DR350S tema

enduro said:
Uredio sam karburator, ocistio i stavio novu glavnu diznu, nove brtve, opruge i Oringove:

Slabo se vidi na slici, no zanima me jel se vide markeri za trošenje na kućištu šibera?
"bijeli dio desno gore na slici"  :mrgreen:
Na mom bst 40 postoje male kružne udubine oko pola mm dubine, možda i više. Ako ih se ne vidi onda je to potrošeno... E, a ako je potrošeno onda više igla nije koncentrična s diznom (emulsifier) u kućištu karburatora...pa bude problema sa štimanjem i radom motora.
Slika17661_zpsr1mdvp4x.jpg


Vidi kad bude potrošeno kako rupe nisu koncentrične, igla ne sjeda dobro...
Luistirungossa.jpg

Luistinrunko.jpg

Neulanasema.jpg


Opruga je skraćena da bolje diše okretaje, da se motor utuši kad naiđeš na niz hupsera pa šiber počne skakati po karburatoru  :mrgreen:
Jel se smije znati koliko si platio oprugu? 200-300 kuna?
 
Kubik@  Hvala na informacijama.  (y)
Nisam znao za te markere na kucistu sibera, mislim da nije potroseno, siber nema lufta u kucistu, pogledat cu da li ima te markere kada iduci put rastavljam karburator.
Opruga sibera kosta 38,40 kn + PDV. Kupio sam tu oprugu, dva Oringa, jednu podlosku, oprugu na vijku za stelanje smjese i glavnu diznu. Sve je to naruceno u Novema-Nova, sa dostavom na kucnu adresu je kostalo 259 kn.

Kupio sam sa Subito.it , klip, karike, cilindar i brtve (200 eura), kod nas sam kupio ulje filter ulja i brtvu dekla kvacila. Planiram rastaviti masinu (potpuno ispravnu, mnogi ce sada reci da sam lud), staviti termo grupu koju sam nabavio (fi 83mm, standard je 79 mm), pregledati stanje lamela, i opcenito napraviti servis na masini.




Poceo sam polako praviti pripreme za rastavljanje masine, ogolio sam motor i ispustio ulje iz masine.



Provjerio sam zracnost ventila, malo su rastelani, bilo je vrijeme za servis.
Nastavak radova kada dobijem inspiraciju.  :mrgreen:
 
Nemam cime napraviti bolje slike, imam prastari mobitel (Nokia- ciglica).
 
Zašto bi bio lud, sredi mašinu kako treba i vozi se par tisuća/desetka kilometar bez brike (y) Samo naprijed!

Pratim :paper:
 
enduro said:
Opruga sibera kosta 38,40 kn + PDV.

You lucky bastard....you  :mrgreen:

Za BST40 KTM opruga, part no: 58431030000; 35,49 EUR  :mrgreen:
Ali ima i za to lijeka, tih karbova ima na ebayu za parsto kuna  (y)
 
kubik said:
Ali ima i za to lijeka, tih karbova ima na ebayu za parsto kuna  (y)

Al zato za moju teneru ih nema ni za lijek, a ako se koji pojavi to je min 100 EUR+, i
plus još trošak servisa kojeg sam doktorirao.  :mrgreen: :palacdolje: (y)
 
obavezno si provjeri i radilicu i klipnjaču ako je sve ok...

Ja sam imao problema sa raznim vijcima i navojima u glavi ,tj. bili su zašrafani već veći vijci unutra na nekim mjestima jer su bili poglodani navoji pa možda nije sad loše vrijeme za ubaciti helicoil gdje treba...

čuvaj ga ,motor je super kompromis između soft i hard endura, i sada mi je malo žao što je bila situacija kakva je bila da sam ga morao prodavati... (y)
 
AnteK said:
Al zato za moju teneru ih nema ni za lijek, a ako se koji pojavi to je min 100 EUR+, i
plus još trošak servisa kojeg sam doktorirao.  :mrgreen: :palacdolje: (y)

Kod tebe je dupli karb kao na XT600, onaj YDIS?

enduro said:
Na DR350S je karburator BST33SS.

Ma gledam po tvojim slikama, sve je IDENTIČNO, samo umanjeno. Zato me i zanimala cijena opruge  (y)
Svi ostali dijelovi osim opruge su kod mene prihvatljivi cijenom  :mrgreen:

Inače i komplet cilindar/klip/brtve si povoljno kupio, svaka čast. Biti će to dobar stroj kad presložiš.
 
@ kubik...HINT: karburatori su na mnogim motorima isti, ne moraš nužno tražit KTM-ov rezervni dio, probaj drugi put dijelove za karb potražit kod npr. Jakopeca.....velike su razlike u cijenama

@enduro....kupi si pravu diht masu....Loctite 5910

Ako zatrebaš heli coil - imam M6 i M8 setove za ugradnju, imam i alat za skidanje i stavljanje ventila i još mnogo drugih zgodnih stvari...radapcigera i sl.....

Kao što je Bob rekao....pregledati radilicu i klipnjaču. Ako je glava komplet - ova koju si kupio....ja bih je ipak rastavio da vidim kakvi su ventili.....
 
EnduroLab said:
@enduro....kupi si pravu diht masu....Loctite 5910

Ako zatrebaš heli coil - imam M6 i M8 setove za ugradnju, imam i alat za skidanje i stavljanje ventila i još mnogo drugih zgodnih stvari...radapcigera i sl.....

Kao što je Bob rekao....pregledati radilicu i klipnjaču. Ako je glava komplet - ova koju si kupio....ja bih je ipak rastavio da vidim kakvi su ventili.....

Hvala na savjetu i ponudi, javim ti se ako nesto zatrebam od alata.  (y)
Loctite 5910 je do 200 °C, mislim da je bolje uzeti 5920 (315 °C). Hvala i za napomenu da treba uzeti Loctite (kvaliteta).  (y)
Nisam kupio glavu, samo cilindar, klip sa karikama i set brtvi. Motor je potpuno ispravan, raskapam ga da vidim stanje dijelova i da ugradim klip i cilindar koje sam kupio (fi 83mm, original je 79mm).
 
kubik said:
Kod tebe je dupli karb kao na XT600, onaj YDIS?

Da, taj sistem ali nije isti kao na XT 600, sve je kod tenere veće, tako da se bitne stvari ne mogu iskoristiti
od XT600 .....
 
Godinama koristim 5910 na KTMovima i nikad problema.

Ako temp. glave ode preko 200....mislim da ti ni 5930 neće pomoć.... :mrgreen:
 
DR je zracnjak, pa sam mislio da idem na sigurniju varijantu (ne moze skoditi).  8)
 
Kupljena brtvena masa i loctite za osiguranje vijaka:

Hvala svima na savjetima.  (y)
 
U manualu pise loctite 271, bio sam u http://www.raos.hr/onama.html, oni kazu da je ta oznaka za americko trziste, da je to u europi 2701. Stavlja se jako malo (jedan krug) i kod skidanja se grije. Ide na vijke lancanika faznog lanca na bregastoj.
 
enduro said:
U manualu pise loctite 271, bio sam u http://www.raos.hr/onama.html, oni kazu da je ta oznaka za americko trziste, da je to u europi 2701. Stavlja se jako malo (jedan krug) i kod skidanja se grije. Ide na vijke lancanika faznog lanca na bregastoj.

Tako da.
Za sve vijke "izvana" je 243 sasvim dovoljan.