Uz dužno poštovanje, ali vodit motor na tehnički, je, po meni uzaludan postupak, ajde odvest u ovlašteni servis, gdje ce mehaničar pogledat, pa dat misljenje, ali tehnicki mi nema smisla.
Nema mi smisla zbog mojih iskustva sa tehničkih, odnosno na tehničkom mi kontrolor nikad nije testirao kočnice, razinu ulja, nit bi znao na mom tipa motora, nikad nije provjeravao ni testirao ovjes, nikad nije pogledao ni lanac, nikad nije pogledao ni razinu rashladne tekućine, nikad nije provjeravao čak ni svjetla, prošao sam sa 1 izgorenim kratkim svjetlom, pretpostavljam da je mislio da su takva svijetla.
Jedino što su mi na tehničkom gledali je auspuh, dal je upisan i jebali me za dimenziju gume, koja je legalna na mom motoru.
Isto iskustvo sa tehničkih imaju sve koje ja znam da voze motore.
A isto tako, stvarno, nije teško upisat u google:
Model, godište i pogledat u kojim se kombinacija radio i usporedit boju i naljepnice.
A za motor je valjda najbitnije provjerit mehaničko stanje, ako se sam ne kužiš u to, što je apsolutno normalno, onda odi u servis koji je na dobrom glasu, a ne nekog kvazi mehaničara.