Ducati 996RS by Tonci Moto

Mate ne ljuti se, moram.
na pumpi kvačila, strelica ide prema gore UP

nosać lancobrana je neadekvatan za ovakav motor

 
Nemam se šta ljutit, baš naprotiv, drago mi je da si ti to vidio jer si dio generacije koja slaže motore na način da vidite na ebayu vrhunske komponente i čim skupite lovu, dalje je samo plug&play. :mrgreen:
Kod zadnje vilice je stvar u tome što je ovo vilica od magnezija koja nema nosače za štitnike od karbona koji su rađeni za serijsku vilicu.  :wink: Za pumpu ne znam razlog ali sam siguran da ga ima. :mrgreen: Volio bih vidjeti da li bi ti bio u stanju stisnuti to kvačilo više od 50 puta. U garaži, na stazi sigurno ne bi. :jesus:
 
ma motor je PREDIVAN  :0648:. ja sam perfekcionista i to mi je upalo u oko, s dobrom namjerom sam iznio kritiku  (y)
onaj nosać je moga bit urađen od carbona, onako izgleda kao da je sfušano s perforiranom trakom.
virujem da je pumpa provizorno montirana još u ranoj fazi sastavljanja i nije se obraćala pažnja na taj detalj, pa je tako i ostala.

edit: kako bi mi lega zadnji kočioni cilindar, uh  :0648: 8)
 
Samo ti komentiraj, barem nešto znaš o temi, ali velika je razlika između "onda" i "sada". Zato nam i je situacija takva da nemamo majstora za ništa što ne dođe uz shemu kako se montira. :mrgreen:
Sigurno nije provizorno, na tim motorima se ni manubri ne mogu pomaknut jer je sve u milimetar.
 
mate said:
Samo ti komentiraj, barem nešto znaš o temi, ali velika je razlika između "onda" i "sada". Zato nam i je situacija takva da nemamo majstora za ništa što ne dođe uz shemu kako se montira. :mrgreen:
Sigurno nije provizorno, na tim motorima se ni manubri ne mogu pomaknut jer je sve u milimetar.
na ostatalo nemam šta reć, osim osjećaja ljubomore šta nije moj  8) (y)
 
Primjetio sam iste stvari ko angelo.ma, za nosač pumpe kvačila mi se učinilo da je tako okrenut kako bi se udaljio od prekidača kako bi se dobila veća poluga na ručici, a nisam znao da je teška.... :mrgreen:

BTW Što su manubri?

BTW2 Najljepši motor ikada.
 
makazica said:
Primjetio sam iste stvari ko angelo.ma, za nosač pumpe kvačila mi se učinilo da je tako okrenut kako bi se udaljio od prekidača kako bi se dobila veća poluga na ručici, a nisam znao da je teška.... :mrgreen:

BTW Što su manubri?

BTW2 Najljepši motor ikada.

Manubrio- tal. Upravljac
 
makazica said:
Primjetio sam iste stvari ko angelo.ma, za nosač pumpe kvačila mi se učinilo da je tako okrenut kako bi se udaljio od prekidača kako bi se dobila veća poluga na ručici, a nisam znao da je teška.... :mrgreen:

BTW Što su manubri?

BTW2 Najljepši motor ikada.

Strašno je teška, a mora biti jer federi moraju biti najjači.
 
paul said:

Uhhh ljepa igracka, steta ga parkirat u garazi. Trebalo bi nekako ljepo dekorativno u primacoj sobi parkirat.
Svaka cast Paulu i Tonciju, ljepo da ste ga sastavili i doveli u ljepu nasu.
 
Znam da nije na prodaju, ali kolka bi bila vrijednost ove statue u tom stanju?

(Onako, bez emocija, čisto matematički)
 
Kad bi uzimao Dukca, ovog bi rađe nego bilo kojeg novog. To je Ducati ovo novo samo lova, karizma 0.
 
potrosnja-goriva.net said:
Znam da nije na prodaju, ali kolka bi bila vrijednost ove statue u tom stanju?

(Onako, bez emocija, čisto matematički)

Jako komplicirano pitanje. A opet i vrlo jednostavno.  :mrgreen:
 
mate said:
Jako komplicirano pitanje. A opet i vrlo jednostavno.  :mrgreen:

komplicirano pitanje ali jednostavan odgovor. Ako imaš ne pitaš za cijenu za takve stvari  :mrgreen:
 
Nije baš toliko jednostavno. :mrgreen: Prvo, to je motor za stazu i bez pomoći palilice i dva pomagača nema paljenja. Jebeno je imati doma monstruma a ne moći ga upalit. :mrgreen: Drugo, moja skromna iskustva govore da je to jako jako jako teško voziti. Na tom motoru nema uživanja. Nije to angelov YEC za curice. :jesus: :LOL: Treće, vrlo brzi i skupi servisni intervali. Kad sve to zbrojiš, prodavaču će ga biti pun kujac nakon par mjeseci ali to se kupuje jednom u životu i čuva za unuke. :mrgreen:
 
Mislim da Angelo na svojoj klavijaturi napere to racing čudo. To je motor za kolekcionare, stavit ga u vitrinu i divit mu se.  :D
 
mate said:
Nije baš toliko jednostavno. :mrgreen: Prvo, to je motor za stazu i bez pomoći palilice i dva pomagača nema paljenja. Jebeno je imati doma monstruma a ne moći ga upalit. :mrgreen: Drugo, moja skromna iskustva govore da je to jako jako jako teško voziti. Na tom motoru nema uživanja. Nije to angelov YEC za curice. :jesus: :LOL: Treće, vrlo brzi i skupi servisni intervali. Kad sve to zbrojiš, prodavaču će ga biti pun kujac nakon par mjeseci ali to se kupuje jednom u životu i čuva za unuke. :mrgreen:
ajd objasni ovo,stvarno me zanima...više ks i manje kg,trebalo bi biti izrazito lako upravljavati s tim..i sa velikom lakoćom se brzo voziti..jedino po meni moze bit razlika je moment