Cijena redovnih servisa

gigi said:
Ti si cijepljen protiv takvih motora  :mrgreen:
pa bio sam cijelo vrijeme prisutan kad je tonči servisirao ducatija. to ću uzeti samo za primjer. To su sati i sati rada. pa di bi on dopao da to napravi za 180 ili 360 kuna. I fakat ima posla, a kladim se da MMS napravi još štošta više, tj pregleda pod redovno na servisu a ne ako mu se žališ. Mislim da se mnogi servisi razlikuju po tome što i kako rade. a u konačnici, mislim i da se to vidi po plodvima.
 
miro said:
To su sati i sati rada. pa di bi on dopao da to napravi za 180 ili 360 kuna.

To se slažem s tobom. Čak sam i "zaratio" s nekim članovima foruma lani kad sam branil mehaničarsku satnicu od 100 kn (čini mi se)
 
Honda hornet CB600.
Redovni servis nakon 6 mjeseci zbog garancije.
703 kn.
Superbike, Varazdin.
Ok cijena, brzina i usluga (y)
 
Ja svakih 6 soma otpelam motor u KMS,dečki jel sve štima?-štima.Ak kaj nije jasno pitam.Pa kud bi došl da si razbijam glavu dal su oni ili uputstva u pravu.Prije mjesec dana sam napravil servis na 12 000, znači da bu prošlo vjerojatno više od 6 mj. do drugog servisa,kaj da zato prije menjam ulje?Kaj god.
 
miro said:
pa bio sam cijelo vrijeme prisutan kad je tonči servisirao ducatija. to ću uzeti samo za primjer. To su sati i sati rada. pa di bi on dopao da to napravi za 180 ili 360 kuna. I fakat ima posla, a kladim se da MMS napravi još štošta više, tj pregleda pod redovno na servisu a ne ako mu se žališ. Mislim da se mnogi servisi razlikuju po tome što i kako rade. a u konačnici, mislim i da se to vidi po plodvima.

Puno si pretplatio i nakraju opet ispade da je bio fuseraj ustvari skupi fuseraj :(
 
Ninja said:
Puno si pretplatio i nakraju opet ispade da je bio fuseraj ustvari skupi fuseraj :(
Pa ne mogu nazvat posao fušerajom nikako, mislim da nema zbora da čovjek zna svoj posao, jednostavno se kuži u sve to. ALi je nekako rastresen, stalno psuje, stalno netko dolazi, stalno kuka, stalno se posao prekida i opet započinje, ne znam, valja je takav karakter, samo što je to meni neobično za jedan takav servis. Inače, na kraju posla mi je htio vratiti novaca da ako mi fali za put. (y), no imao sam toliko. Ipak, trebao je probati motor prije i poslije servisa, mada znam da mu je to mrsko, a ne poslati mene u tu misiju samog. Tako bi uočio i to s glavčinom guvernala, al bilo pa prošlo. MMs je to sredio. Naravno da bi i meni bilo drago da je to sve skupa jeftinije, to ne trebam komentirati.  8)
 
1. Yamaha XT660-x / 2004
2. 12000km
3. yamaha servis-Šibenik
4. oko 750kn
5. ulje, filter , svjecica , opran i podmazan lanac
 
mms said:
sorry mister, mi radimo tako već 10 godina, maximalno 2 redovna servisa po mehaničaru dnevno  i servis traje 3-4 sata; pogledati normativ servis na www.mms-moto.hr/subpage/normativi.htm , pa onda izračunati potrebno vrijeme, a i oni koji su bili u servisu uvjerili su se u to.... Kratka probna vožnja prije i poslije servisa, pa npr koliko vremena treba da skineš, očistiš, ispušeš zračni filter na, recimo ZX 10 i ZX 636 ili Z 750, pa pranje lanca i podmazivanje, pa pranje motocikla, pa obvezna računalna dijagnostika, ili kontrola sinhronizacije karburatora, itd....
Ne kažem da se ne može ulje zamijeniti za 15 minuta, i steći poneki vidljivi šaraf, ali to NIJE SERVIS i mi za te radove ne stavljamo žig u knjižicu, uostalom, zamjenja ulja kupljanog kod nas je BESPLATNA...... Nekome se taj način rada sviđa, a nekome ne, ali mi za sad od njega ne odustajemo....
(y)
 
speed attack said:
gsxr600 2002god

1000km redovni servis u D kod dealera, ca.140€ je bilo

6000km HRC Dudo redovni servis+svijecice ca. 1000kn

12000km eurorent ZG redovni servis+neke sitnice i tekucine ca.1100kn
zašto sviječice na 6000 ?
 
miro said:
Pa ne mogu nazvat posao fušerajom nikako, mislim da nema zbora da čovjek zna svoj posao, jednostavno se kuži u sve to. ALi je nekako rastresen, stalno psuje, stalno netko dolazi, stalno kuka, stalno se posao prekida i opet započinje, ne znam, valja je takav karakter, samo što je to meni neobično za jedan takav servis. Inače, na kraju posla mi je htio vratiti novaca da ako mi fali za put. (y), no imao sam toliko. Ipak, trebao je probati motor prije i poslije servisa, mada znam da mu je to mrsko, a ne poslati mene u tu misiju samog. Tako bi uočio i to s glavčinom guvernala, al bilo pa prošlo. MMs je to sredio. Naravno da bi i meni bilo drago da je to sve skupa jeftinije, to ne trebam komentirati.  8)
Ducatiji izludili čovjeka...a i takvi kao ti i Mate!?  :misli::LOL:
 
Medo said:
Idem kod servisera u kojeg imam potpuno povjerenje i u slučaju da primjetim išta da ne štima onda si počinjem sam servisirati motor, jer ako njemu ne vjerujem ne znam kome ću.

:misli: :misli: :misli: :misli:
nema tu nekog pravila i ja idem ko servisera kojeg svi jako hvale i kojem vjerujem pa je već dva puta napravio grešku (nije bitno šta) ali ja i dalje idem kod njega jer to gledam kao neki peh ili jednostavno znam da je i on samo čovjek i da svi mi griješimo, jer kad sam mu reko kaj je napravio odmah je to prihvato a ne kao drugi da je poče sa muljanjem pa to ti je zato ....... bla bla,nadam se da se nebu više ponovilo  (y) (y) (y) (y)

(nije bitno tko je jer i nakon toga ga ja i dalje poštujem jer je prije svega ljudina a znam da je vrhunski masjtor)  (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
 
zvonko situm said:
Ducatiji izludili čovjeka...a i takvi kao ti i Mate!?  :misli::LOL:
Istina. Rekao je da noću ne spava mirno jer se boji tko će ga nazvati s nekim sranjem.... al na svu sreću ja dobro snivam a ujutro se bez greške budim s erekcijom (moraš bar 2 puta da spustiš, a ak si pio muške vode i do 3 :mrgreen:)

A Matojlo i ja mu dođemo kao kec na 11! :mrgreen:
 
1. GSX R600
2. 1000
3. Suzuki Wiznau CH
4. 100CHF
5. dojam da me opro za prvi servis koji je gratis al motor super (y)
 
1. YAMAHA R1 2005'
2. 12000 km
3. S-moto Rijeka
4. 800kn
5. Zamjena ulja i filtera, zatezanje lanca, podmazivanje, dotezanje zadnjeg amortizera, ruke i još sam dobio na poklon sprej za lanac od Valvolinea bijeli.
6. Prezadovoljan
 
1. Yamaha xj 600 92.g
2. Piccilo racing - Split
3. 32 000 km
4. 2200 kn
5. Zamjena ulja i filtera,filtera goriva i zraka,izmjena faz lanca i štelovanje ventila s novim pločicama za ventile i natezačem,izmjena kočionog ulja,štelovanje karburatora,nova sajla od kumpluga i gasa
 
1. Honda Hornet 600 06.
2. 6000 km (2. servis)
3. Sago
4. 780kn
5. promjena ulja, promjena filtera ulja, provjera kocionog sistema, pregled kocione tekucine, provjera rashladne tekucine, Kontrola vida i matica, provjera tlaka zraka u gumama, stelanje minimuma, provjera kvacila, provjera nategnutosti lanca, podmazivanje lanca, pregled baterije, pregled zmigavaca i zarulja
Ima dosta provjera  :mrgreen:
 
Yamaha Fazer600 06g

1000km(1servis)

Yamaha Split (Probudic-Borcic)

550kn(ulje,filter i sve ostalo sta ide sa 10%popusta)

Inace servis je svakih 10tkm ali savjet servisera (i mnogih ljudi sa kojima sam prica) je da ga servisiram svakih 6tkm radi naseg kvalitetnog goriva itd. Znaci sljedeci servis je na 7tkm i planiram se toga pridrzavati (jer sam ipak uzea novi motor za sebe a ne da ga satarem i nekom uvalim za godinu-dvi :mrgreen:)