dr 650

nece se prolivat vise nista jer zatvaram gorivo svaki put
Ugl vecina mi je rekla da je normalno sta mi kapa dok je otvoreno, al opet mi je sumljivo da bas toliko kapa
 
Nije normalno da prelijeva , niti da kapa ... nešto ne štima s plovkom , iglom ... to moraš rješavati.
 
aceion said:
nece se prolivat vise nista jer zatvaram gorivo svaki put
Ugl vecina mi je rekla da je normalno sta mi kapa dok je otvoreno, al opet mi je sumljivo da bas toliko kapa
Ta većina ti je krivo rekla
 
isti slucaj sam imao na apriliji pegaso 650.
Treba promijeniti dihtung na karburatoru i problem rijesen.
Naime na kucistu gdje iglica od karba ulazi u karb je jedan dihtung koji zna biti porozan i tvrd te ne dihta i tuda gorivo prolazi i kroz filter za zrak kaplje napolje.
 
ICE TIGER said:
isti slucaj sam imao na apriliji pegaso 650.
Treba promijeniti dihtung na karburatoru i problem rijesen.
Naime na kucistu gdje iglica od karba ulazi u karb je jedan dihtung koji zna biti porozan i tvrd te ne dihta i tuda gorivo prolazi i kroz filter za zrak kaplje napolje.
Možda si imao isto curenje iz fergazera, ali curenje ne mora biti samo zbod dihtunga. Može biti i zbog drugih stvari. Ja bi rekao da u njegovom slučaju nije dihtung, nego iglica, ali vidjet će već onaj ko će to popravljati.
 
prijasnik vasnik mi je spominja da triba te neke iglice minjat, nesto ih je u mnozinji spomija (tipa 6-7) i ka da su mu rekli da je popravak oko 3000kn tad bia
nista mi sad nije jasno
di da u Splitu uopce nosin da mi pogleda to neko?

btw meni curi bas dole ka ima neka cjevcica ili sta sta visi prema podu, i tu se sliva lagano kap po kap al brzo
 
Preljeva karburator, uzrok tome je plovak ili iglica plovka koja zatvara gorivo. Neka pogleda to strucna osoba, plovak kosta manje od 500 kn. Prvo ustanovi u cemu je problem, a onda ako treba neki dio nazovi Novema Nova, ja sam od njih nabavljao dijelove koji su mi trebali.
 
dobro, a koliko je taj problem ozbiljan? mislim ovako za prvu ruku zatvaranje goriva mi se cini ne velik problem, u voznji se cini normalan skroz, potrosnja neznam kakva je
mogu li taj popravak odgodit za iduci misec ili je to nesto sta bi stvarno triba sta prije pogledat?
 
aceion said:
dobro, a koliko je taj problem ozbiljan? mislim ovako za prvu ruku zatvaranje goriva mi se cini ne velik problem, u voznji se cini normalan skroz, potrosnja neznam kakva je
mogu li taj popravak odgodit za iduci misec ili je to nesto sta bi stvarno triba sta prije pogledat?
U voznji ti trosi previse goriva, ima prebogatu smjesu ali od toga motoru nece biti nista. Za stajanje je veci problem jer postoji opasnost da gorivo ispire cilindar i zavrsi u ulju. Ako je stiska i zatvaras gorivo kad stanes moze pricekati placicu.  (y)
 
Alera Dugi said:
U voznji ti trosi previse goriva, ima prebogatu smjesu ali od toga motoru nece biti nista. Za stajanje je veci problem jer postoji opasnost da gorivo ispire cilindar i zavrsi u ulju. Ako je stiska i zatvaras gorivo kad stanes moze pricekati placicu.  (y)
ako je do iglice, onda ne zatvara kako treba. U voznji ne trosi vise jer je iglica ionako podignuta !!!
 
ICE TIGER said:
ako je do iglice, onda ne zatvara kako treba. U voznji ne trosi vise jer je iglica ionako podignuta !!!
iglica koju ti spominjes nema veze s iglicom o kojoj mi pricamo. Kao sto sam rekao, u servis. Bit ce to najeftinije.
 
A eto ic ce u servis prvom prilikom, valjda me nece previse to izac, moran samo nac di nosit motor, ne volin davat motor bilo kome

I eo potrosnja mi je prosjecno 7.5L, sta je ostvarivo al isto mi se cini malo previse, s obziron da san ga tek dobia i ne mucin ga niti malo, dok se ne naviken skroz
 
aceion said:
Eo jos jedno pitanje
Znaci ovako, znam da mi treba bit navika ono nakon sto ugasin motor da zatvorin i spinu goriva, medutim zna mi se dogodit da eto na 5-10min ostavin otvoreno  (ili zaboravin ili racunan da cu se odma vratit) ugl u tom slucaju se stvori poprilicno velika lokva na podu, znam da bi kao trebalo mozda malo kapat ali meni doslovno litra u 5min iscuri koliko toga zna bit
Normalno da sad zatvaram uvik makar na 1 min ugasia motor, ali eto zanima me jeli to normalno da toliko kapa i ako nije kako bi triba to popravit? (i jeli isplativo)

Šta se tiće te navike drkanja špinice svaki put kad ugasiš motor, krivo. Razjebat ćeš je u godinu dana, većina motora ima sistem automatskog zatvaranja.

Znači kod mog dr-a (650 SE 2002 amerikanac) imaju tri položaja špine goriva:
1. prva koja je kao normalna za vožnju, zatvara se sama (nemjenja se položaj špinice nego zatvori jer nema vakuma kad motor ne radi).
2. Drugi položaj, tj. full otvoreno gravitacija, (koristi se samo kad motor nije dugo vožen da bi se upalio prvi put jer se zna desit da nakon dugo vremena ishlapila benzina u sustavu pa se nemože postić podtlak koji otvara u prvom položaju).
3. Položaj rezerva, radi isto kao i prvi samo s uključenom rezervom.

PS: Moja špina ima crivo za gorivo i crivo za podtlak.

Znači kod mog se nemože fizički skorz zatvoriti gorivo. Isto tako nije preporučljivo vozit u drugom položaju, jer kad staneš i ugasiš motor neće se zatvorit zaklopka (u špinici) koja zatvara kad motor ne radi, te će vjerojatno prelit vani nakon nekog vrimena pogotovo ako je pun rezervar....

Probaj vozit u prvom položaju (možda misliš da je to ka zatvoren). I drž tako i nediraj špinicu, jedino kad udre rezerva ili kad ga nemoš upalit u prvom položaju (onda pribaciš na drugi i kad ga upališ vratiš na prvi ).

aceion said:
A eto ic ce u servis prvom prilikom, valjda me nece previse to izac, moran samo nac di nosit motor, ne volin davat motor bilo kome

I eo potrosnja mi je prosjecno 7.5L, sta je ostvarivo al isto mi se cini malo previse, s obziron da san ga tek dobia i ne mucin ga niti malo, dok se ne naviken skroz

Moguće da ti je povećana potrošnja zbog stalnog držanja full otvorenog 2 položaj pa priliva višak ide vani kroz crivo šta visi  :mrgreen:


Naravno sve AKO nam je isti sistem.  :mrgreen:


 
Je to sta si mi ti sad reka san i ja odma prestpostavia, ali meni to s polozajima ocito nije tako, jer jasno pisme, open, closed, i rezerva, znan da je kod novijih modela to drugacije tj ka tebi.
Al fala svejedno, zaposlia san se ovaj misec konacno tako eto odma od iduce place sredujen cili motor sta god mogu
Mada mogu rec da mi se potrosnja nekako unormalila nakon sta san pocea zatvarat gorivo svaki put kad ugasin motor,sad trosi nekih 6, 6,2L sta je ja mislin ok
 
aceion malo reguliraj desni zglob ruke pa ce i potrosnja past,od semafora do semafora ide priko 8l  :LOL:
 
Ma zaposlia san se, iman sigurnu dobru placu misecno, dok ispod 15L ide, dobro je haha
Kad si propali student bez posla svaki decilitar mi je bia bitan
 
Evo jedno pitanje, koje se ne tice mozda samo mog motora nego i opcenito za one koje imaju takav sistem
Znaci posto je zahladilo ujutro motor malo tesko pali, pod malo mislim da ono nece upalit iz prve ali iz 4-5 sigurno oce, tokom dana pali normalno (cim zatopli)
Rekli su mi da cok ne koristim dok bas ne zahladi da ga ne mogu upalit normalno ,a buduci da se to pocelo dogadat imam pitanje.
Cok mi je na izvlacenje, znaci moram ga povuc prema sebi, medutim ako ga povucem i pustim odmah se vrati nazad, znaci kao da je na nekoj opruzi, i sad kako bi ja trebao upalit motor sa cokom ako mi za drzanje kumpluga i guma za paljenje trebaju 2 ruke, fali mi 3 za draz cok izvucen? ili je to neki drugaciji princip koji ne kuzim? ili se cok nebi trebao tako ponasat?
 
Cok bi trebao ostati u izvucenom polozaju.
https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_222763&feature=iv&src_vid=SnNlUs3VHpE&v=Z4Bi4YWTaqQ
https://www.youtube.com/watch?v=hvmiSzvNrhE
 
tu je cok spojen direktno na karburator, meni je sa sajlom spojen na volan, ista stvar al ocito mi radi na drugi princip, jer bas se vraca nazad na oprugu, osjeti se to