DR350S tema

Sve do danas me drzala fjaka- teznja ka nicemu. Danas se malo radilo:

Rastavljanje je pocelo:



Svaki vijak ima svoje mjesto, da se kod sklapanja tamo i vrati:


Klackalice i bregasta su u OK stanju:

Glava je skinuta:

Klip je malo crn na celu, bila je malo bogatija smjesa gorivo-zrak:

Cilindar i klip su u odlicnom stanju, nema nikakvih ostecenja:


Klipnjaca nema nista lufta, cini mi se da je netko reparirao radilicu:


Sve brtve su premazane masom za brtvljenje, po tome zakljucujem da su koristene stare brtve, bilo je nekih vijaka koji su se jako lako dali odvinuti, ocito nisu bili dovoljnom silom stegnuti, na lancaniku faznog lanca na bregastoj nisu bili osigurani vijci limicem za osiguranje.
Nastavak radova sutra.
 
jolly the roger said:
Samo da se upišem u temu. Jučer kupljen, ne pali. Ako netko ima dugački uski ključ 18 može ga posudit da stegnem sviječicu

di smo?
 
Danas se malo radilo.
Skinuto deklo sa statorom:


Skinuto deklo kvacila i rastavljeno kvacilo da se premjere lamele i opruge:






Vijci postavljeni u shemu na kartonu, da se svaki vijak vrati na svoje mjesto:



Lamele i opruge su dobre, tako da za to nije potrebno trositi novac.  (y)

 
Preksinoc je motor izvadjen iz podruma, danas sam ga upalio. Radi kao sat :). Problem paljenja je rijesen na nacin da sam izmedju ostalog postelao ventile (bili su malo rastelani) i uredio sam sajlu dekompresora (zbog otkinutih licni sajle, zapinjala je u buziru). Sada potegnem dekompresor, lagano potisnem kurblu dok se ne cuje "KLIK", to znaci da je klip u GMT-u prije otvaranja usisnog ventila, tada se zakurbla i pali kao mina. :) Problem do sada je bio da nisam znao gdje je klip jer se nije cuo ovaj "KLIK" zbog sajle koja je stekala.
Imam sada nekih obaveza, ali popodne idem na voznju.

Slike uskoro.
 
Cijele zime je bio u podrumu, bio sam prezaposlen, a trebao sam uzicati dva frenda (malo jaca) da ga nas trojica izguramo stepenicama iz podruma. Rastavio sam ga zato sto sam vidio da je sklopljen sa starim brtvama i masom za brtvljenje, i iz znatizelje da vidim stanje dijelova. Vise sam nego zadovoljan onim sto sam vidio, klip i cilindar su na standardnoj mjeri bez znakova trosenja, radilica, lezajevi, lamele i opruge su u savrsenom stanju. Sve sam ocistio i isprao sa benzinom (crnilo od starog izgorenog ulja), masina je slozena sa novim brtvama, reparirao sam 4 navoja u glavi za poklopac ventila, sve postelao, sada radi kao urica.  (y)
 
jolly the roger said:
Samo da se upišem u temu. Jučer kupljen, ne pali. Ako netko ima dugački uski ključ 18 može ga posudit da stegnem sviječicu :mrgreen:

E, sad mi je palo napamet da te malo ping-am. Jesi nabavio ključ za svjećicu?

 
lb said:
E, sad mi je palo napamet da te malo ping-am. Jesi nabavio ključ za svjećicu?

E sad si ga navalio ko adolescent.
Polako...
 
clox said:
E sad si ga navalio ko adolescent.
Polako...

Imaš pravo, nagao sam k'o popov kurac. A dobro su mi stariji govorili - nije priša uvatila miša, već vrebanje i dugo čekanje.
Što je dvije godine - ništa, bitno je da se stvari kreću prema naprijed stabilnim tempom.
 
enduro said:
Gdje bi se motor fotkao nego ispred birtije, Madis u Bestovju.


Kako ti se pokazao ovaj givi kufer, kada se stavi kaciga u njega dal stane još nešt unutra (stane li boca od 2l npr. cole u prazan kufer)?

Čini mi se taman, ni pre mali ni pre velik.
 
Nisam probao staviti bocu, ali ako stane kaciga integralka, stane i boca. Uz kacigu stane jos disc lock, nesto alata (svjecica, kljuc odvijac), grijaci koljena i rola wc papira. Mislim da sam kofer platio manje od 500 kn u TopMoto-u.
 
stane@
Tek danas sam bio u prilici isprobati da li stane boca Cole u kofer (ne pijem gazirana pica pa nisam imao bocu), stane boca od 2 litre i boca jogurta od 1,75 litara. Moglo bi stati jos nesto jer je kofer dubok.


 
Nemam što razmišljati, To je TO (y)!

Krećem u izradu željeznog nosača te u nabavku kufera. Odluka je pala na full black
 
Puno bolja opcija je "dry bag" za off road, recimo u ovu od 50l stane poprilicno toga,
a vezes je spanerima za rep moptora. Ti plasticni kuferi se jednostavno raspadnu s vremenom...

http://www.ebay.com/itm/50L-Outdoor-Multifunction-Waterproof-Storage-Stuff-Sack-Dry-Bag-Travel-TR-/262579842762?var=&hash=item3d22fa6eca:m:mpWBQdGm4rxIke6LfydPVYw

kacigu zakljucas sajlom za volan.
 
Frane said:
Puno bolja opcija je "dry bag" za off road, recimo u ovu od 50l stane poprilicno toga,
a vezes je spanerima za rep moptora. Ti plasticni kuferi se jednostavno raspadnu s vremenom...

http://www.ebay.com/itm/50L-Outdoor-Multifunction-Waterproof-Storage-Stuff-Sack-Dry-Bag-Travel-TR-/262579842762?var=&hash=item3d22fa6eca:m:mpWBQdGm4rxIke6LfydPVYw

kacigu zakljucas sajlom za volan.

Znam dobro što pričaš - isprobao/imao sam sve tipove kufera :wink:. Plastični kufer će biti za grad jer ne koristim motor samo za jednu stvar :)

Za off tu dry bag 40l imam (y), kad zapada snijeg bacam se na izradu bočnih nosača tih istih torbi. Tipa "Expedition Dry Saddle" :0648:

U tijeku je izrada nosača kofera ili dry bag-a :mrgreen:

Biti će to pravi dual sport :0648: