Ducati Monster 1200

Ne.
Kad se kljuc pojavi, a to je u slucaju mojih motora svako 12 000km a na novima 24 000km, vrijeme je za servis. Odvedes ga u oficijalnog i on napravi sto treba i sve resetira.
Ako pancofaris sam ili "susjed dobar mehanicar", onda ce kljuc ostati na panelu a ti riskiras potencijalno vrhunski skrs :)

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
kiki.o said:
Kabl + tuneecu ili onaj ducatidiag

Može se isključiti oznaka servisa

Bar na SFu
dakle, ti nama hoćeš reći da ne ideš kod ovlaštenog servisera već sam šarafaš......  :shock: :shock: :shock: :shock:

 
Vozija san sa servisnim kljucem upaljenim 999 tri godine i 30 000 Km  :shock: :shock: :shock:

Mogao je biti....skrs  :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Nero said:
Vozija san sa servisnim kljucem upaljenim 999 tri godine i 30 000 Km  :shock: :shock: :shock:

Mogao je biti....skrs  :shock: :shock: :shock: :shock:
Isto kao mange u diesel autima od 100 kila eura koji su vjecno na rezervi  :D

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
s2r said:
Isto kao mange u diesel autima od 100 kila eura koji su vjecno na rezervi  :D

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Ma jedva cekam izgubit dva dana u Mordoru ili digiclandu da mi se resetira kljucic sa sata.

Moj 999 nikad nije sta, za razliku od tih sa iskljucenim kljucicima  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Ja ne znam jel pisem filipinski ili sto.
To je indikator za ucinit servis. Dje ga radite i da li ga radite. Pitanje je sad..

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
s2r said:
Ja ne znam jel pisem filipinski ili sto.
To je indikator za ucinit servis. Dje ga radite i da li ga radite. Pitanje je sad..

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Krivo smo se razumjeli. Nisam ima di 999 spojit na dijagnostiku, pa bi odradija servis bez resetiranja kljucica. Odlazak u ZG/Trst ili gdjevec i gubitak od par dana je nesto sto necu napraviti kako bi izbrisao kljucic s table.

EDIT: Skeptican sam da samo zbog kljucica moze crknut motor.

EDIT2: Takodjer, moze se i resetirat kljucic bez da napravis servis. Tako da je kljucic indikator..ne znam cega.
 
Ok.
Kljucic je tu da ti da indikaciju da je vrijeme za servis.
Servis ukljucuje izmjenu remena i pregled (ako ima zracnosti i stelanje) ventila.
Dje to radite i kako kad vam ostane gorit kljucic?
Vozit motor od 20kila eura i onda stedit 500eur za servis svako 2-3g mi je u najmanju ruku cudno.
Nepravilnim ili neredovitim servisom se riskiraju kvarovi i zazivaju visestruko skuplji popravci.
Nista osobno, da se razumjemo, pisem opcenito. Vidio sam da je i na gs temi najpopularnija tematika slicna.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
 
s2r said:
Ok.
Kljucic je tu da ti da indikaciju da je vrijeme za servis.
Servis ukljucuje izmjenu remena i pregled (ako ima zracnosti i stelanje) ventila.
Dje to radite i kako kad vam ostane gorit kljucic?
Vozit motor od 20kila eura i onda stedit 500eur za servis svako 2-3g mi je u najmanju ruku cudno.
Nepravilnim ili neredovitim servisom se riskiraju kvarovi i zazivaju visestruko skuplji popravci.
Nista osobno, da se razumjemo, pisem opcenito. Vidio sam da je i na gs temi najpopularnija tematika slicna.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

To sam napravio u Saloni Moto. Nemaju dijagnostiku za dukati. Ne zelim dati 500 eur za transfer motora u ZG/Trst samo zato da mi kljuc ne bi svijetlio. Moj motor se vozio i vozit ce (trenutno na 50 keka), sa svim servisima odradjenim. Al 500 eur, za uklonit kljuc, previse mi je.
 
Pa ok, tko priča o tome da nije odrađen servis, nego da nije potegnuo do ovlaštenog da bi mu ključ ugasili.

A ja samo napominjem da se softverom(nebitno kojim) mogu takve stvari mjenjat, ukljucivat stavke, isključivat i slično.

Pa ako i radi servis doma, da postoji mogucnost isključivanja, za cijenu jednog kabla. (y)
 
Ne bi htio biti pametan više nego što treba. Čuo sam od ljudi da sami servisiraju i voze kod drugih ljudi koji inače servisiraju motore i voze se, koliko znam i zadovoljni su. Bar tako kažu. Ja sam do sada SVAKI servis napravio u ovlaštenom servisu u ZG, jest da je skup, ali nekako kad vidiš što čovjek sve napravi vidiš da zaista razumije tamatiku, i u tom smislu imam povjerenje u njegov rad. Bar su takva moja iskustva. MTS se bliži servisnom intervalu i zapalit ću put Zg. Istina minimalno ode dan i izvjestan snop novčanica, ali nije svaki dan pa malo uštedim za tu namjenu.  :misli:
(y)
 
Mene interesira tko to ima kompletan set za radit ventile, skolu, znanje, treninge i opremu a nema znanje i opremu maknut kljucic sa dash-a?
Kiki, kako ti doma odradis taj servis?

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
 
Ja ne znam otkud vam da ja radim servis sebi doma?  :misli:

Moje servise radi Tonči, ja jedino što sam dirao po motoru je prišarafio vizir :mrgreen: :LOL:

 
Krivo sam te skonto ocito ;)

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

 
Zato što sam rekao da onaj ko oće, može si doma isključit ključić, ako ga toliko jebe  :mrgreen:
 
kiki.o said:
Ja ne znam otkud vam da ja radim servis sebi doma?  :misli:

Moje servise radi Tonči, ja jedino što sam dirao po motoru je prišarafio vizir :mrgreen: :LOL:
Ajd priznaj da radiš, nećemo nikome reći...  :mrgreen:


:LOL: :LOL: :LOL: