DUCATI 848 stiže umjesto 749

Status
Not open for further replies.
Goran zzz said:
Neznam kak si mogo očekivat cijenu manju od 748 kad je 848 jači, ima manje kila, veči okretni moment, novi model bla bla....  :misli: :misli: :misli:


ak ima manje kila treba manje i koštat, jer su potrošili manje materijala da sastave tu drletinu

baš me zanima kolko će ih se raspast u prvoj godini korištenja

procjena: 85%





srki

 
Srki said:
ak ima manje kila treba manje i koštat, jer su potrošili manje materijala da sastave tu drletinu

baš me zanima kolko će ih se raspast u prvoj godini korištenja

procjena: 85%

srki
:blahblah:
I raspadnut ce pomazat sve konfekcije i u SBK i u SS......

Citamo se za godinu dana, da vidimo koliko sam bio u pravu....

:mornar:
 
Da skinu još 50% dijelova Srkiju se nemre raspast, ionak nikad nije vozio brže od 80kmh. 8)
 
mate said:
Da skinu još 50% dijelova Srkiju se nemre raspast, ionak nikad nije vozio brže od 80kmh. 8)

polako i sigurno :mrgreen:

al zato ne moram imat 6 Ducatija u garaži + japanca na kojem se vozam jer je jedini u voznom stanju

to se zove "mrtvi kapital" :mrgreen:



srki
 
mate said:
A kad se razbukta, šaljemo Pigija... 8)


da zaključa a? :mrgreen:

da ja imam garaže kak vi svi Ducatisti imate, i ja bi si jednog piknul, samo da mogu nekaj šarafit

koji gušt mora bit kad 2 dana i 2 noći mlatiš gedorama po drli, nemaš pojma zakaj ne ide, hebo mu pas terma talijansku a onda svane 3. dan i upali iz čistog mira :mrgreen: Al to su rijeki petki pas im mater agresorsku

a tak je lepi crveni :mrgreen:




srki

 
Srki said:
polako i sigurno :mrgreen:

al zato ne moram imat 6 Ducatija u garaži + japanca na kojem se vozam jer je jedini u voznom stanju

to se zove "mrtvi kapital" :mrgreen:



srki
jel opet ima japanca u garaži? Ja sam mislio da ga je prodao u Požegu, a požežanin ga je već SAHRANIO!   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:  to je tako kad se voze đepenezi... 8)
 
miro said:
jel opet ima japanca u garaži? Ja sam mislio da ga je prodao u Požegu, a požežanin ga je već SAHRANIO!   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:  to je tako kad se voze đepenezi... 8)

UVIJEK ima bar jednog japanca u garaži

a na Dukcima se vozi samo kad zna da ima nekog ko je taj dan doma a ima priksu :mrgreen:



srki
 
mate said:
Svaki put kad smo raspravljali o ovoj temi, bilo je valjda svima jasno da pričam o eksportnoj cijeni, odnosno da proizvođač nije dignuo cijenu. Razlozi kojima ti objašnjavaš višu cijenu ne stoje, jer i na 1098 ima manje kila, više konja... a ne košta više od 999. Zašto bi se onda mjenjala politika na 848? To nema nikakvog smisla.
A to što ti ne možeš prihvatiti, ili shvatiti, da je motor automatski prešao u osjetno skuplju kategoriju prema hrvatskim zakonima, to je druga stvar. To slobodno pitaj Šukera. Poanta je da motor kao takav NIJE poskupio.
Teoretski postoji mogućnost da se zastupnik u takvim skučajevima odrekne dijela svoje zarade kako bi amortizirao efekt na maloprodajnu cijenu, no to je u slučaju Temba vrlo malo vjerojatno, da baš ne velim nemoguće.

P.S. Nisam ti mjenjao post nego sam greškom stisnuo modify umjesto quote.
stvarno nemam vremana istraživati gdje, ali vrlo dobro se sjećam da si rekao da će baš TEMBO imati istu cijenu za 848 kao i za 749, jer nema razloga povećati cijenu bez obzira što je motor kapaciteniji, baš kako je to i slučaj s 1098. ALi nije sad bitno. Bio skup, ostao skup, ko može kupit će, ko ne može - neće.
 
Nemam japanca, tri talijanska i jedno švedsko smeće. :jesus:

Mislim da je ova tema već u banani. Hoćemo ključat?
 
mate said:
Nemam japanca, tri talijanska i jedno švedsko smeće. :jesus:

Mislim da je ova tema već u banani. Hoćemo ključat?
Nemoj! Baš je lijepo krenulo.
:mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.