lili said:pa da, al pogledaj kako nakaradno to izgleda, kao da je 250 ccm :?
isto kao i RSV4
razumijem smanjivanje težine,monoposto, racing i sve to, al mi je to ružno
da, al mi se moj mali rep ne sviđamv_agusta said:ne to baš izgleda odlično, tu nema niš nakaradno
pa i ti na monsteru imaš mali rep, sjekirom skini nosač tablice i eto super mali rep
Musto Ruda said:Nije novi model sa 1400 ccm alacdolje: Pih!
Peter Stingray said:Koliko sam čitao na njem. forumima šefovi Dukca su najavili kao glavni cilj +20HP/-20lb,što znači po konjima negdje ko BMW a po težini su već sada preko 10 kg ispod što znači hoće još povećati na 20kg.Promjer klipova je veći jer su morali hod smanjiti da bi se vrtjela puno više jer jedino tako se daju konji izvuć,ali se samo nadam da se neće time izgubiti lijepi okretni moment koji je ga je dosad krasio. :?
Felge na prvoj slici su barem sa ove strane gledano prelijepe,sa tim duplim krakovima podsjećaju me na dizajn AMG felgi što možda i nije slučajnost.
Peter Stingray said:Koliko sam čitao na njem. forumima šefovi Dukca su najavili kao glavni cilj +20HP/-20lb,što znači po konjima negdje ko BMW a po težini su već sada preko 10 kg ispod što znači hoće još povećati na 20kg.Promjer klipova je veći jer su morali hod smanjiti da bi se vrtjela puno više jer jedino tako se daju konji izvuć,ali se samo nadam da se neće time izgubiti lijepi okretni moment koji je ga je dosad krasio. :?
Felge na prvoj slici su barem sa ove strane gledano prelijepe,sa tim duplim krakovima podsjećaju me na dizajn AMG felgi što možda i nije slučajnost.
Peter Stingray said:Pa brzina klipa je jedna od najbitnijih stavki da se ne razleti sve,a ako hod smanje ko recimo na BMW-u može se vrtiti puno više,ali se gubi okretni moment u sredini,tako da treba vidjeti,još je prerano za nagađati o detaljima kako će ići ili ne,ali ja vjerujem u Ducati da hoću i oni konačno na vrh te su očito i spremni žrtvovati neke karakteristike koje su ih krasile u prošlosti kao veliki okretni moment i vidi se da se trude i uspijevaju i u drugim klasama sa Multistradom i Diavelom,te ne sumnjam da će imati i dobru trajnost i pouzdanost jer je očito svaki novi model sve trajniji i trajniji,još samo da se od zupčastog remena maknu i bilo bi idealno.