vjećno.
Uf jeste me naživcirali :x :x :x 
zapravo si u pravu.
 
Medo said:
Ne znam koju si Yamahu vozio prije Z-a. Ali kolko mi se čini kod nas je za stari Fazer 1000 i Fz6 servisni interval bio 10 000km. Za ostale ne znam.
Da li nas pljačkaju ili ne, ne znam ali znam da sam po tom pitanju ziheraš i da ću ići na servis svakih 6000km ili svakih 6mj. Možda je nekome to smiješno ali eto.
Isto tako znam da gotovo sve to što mi oni na servisu naprave znam i sam napraviti, ali iskreno za 180kn ili 360kn (kolko mi uzmu za ruke, ovisno šta se radi na motoru) mi se to ne da raditi.  :eek:hne:
pa kakv je to motor i kakv je to servis kad košta 180 tj 360 kuna? de da i ja kupim jedan takav ida idem kod tog servisera.
 
miro said:
pa kakv je to motor i kakv je to servis kad košta 180 tj 360 kuna? de da i ja kupim jedan takav ida idem kod tog servisera.

Medo said:
...ali iskreno za 180kn ili 360kn (kolko mi uzmu za ruke, ovisno šta se radi na motoru)...