Ducati 996RS by Tonci Moto

Ljenamrcina said:
Mislim da Angelo na svojoj klavijaturi napere to racing čudo. To je motor za kolekcionare, stavit ga u vitrinu i divit mu se.  :D

Upravo tako.
 
DANE~VK said:
ajd objasni ovo,stvarno me zanima...više ks i manje kg,trebalo bi biti izrazito lako upravljavati s tim..i sa velikom lakoćom se brzo voziti..jedino po meni moze bit razlika je moment

A brutala koju smrtnici ne poznaju tj ne znaju kako s njom pa ovjes i sic ko da sjedis u crkvi na klupi(to sad nije in)  :mrgreen:
 
DANE~VK said:
ajd objasni ovo,stvarno me zanima...više ks i manje kg,trebalo bi biti izrazito lako upravljavati s tim..i sa velikom lakoćom se brzo voziti..jedino po meni moze bit razlika je moment

S njim se jako teško upravlja i onaj tko nije dobro utreniran mora biti strašno oprezan jer to je pravi sirovi motor. Na primjer, Sašin Suzuki s kojim je vozio PH je nekih četiri godine star motor za kojeg kaže da je katastrofa iznad 1.35 a prema ovome je igračka u svakom pogledu. Odnos težine i snage na papiru zvuči super ali u praksi je konstantna borba i preopasno za nas amatere. Sve je strašno grubo a za to treba navika i trening. Ja s jedne strane jedva čekam taj Grobnik da ga provozam a već se tresem od straha, ne znam kako da ti to drugačije objasnim. :mrgreen:
 
Nekad ( u 70im) su prigovarali lavedi da ima tvrdo kvačilo.
Odgovor je bio da je to motor za muškarce, tako i ovaj dukac ili imaš muda ili nemaš :mrgreen:.
 
916 / 996 / 998 SP / SPS / R za vozit svaki vikend da, ovo ne. ( Ne znam da li sam dobro imenovao modele ali shvatit će te valjda).

Kako bi rekao jedan moj prijatelj; potpuno besmislen motor za posjedovati, užasno mi se sviđa.  :mrgreen:



 
Ako neko zeli upotrebnu vrednost takvog motora imam resenje. (teoretski , naravno) Za to je potrebno potraziti po oglasima sto vise osteceni 1098r (1198r), isti su. Najpovolljniji su kod nas u americi :LOL: samo je bitno da i on nije slozen za stazu. Posle par dana u mraku garaze dobijamo rs sa 1198r masinom, elektronikom i 180ks na masini, znaci priblizno isto kao sad na tocku. Performanse i rzavoj snage ostaju od serijskog 1198r sto ne znaci da je i to lako voziti, ali sigurno nece biti brutalan kao rs. Ideja sa mobile,de.Prodaje se slican sa ovom doradom za oko 85000 eura. Potrazite ga na mobile.de pod ducati 916 sp. Peti je po redu i naravno najskuplji.
 
Mocippaldi said:
A brutala koju smrtnici ne poznaju tj ne znaju kako s njom pa ovjes i sic ko da sjedis u crkvi na klupi(to sad nije in)  :mrgreen:

a ispod klupe netko lozi vatru  :mrgreen:
 
angelo.ma said:
na trkaćem motoru se ne sjedi  8)

nego lagano guzom oplahujes sic  :mrgreen: 

a sad zaozboiljno, jeli se cuci na nogarama vecio dio vremena, ili se drzis za timun dok ti noge leprsaju, ili se to zove lezanje??
ili je klizanje u pitanju  :misli:
 
Evo jedna Tončijeva slika, školski položaj tijela. Kondicija bi morala biti takva da možeš odvoziti cijelu utrku da tako reći ne dotakneš sic. Normalo da sjediš, to je teorija, ali pričamo o idealnoj pripremi pa me zanima koliko bi vas aktivnih to moglo napravit. :mrgreen:


 
ma daj, nema sanse da se treba odvojit od sica na grbu, ovo je ocito prekratak motor za tonca? Da se spusti na sic, zuljao bi nogama oklop?
ovo mi se vise cini prilagodavanje motoru, jer ne stane blize, a ne skolsko sjedenje/cucanje ?
nemam kondiciju, ali eto zanima me  :mrgreen:
 
Obozavam tvrde racing motore na kojima ti je tijekom voznje srce u grlu ,kamen u zeludcu i zubi ti cvokocu od vibracija.BTW na pisacem stolu su mi dvije gume za trening sake i svaki vikend kurblam bicikl 30-40 km dnevnoi opet me nakonu 200-tinjak km na SPS-u boli lijeva ruka i noge.
 
Prekrasno, a koliko vidim, ima i vrhunski pedigre. Cestitam!
Jel se to cudo moze pogledati uzivo u Sinju? Bio sam neki dan gore, i ponovo cu ici kroz koji dan.  (y)
 
Odlicno! Racunaj vjerovatno slijedecu nedjelju, naletim onda sa streetfigterom, taman ce mi dobro doci duzi djir  :0648: