Cijena redovnih servisa

2zokx: svatko ima pravo raditi sa svojim novcem kaj hoce, samo ne zaboravi da marketing radi cuda, a BMW je strucnjak u tome  :)
 
zokx said:
To je to. Meni je 30.000 servis, a njemu 20.000.

Razlika su pločice, svjećice..

Ja nikad, ali baš nikad nisam platio servis manje od 1.500,00 kn (uključivo PDV). Toliko je bio onaj prvi na 1000 km. Ostali su svi bili preko 2.000.00 kn (a bilo ih je ukupno 5).
Nisam siguran ima li to veze no moj je BMW zračni iz 2013
 
tomo3 said:
Ja sam stavio zamjenske Brembo na ADV cijena je oko 300 kn (zadnje), nista ne cvili, koce normalno. Originalne su mi izdrzale 60000 km.

Znači Louisove Brembo ne cvile i u pol cijene su. Odlična informacija.
Ovo si već prije pisao o 60.000 km, i meni je to jebena enigma. Potpuno sam siguran da je zadnja kočnica na mom motoru 100% ispravna. Bez da računam da koči i kad stisnem prednju u nekom omjeru, relativno rijetko koristim zadnju kočnicu (u dvoje, u nekim situacijama za ispravljanje putanje..) i pločice traju jedne 11.000 km. druge 10.000 km.?? Kako kod tebe izdrže 60.000 km. je misterij.
 
Bas gledam ulja je cca 550, filteri cca 300. Ventili 200. Pdv je na to cca 250kn. To je vec preko 1000kn. Ako dodamo satnicu. Bogme si dobro prosel. Da se netko nije zaj..... Kod mene zadnje mjenjal na 30000 iako je jos bilo mesa al za svaki slucaj.
Samo da provjerim cijena 1L ulja je 130kn +PDV?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
zokx said:
Znači Louisove Brembo ne cvile i u pol cijene su. Odlična informacija.
Ovo si već prije pisao o 60.000 km, i meni je to jebena enigma. Potpuno sam siguran da je zadnja kočnica na mom motoru 100% ispravna. Bez da računam da koči i kad stisnem prednju u nekom omjeru, relativno rijetko koristim zadnju kočnicu (u dvoje, u nekim situacijama za ispravljanje putanje..) i pločice traju jedne 11.000 km. druge 10.000 km.?? Kako kod tebe izdrže 60.000 km. je misterij.

Koči motorom, otpusti gas par sekundi prije nego to inače činiš i to bu ti znatno produžilo vijek pločica. Vodeni koliko čujem ima veći problem sa zadnjom od zračnog, a i sustav je intregralan pa kada stisneš prednju koči i zadnja osim ako ne iskopčaš ABS.  :mrgreen:
 
markotornic said:
Bas gledam ulja je cca 550, filteri cca 300. Ventili 200. Pdv je na to cca 250kn. To je vec preko 1000kn. Ako dodamo satnicu. Bogme si dobro prosel. Da se netko nije zaj..... Kod mene zadnje mjenjal na 30000 iako je jos bilo mesa al za svaki slucaj.
Samo da provjerim cijena 1L ulja je 130kn +PDV?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Bilo je i tu mesa, ali mi se nije dalo ponovo zezati. Ovako sam miran.
 
Lolo said:
Koči motorom, otpusti gas par sekundi prije nego to inače činiš i to bu ti znatno produžilo vijek pločica. Vodeni koliko čujem ima veći problem sa zadnjom od zračnog, a i sustav je intregralan pa kada stisneš prednju koči i zadnja osim ako ne iskopčaš ABS.  :mrgreen:
Moj je vodeni i kočim motorom, ali samo 20000 (točnije 23000km).
 
Kako ne kočiti s motorom? Stisnut kuplung i po kočnici?  :misli: :mrgreen:
Moj ima quickshifter i opalit dvije niže uz prigodno pucanje je posebni audiovizualni doživljaj.

20.000 uz opreznu glide cruising vožnju bi se možda i postiglo, ali 60.000 mi je nedostižno. Svejedno, ne kanim tako nešto niti pokušavati.
 
zokx said:
Kako ne kočiti s motorom? Stisnut kuplung i po kočnici?  :misli: :mrgreen:
Moj ima quickshifter i opalit dvije niže uz prigodno pucanje je posebni audiovizualni doživljaj.

20.000 uz opreznu glide cruising vožnju bi se možda i postiglo, ali 60.000 mi je nedostižno. Svejedno, ne kanim tako nešto niti pokušavati.

Ja jako lagano vozim, mislim da nisam prešao 5000 okretaja sa njim i samo otvorena cesta. Ako išta znači, na autu sam na 200000 km promijenio samo zadnje diskove, prednji su originalni. Jednostavno sam pažljiv i štedljiv muškarac.
 
zokx said:
Kako ne kočiti s motorom? Stisnut kuplung i po kočnici?  :misli: :mrgreen:
Moj ima quickshifter i opalit dvije niže uz prigodno pucanje je posebni audiovizualni doživljaj.

20.000 uz opreznu glide cruising vožnju bi se možda i postiglo, ali 60.000 mi je nedostižno. Svejedno, ne kanim tako nešto niti pokušavati.


Dodaš i otpustiš gas, motor je dovoljno jak da na otpuštanju gasa dovoljno koči, problem je ako se voziš na ''nož'' ili na ''guzici'' jer onda ništa bez agresivnog kočenja,  a samim time i kratkotrajnih pločica. Na malom motoru taj efekt nije ni približno isti, mada na njemu mijenjam dva puta zadnje, a jednom prednje pločice  :wink:
 
zokx said:
Kako ne kočiti s motorom? Stisnut kuplung i po kočnici?  :misli: :mrgreen:
Moj ima quickshifter i opalit dvije niže uz prigodno pucanje je posebni audiovizualni doživljaj.

20.000 uz opreznu glide cruising vožnju bi se možda i postiglo, ali 60.000 mi je nedostižno. Svejedno, ne kanim tako nešto niti pokušavati.
taman san ti posa napisat da se ne sekiras da ce ti sve lolo objasnit ali vidim sad vec me je prestiga  :mrgreen:

:LOL: :LOL:
 
tomo3 said:
Ja jako lagano vozim, mislim da nisam prešao 5000 okretaja sa njim i samo otvorena cesta. Ako išta znači, na autu sam na 200000 km promijenio samo zadnje diskove, prednji su originalni. Jednostavno sam pažljiv i štedljiv muškarac.

picka
 
Johnny 1 said:
Sip,da je više ovakvih pažljivih muškaraca ti bi mogao ključ u bravu i na bauštelu        :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Bogumi,,, mada evo iskustvo na preko nekoliko stotina izmjena plocica :shock:

( napominjem; ne kazem da je tako kod tome )

Ljudi pod servis smatraju izmjenu ulja, a rijetko kad rade i ostale stvari, tako da sam vidjao plocice koje se ne mijenjaju nikad...obicno se dodje kod total otkaza sistema...klizaci oksidirali, skoro ih je nemoguce skinut. Jednostavno to treba mijenjati ranije 8)
 
tomo3 said:
Ja jako lagano vozim, mislim da nisam prešao 5000 okretaja sa njim i samo otvorena cesta. Ako išta znači, na autu sam na 200000 km promijenio samo zadnje diskove, prednji su originalni. Jednostavno sam pažljiv i štedljiv muškarac.

U štediše svega biše..
 
Bmw gs adventure 1200  1.servis 1000 km 1135 kn Tomić Rijeka
 
KMS Servis Karlovac pred koji tjedan

Motocikl: Kawasaki ER6n 2008. god.
Kilometraža: 27 828 km
Rad: Promjena ulja i filtera, kontrola i podmazivanje svih sklopivih dijelova motocikla.

Materijal:
- filter ulja
- podloška
- ulje Motorex 15W50 2,3 l

Ukupno: 486,96 kn (od čega 160 kn ruke)
 
MOTOFREAK Servis (Igor Franjević)

HONDA CBR 600RR 2008, 25.000km

- Moje ulje, filter ulja i antifriz(ne sjecam se cijene, imao od prije)

- Promjenjeno ulje i filter ulja, antifriz, ociscen, podmazan i zategnut lanac, kao i sve ostalo sto je i ako je bilo potrebno.

Cijena 300kn(ruke), zadovoljan sa uslugom  (y)