Cijena redovnih servisa

MOTOFREAK Servis (Igor Franjević)

Ducati Multistrada 1200S 2013, 24.000km

Desmo servis + Gume

Kupio prije servisa
- 2 X Original Ducati remenje - Auto Kreso 722kn
- HF filter ulja - Auto Kreso 54kn
- 4 litre, Shell Advance Ultra 4T 15W50  - CIAK 265kn
- 3 litre antifriza 30kn
- Filter zraka - Egay cca 250kn
- Gume Pirelli Angel ST - Motobox 1620kn

Radjeno i kupljeno u servisu
- Svjecice x 4 = 520kn
- Kontrola zazora ventila i podesavanje zazora ventila
- Promjena zupcastih remena
- Promjena svjecica
- Promjena f. zraka
- Promjena antifriza
- Promjena ulja i f. ulja
- Podesavanje i ciscenje pogonskog lanca
- Pregled motora i sve ostalo sto ide po desmo servisu
- Zamjena i balans guma

Moji djelovi = 2941kn
Servis: rad i svjecice = 1780kn
Total = 4721kn


Zadovoljan sa uslugom i servisom opcenito, sve profesionalno odradjeno, moje preporuke  (y)
 
Baby Nexus said:
ti si bome jedan od hrabrijih koji da motore njemu u ruke  :mrgreen:

Daj nas molim te prosvjetli, te elaboriraj....??
Sam nemoj one spike, cuo sam, imam frenda, od babine sestricne kumin mali, itd...
 
GPz1000RX said:
prvi servis suzuki GSX-S 1000, ulje filter, ruke, 900 kn, previse?

cca. 3 litre ful sintetike u prosjeku oko 120 kn / litra (više manje sva FS ulja su tu negdje osim 300V koji tako i tako nije potreban za cestu)
original filter ulja isto oko 120 kn cca.
1 radni sat recimo (u što je uračunat vizualni pregled svega, zatezanje lanca, i sl. detalji koji podižu uslugu na jedan viši nivo) i pečat u servisnu

imajući u vidu da je sat rada oko 200 kn iskreno djeluje mrvicu skupo, e sad... :neznam: ako ide 4 litre ulja onda i nije skupo nego realno...
cijene materijala su i kod konkurencije (japanske) više manje tu negdje...
 
evo tu je sve
 

Attachments

  • 26510915_1518267631625622_1639714100_o.jpg
    26510915_1518267631625622_1639714100_o.jpg
    59 KB · Views: 515
biker4life said:
cca. 3 litre ful sintetike u prosjeku oko 120 kn / litra (više manje sva FS ulja su tu negdje osim 300V koji tako i tako nije potreban za cestu)
original filter ulja isto oko 120 kn cca.
1 radni sat recimo (u što je uračunat vizualni pregled svega, zatezanje lanca, i sl. detalji koji podižu uslugu na jedan viši nivo) i pečat u servisnu

imajući u vidu da je sat rada oko 200 kn iskreno djeluje mrvicu skupo, e sad... :neznam: ako ide 4 litre ulja onda i nije skupo nego realno...
cijene materijala su i kod konkurencije (japanske) više manje tu negdje...
Zato sam i pitao koliko ulja jer je to razlika od nešto više od 100kn. U moj npr. idu 4l i stavio sam silkoline koji je u servisu oko 130kn kn litra tako da je samo to preko 500kn tako da je po meni to ok cijena. Ipak je to ovlašten servis sa računom i pečatom i normalno da ako kupiš sam i sam promjeniš možeš proći puno jeftinije ali dok je motor pod garancijom i dok ideš u ovlašten servis to je ok cijena  (y)
 
Sad sam pogledao račun,trebali su ti po meni naplatiti 1 radni sad,servis ne traje ni toliko ali jedan sat je ok. Da je tako platio bi skoro 150kn manje i to bi onda bilo to...
 
Hm, tako sam i ja razmisljao prije, a onda otvorio servis.... pa vidio da moras kupiti alat ( koji ti propise diler marke koju zastupas ) pa poslat radnika na obuku ( platiti ) pa imat lager dijelova ( niko ne pita kolika sredstva zarobis u dijelove ) pa onda dodju NAMETI :shock: da se raspametis..


Tako da za servis u ovlastenom servisu,, nijeeeeee puno :?
 
ti troskovi trebaju biti sadrzani u cijeni radnog sata
ili nek na racun dodaju stavku najma alata :-/

mozda ne bi bilo lose da postoji cjenik redovnih servisa

i da, previse je to para za servis
 
Sip said:
Hm, tako sam i ja razmisljao prije, a onda otvorio servis.... pa vidio da moras kupiti alat ( koji ti propise diler marke koju zastupas ) pa poslat radnika na obuku ( platiti ) pa imat lager dijelova ( niko ne pita kolika sredstva zarobis u dijelove ) pa onda dodju NAMETI :shock: da se raspametis..


Tako da za servis u ovlastenom servisu,, nijeeeeee puno :?
Sa tim se slažem,ali kao što sam rekao da je sat rada bilo bi u redu. 200kn je sat + 100kn što se uzme na djelovina (ulje i filter) i 300kn za sat je dosta za podmiriti sve obaveze za taj sat i da ti i ostane. Ako imaš posla punu ima tu onda puno i sati i tvojih i radnikovih i sve te sate pomnoži sa 300 i eto para. E sad ako nema toliko posla ne treba ti radnik nego radiš sam i opet dobro. A ako nenaš dovoljno posla za sebe e onda je u tebi problem ( ovo tebi se ne odnosi direkt na tebe nego na vlasnika firme)
Najveći problem je što bi servisi od jednig servisa htjeli podmiriti bar cijeli jedan dan.Meni brat radi aluminij,sam je i dobro mu je,već 12g,isto ima razna davanja itd ali nikad zato mu nije palo na pamet da od jednog prozora zaradi za cijeli tjedan ili sl. gluposti. Što više napravi više mu ostane i to je to...
 
U Sloveniji, ovlašteni servis u Domžalama, prvi servis za GW je koštao ravno 100 EUR-a.
Filter, 5.5 litara Repsol sintetike i ruke
 
Gledan racun covika i ne mogu virovat, price placam garažu, ljude i ostale namete ne drži vodu i to svi znaju. Ovo je ništa drugo nego pljacka. Znaci pricamo o osnovnoj stvari, a to je izmjena ulja. Posao od 15min bar na naked motoru, R je nešto drugo jel ti skidanje oklopa oduzme nešto više vrimena.
Ukratko potrošija si max. laganini rada 30min, a naplatija 1.7h??? onda napiši 0.3h rada, 1.4h porez na budale.
Da se ne naljute ovdje meštri, ako mi netko kaže izmjena tog i tog košta toliko, na meni je ocu pristat ili ne i ne zanima me oce to napravit za sat ili 5, al izmjenu ulja radit 1.7h????
Ukratko, taj jadnik koji placa puste nameta i specijalne alate itd..... je na izmjeni ulja od max 30min zaradija 340kn na cijeni ruku i min. 170kn na rabatu za dijelove, jednako 510kn. Bravo!!  (y) :mrgreen:
 
Ovo sa 0.3 sata ti ne drži vodu,sat će ti svatko naplatiti i to je ok.
Ostalo si upravu  (y)
 
Da bi razumio kalkulaciju moraš barem malo poznavati knjigovodstvo. Od naplaćenih 125 kn, 25 kn je pdv koji se dijelom može odbiti, 20 kn je porez na dobit i 16 kn je porez na kapitalnu dobit, jasno da još dio ide na plaćanje mirovinskog, zdravstvenog te plaću, okvirno pola naplaćenog ide servisu. Smatram da 1h je minimum za izmjenu ulja.
 
Dene said:
Ovo sa 0.3 sata ti ne drži vodu,sat će ti svatko naplatiti i to je ok.
Ostalo si upravu  (y)

Naravno, samo ocu rec da je ostatak porez na budale. Uvik ide 1 radni sat kad se krene, al opet 0.7???
Radija sam u servisu, automobila (ovlastenom, jedne marke), pa da bi se zadovoljija taj 1 sat u vecini slucaja izmjene ulja i filtera, radila bi se provjera svih tekucina, tlak u gumama, potrošenost kocnica.... i sl.
A o rabatima da ne govorim, nisam nikad pratija previše naplate, al evo jedan primjer.
Orginal filter ulja na njemu stoji cijena 110kn. Takav orginal danas  placam 45kn bez ikakvih popusta.

tomo3 said:
Da bi razumio kalkulaciju moraš barem malo poznavati knjigovodstvo. Od naplaćenih 125 kn, 25 kn je pdv koji se dijelom može odbiti, 20 kn je porez na dobit i 16 kn je porez na kapitalnu dobit, jasno da još dio ide na plaćanje mirovinskog, zdravstvenog te plaću, okvirno pola naplaćenog ide servisu. Smatram da 1h je minimum za izmjenu ulja.

Slažem se
 
Kome su servisi skupi neka ih radi sam ili neka proda motor.
A može i otvorit svoj servis, čisto da upozna materiju..


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro