Ducati Monster 1200

I ja potpisujem 100%.  (y)

Čim sam sel na njega i osetil kao da sam sel na Multistradu, skužil sam kolko je sati. Motor je super i uživo puno bolji, ali s Monsterom ima sve manje veze.  :(
 
Girrari said:
I ja potpisujem 100%.  (y)

Čim sam sel na njega i osetil kao da sam sel na Multistradu, skužil sam kolko je sati. Motor je super i uživo puno bolji, ali s Monsterom ima sve manje veze.  :(
čudno doista, na multistrada koda si zajaho magarca, noge kao du si u mamuzama ispred tebe, na iza..... stari monster nije bio takav, on je imao položaj između sportive i nakeda. Na novog monstera još nisam sjeo, ali ako si ravan dok sjediš, kako preživiš na većoj bRRzini? Smori te i onda ti se vožnja ogadi. Na kraju krajeva, nemaš ni stabilnost ako te vjetar šamara, iako, velim iako, neki nakedi imaju dobra aerodinamička rješenja i veće putne brzine nisu problem. Recimo superduke 990.  (y)
 
miro said:
čudno doista, na multistrada koda si zajaho magarca, noge kao du si u mamuzama ispred tebe, na iza..... stari monster nije bio takav, on je imao položaj između sportive i nakeda. Na novog monstera još nisam sjeo, ali ako si ravan dok sjediš, kako preživiš na većoj bRRzini? Smori te i onda ti se vožnja ogadi. Na kraju krajeva, nemaš ni stabilnost ako te vjetar šamara, iako, velim iako, neki nakedi imaju dobra aerodinamička rješenja i veće putne brzine nisu problem. Recimo superduke 990.  (y)

Malo sam karikirao, dakako, ali činjenica je da mi je razlika u položaju između njega i mog Monstera bila zaista značajna, fakat se sjedi puno uspravnije. Osim toga, utori u tanku su postavljeni toliko visoko da uopće ne kužim kako se netko tko nije skroz krakat može za njih zakačiti u zavoju.
 
mate said:
S toliko žica i elektronike nije ni čudno da se tako nešto dogodi, isto kao što nije čudno da svi za isto upiru prstom u Ducati, Apriliju i KTM. Jer jedino oni to imaju. :mrgreen:

Je je garant je zbog zica  :LOL: :LOL:
Tak se i na yugo floridi nekoj zeni istopila armatura dok ju je jednom preko ljeta parkirala na suncu...isti slucaj bio ... zbog previse zica i elektronike ccccccc  :LOL: :LOL:

Inace ugodan oku ovaj monster kao i vecina dukaca...
 
Girrari said:
Malo sam karikirao, dakako, ali činjenica je da mi je razlika u položaju između njega i mog Monstera bila zaista značajna, fakat se sjedi puno uspravnije. Osim toga, utori u tanku su postavljeni toliko visoko da uopće ne kužim kako se netko tko nije skroz krakat može za njih zakačiti u zavoju.
taj stil reservoara Cagiva Raptor je imao već prije desetljeća... i Đukati dolazi do pameti..... ti utori nisu za kačit noge već da noge stanu, da ih skupiš, a ne ko da jašiš bure, što je slučaj kod mnogih motocikla.
 
stiže... 8)
monster_R_teaser.jpg
 
predviđam testastretta dvt i cca 165ks

otkrivanje u frankfurtu 14.9. na vw presici :mrgreen: :mrgreen:
 
ovaj bez R je promašen

ovaj sa R je Posljednji Tvorov Prdež





Srki
 
mate said:
Kad to kaže debilko onda izjava postaje smiješna. :mrgreen:

Krepilko nije prošlo 2 dana već si mudar ko Mudrinić :mrgreen:

motor je za kuac, samo se šupak može pravit da je drugačije




Srki
 
Neam pojma, jel zato što neam novaca za to, vremena ili sam previše tradicionalan muškarac, ali ova vijest u meni nije pobudila ništa. 160 konja na nakedu neću komentirati jer ću opet biti protiv većine, meni to prećerano i točka.
U dobu kad sve teži što većem broju nečega i suvremenijoj tehnologiji ja sam mijenjao takav motor za zračnjak s 2 ventila po cilindru i baš guštam.... nit šta kuva nit šta gori nit se šta dimi, već pošteno brunda, klepeće, štekće, runi i zviždi, ali novi( ai neki stari :mrgreen:) ducatisti od 160 konjadi ni ne znaju više što to znači  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  :wink: :wink: :wink:

8) 8) 8)
 
To nas ne čudi, uvijek biraš lakši put. U vrijeme svakodnevnih izazova i novih tehnologija ti si se okrenuo vjeri i životu u vukojebini... :mrgreen:
 
Motor izgeda prejebeno jedino mi nije jasno koji kiki su sad i na power nakedima poceli skracivati taj straznji rep...  :palacdolje: vozim se uvijek sam ali svejedno taj repic mi nakaradno izgleda pogotovo kad osoba vecih gabarita zajasi takav motor...  :mrgreen:

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/september/new-ducati-monster-1200r-revealed/
 
mate said:
To nas ne čudi, uvijek biraš lakši put. U vrijeme svakodnevnih izazova i novih tehnologija ti si se okrenuo vjeri i životu u vukojebini... :mrgreen:
Da je lako biob' bećar svako :wink:. Put kojim ja hodim nije ni lak ni širok, uzak je, pun trpljenja i prezrenja i podsmjeha i borbe za skromnost i za ovladati vlastitim srcem. Nove tehnologije , ne bojim ih se, ali ne dam im da mi pomute pamet i razum, kao recio tebi i sličnim pozRRima. Meni je moja jednostavnost dovoljna da budem sretan, zapravo ne težim za srećom nego za radošću i smislom, a oni dolaze iznutra i nijedan vanjski objekt ih ne može uzrokovati, već samo pomutiti. Radost dolazi u prepoznavanju ljepote jednostavnosti i slobode, a koliko tek više kad duša spozna da je otkupljena i ljubljena vječnom Ljubavlju Boga kome sve živi.  8) 8) 8)
(y) 
 
Nemojmo se zavaravat...


































...ovo je nešto kao moj HoRRnet 600 R-naked.  :mrgreen: (dobro trebalo bi možda dodat još neke sitnice)
 
miro said:
Da je lako biob' bećar svako :wink:. Put kojim ja hodim nije ni lak ni širok, uzak je, pun trpljenja i prezrenja i podsmjeha i borbe za skromnost i za ovladati vlastitim srcem. Nove tehnologije , ne bojim ih se, ali ne dam im da mi pomute pamet i razum, kao recio tebi i sličnim pozRRima. Meni je moja jednostavnost dovoljna da budem sretan, zapravo ne težim za srećom nego za radošću i smislom, a oni dolaze iznutra i nijedan vanjski objekt ih ne može uzrokovati, već samo pomutiti. Radost dolazi u prepoznavanju ljepote jednostavnosti i slobode, a koliko tek više kad duša spozna da je otkupljena i ljubljena vječnom Ljubavlju Boga kome sve živi.  8) 8) 8)
(y)
Kad si ovoliku propovijed odrzao zbog Monstera sve me strah kolika bi bila da pricamo o Diavelu...  :mrgreen: :LOL: