Cijena redovnih servisa

Elias said:
Kome su servisi skupi neka ih radi sam ili neka proda motor.
A može i otvorit svoj servis, čisto da upozna materiju..


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Zašto bi triba radit sam, šta nema mehanicara osim u ovlaštenim servisima???
 
Radi kako te volja samo nemoj meštrima popovati o cijenama, svaki zna svoje rashode...
Osim kad imaš vozilo u garanciji. Tad moraš u ovlašteni.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
 
Elias said:
Radi kako te volja samo nemoj meštrima popovati o cijenama, svaki zna svoje rashode...
Osim kad imaš vozilo u garanciji. Tad moraš u ovlašteni.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Ti si im neki odvjetnik???
 
Zna li netko okvirno koliko dođe servis na 5000 km?
Radi se o Mt09 Traceru i sta ide po listi odrzavanja na te km?
 
Pro Bike Čakovec
Yamaha R3
2. redovni servis na 6000 km
Zamjena ulja, filtera, provjera svječica, provjera svega zivoga, od akumulatora, rashladne tekucine, kocione tekucine, pritisak u gumama, ugl sve zivo
Cijena 550 kn, s tim da sam imao pravo biti u radioni kraj motora kad se sve to radilo, free kava i jos se zgodna teta sece u minjaku  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
dovla said:
5000 kn redovan servis na 12tkm??  :shock:

Šta vi vozite majko mila....

:mrgreen:

E tako ces i ti dobit :jesus:
 
Elias said:
Kome su servisi skupi neka ih radi sam ili neka proda motor.
A može i otvorit svoj servis, čisto da upozna materiju..


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

(y)

Od svih opcija koje si naveo, rvatima je ipak nadraza uvjeravanje drugih da su u krivu.
A nekim slucajem ta zahtjeva i najmanje truda  :mrgreen:

 
lanac rk 530 gxw sa lančanicima, ulje i filter motul 7100 10w40 preko 3 litre, pregledan cijeli motor 1750 kuna, salona moto servis ante jukić  (y) (y) (y)
 
geronimo43 said:
lanac rk 530 gxw sa lančanicima, ulje i filter motul 7100 10w40 preko 3 litre, pregledan cijeli motor 1750 kuna, salona moto servis ante jukić  (y) (y) (y)

Vidim da si se odlucija na RK lanac. Jel taj model spada u klasu DID-a VX ili ZVX-a??
 
to je tvornička ugradnja na mom kao i većini japanskih motora. Klasa je dida zvx po cijeni a po kvaliteti po nekim preporukama servisera puno bolji. Original mi je iždržao 36000 i po riječima servisera mogao je još par tisuća, promijenio sam ga više preventivno
 
MOTO SEKOL

Izmjena prednjih i stražnjih ležajeva, stavljen novi prednji disk i pakne, zamjena lanca i lančanika.

UKUPNO: 1400 + 350 = 1750 kn

Moram napomenuti da sam prednji disk, pakne, lanac i lančanike sam kupio...to je još cca 700+150+1000= 1850 kn

Jako sam zadovoljan uslugom i napravljenim poslom. Sve je bilo napravljeno u roku i po dogovorenoj cijeni. Još kasnije dovezeš motor na kontrolu napravljenog posla (pregled ležajeva, zategne lanac itd.) koju ne naplaćuje.
 
Jucer isto bio u KMS-u

Servis na Z750, 2008 god. 7000km (Dario me odma na dolasku slao doma da je to novo da se nema sta tu raditi  :LOL: )

Ulje i filter, ulje u kocnicama, kontrola Efi-a, i naravno kontrola cijelog motora i podmazivanje svih sarafa, konektora itd standardno sve pic pic kako ide kod njih to, (ubiti standardni servis kao na 6000km samo plus jos ulje kocnica) sve zajedno 960kn

Ja prezadovoljan, sve pohvale za njih tamo, a Dario zbilja legenda i profesionalan i radi na motoru u detalj kao da po svome radi  (y)
 
Kao jahač BMW-a, nisam sretan sa ne mogućnosti raditi servis negdje drugdje, osim Tomića. Jesu, jesu ovlašteni servis ali su preskupi i nisam oduševljen sa svime. Drugih mogućnosti nemamo u Slavoniji, na žalost.  Nije jednostavno niti odlaziti do Zgb kod Igora, za kojeg sam čuo da je sasvim ok. Barem sa radom i uslugom, cijenu ne znam. Imam neke nedostatke, koje bi morao odkloniti, a nemam opciju osim Tomića. Da, znam .garancije je tu, međutim nije sve u garanciji.