Svaki put kad smo raspravljali o ovoj temi, bilo je valjda svima jasno da pričam o eksportnoj cijeni, odnosno da proizvođač nije dignuo cijenu. Razlozi kojima ti objašnjavaš višu cijenu ne stoje, jer i na 1098 ima manje kila, više konja... a ne košta više od 999. Zašto bi se onda mjenjala politika na 848? To nema nikakvog smisla.
A to što ti ne možeš prihvatiti, ili shvatiti, da je motor automatski prešao u osjetno skuplju kategoriju prema hrvatskim zakonima, to je druga stvar. To slobodno pitaj Šukera. Poanta je da motor kao takav NIJE poskupio.
Teoretski postoji mogućnost da se zastupnik u takvim skučajevima odrekne dijela svoje zarade kako bi amortizirao efekt na maloprodajnu cijenu, no to je u slučaju Temba vrlo malo vjerojatno, da baš ne velim nemoguće.
P.S. Nisam ti mjenjao post nego sam greškom stisnuo modify umjesto quote.