Dobre prilike u oglasima

Uglavnom pitam za misljenje mehanicara koji je radio sve vrste motora i ima iskustva te im poznaje mane i slabosti. Naravno pricam o polovnim i koristenim. Uglavnom zakljucak je bizi od talijana, uzmi japanca. Honda kvalitetna, uglavnom jer postoje modeli sa manama, i uglađena. Suzuki nije ugladen kao honda ali je nepoderiv. Yamaha je treca, a kawasaki najlosiji. To je meni bila zvjezda vodilja pri kupovini. A radi se o R motorima ili nakedima.
A na cesti i po kafanama je prica malo drugacija. Tu je ninja prva jer je najlakse zapamtit “ninja”. Pogotovo za zbarit cure jer uglavnom jedino znaju za ninju.
I naravno forumski puk i strucnjaci. To je glavna baza znanja i mudrosti. Ovdje sam puno naucio.😎🙋🏻‍♂️
Yamaha treca. Malo si falija.
 
Rotax je odličan za solo vožnje, mala potrošnja. Pegaso i F650 (BMW) su imali istu mašinu. Kasniji Pegaso (660 kubika) ima istu mašinu ka i XT.
Problem kod Rotaxa je bia u kumplungu anlasera. Bendix. Usljed malo lošijih baterija istrošili bi se i onda vrtili uprazno. Zamjena je prilično skupa. Mijenjao :mrgreen:
Ako misliš kupiti, gledaj da ti hvata "na zub". Moguće mu je izmjena blizu. Mada ima i jedan gospodin u Samoboru koji to zna fino servisirati pa je dosta jeftinije.

Nisu imali istu mašinu, bilo je dosta razlike, iako su oba bila rotax.
 
Nisam ja falia, tako mi je rečeno. Uglavnom kawasaki je najlošiji (od japanaca te klase) što se tiče kvalitete.
Istu pricu sam i ja cuo tu u Njemackoj od jednog iskusnog bajkera kad sam ga pitao sta da kupim. Kaze, ako vec neces BMW, onda Kawasaki-Suzuki-Yamaha-Honda. Obrnutim redom.
Ja naravno kupio Kawasaki :mrgreen:
 
Istu pricu sam i ja cuo tu u Njemackoj od jednog iskusnog bajkera kad sam ga pitao sta da kupim. Kaze, ako vec neces BMW, onda Kawasaki-Suzuki-Yamaha-Honda. Obrnutim redom.
Ja naravno kupio Kawasaki :mrgreen:
Dobro je, suzuki je 2. i kod mene i kod tebe.
 
Stara izreka glasi: "Žena može bit od kuda bilo, ali motor mora biti iz Japana!"
Ufff. A sad ide rafal po meni.😱
 
godišnje mi kroz ruke prođe dosta BMW-a i nemogu reći da se kvare išta više od japanskog smeća istih godišta, dapače, jedan S1000RR 2015 je puno kvalitetniji i otporniji od npr R1 istog godišta

BMW ima neke specifičnosti koje traže možda malo više pažnje, ali da je skup za održavati ili da se nešto više kvari to baš i nije istina, potrošni materijal i OEM dijelovi koštaju isto ili dosta manje od japanskih OEM dijelova
 
U nekim situacijama Alfa je bolja od Mercedesa/Benvea…..
Tako da sve je moguce ali svi znamo kako stoje stvari
 
godišnje mi kroz ruke prođe dosta BMW-a i nemogu reći da se kvare išta više od japanskog smeća istih godišta, dapače, jedan S1000RR 2015 je puno kvalitetniji i otporniji od npr R1 istog godišta

BMW ima neke specifičnosti koje traže možda malo više pažnje, ali da je skup za održavati ili da se nešto više kvari to baš i nije istina, potrošni materijal i OEM dijelovi koštaju isto ili dosta manje od japanskih OEM dijelova
Mislim da je Lemmy mislio na ovlašteni servis...u prvom dijelu posta...doktorat iz filozofije
 
Ja sam se uglavnom referirao na R motore 0d prije 10-15 god. K5 CBR1000 R1 Ninja. Evo prije par dana bas pričao s jednim prijateljem o tome i kaže on jednom bio na motoparty i došla cura, utegnuta plavuša bomba, valjda od vlasnika motora cura. Nabila full gas na K5 i drzala ga tako 10 min sigurno. Sve se uzarilo. Pustila je u biti kad joj je dosadilo. Poslje upalio ko da nista nije bilo. Sve je otislo u kiki sto se tiče kvalitete kad je BMW izbacio S1000RR i kad su počeli nabrijavat na 200ks. To se sve raspadalo u startu. Tako da za ove novije mogu samo reć dok je pod garancijom dobro je. Uzet samo novo. To je neki moj stav.

Ove priče o silovanjima motora na seoskim dernecima, pardon, moto partijima su Highlight procjene kvalitete motora.

Uz redoslijede kvalitete lokalnih gurua poredane po marži koju imaju na moto dijelove - nema dalje.
 
Nek je smece govno sranje al isto bi ja rado BMW S1000RR doma ispred kuce :)