Ducati radi maxiskuter ?!

bmw m 5 said:
lijep photoshop....i nista vise....Ohlins na skuteru... :LOL: Cisto sumnjam.....

:misli:

Gilera_GP800_tuning_milan_08_stpz.jpg
 
James1100 said:
Napisao ti je Joke.

Nema Bezzi veze sa Ducatiem, čovjek crta po vlastitim pretpostavkama. To bi bilo koji crtač mogao napraviti - uzme bitne dijelove karakteristične za Dukca (kotače, vilice, kočnice), a dalje po svojoj volji. Ako i bude skutera, siguran sam da neće ovako izgledat, a koliko pratim, malo mi je ćoškast previše za sadašnje Ducatieve modele  :misli:

Nisam ni mislio na Bezzija, svejedno je da li je on Ducatijev čovjek ili freelancer... rekoh o komponentama i obilježjima, a skladniji izgled i detalje teško da bi i Ducati nadmašio. BTW, maksi skuteri se i ne rade ovalni (daj mi neki primjer za to iz klase 500 i iber), tako da sam ziher i da Ducatijev maksi-skuter neće imati čiste ovalne linije jednog 1098 R...

Maksi-skuteri imaju velike izlomljene plohe koje ciljano usmjeravaju zračnu struju na sasvim drugačiji način od toga kako to rade pravi bajkovi, kod kojih je naginjanje prema naprijed iza vjetrobrana i "putovanje" po sjedalu sastavni dio vožnje, dok kod maksi-skutera vozač sjedi u jednoj poziciji a sve one pomake tijela za izbjegavanje vjetra kompenzira sam skuter kroz svoje oklope i njihov oblik. Drugim riječima, kod motocikala ti radiš sam za sebe, a kod maksi-skutera za tebe radi sam skuter. Zato su skuteri najudobnija i najkomformija prijevozna sredstva na dva kotača...  :wink:

Gotovo svi takvi GT maksi-skuteri usmjeravaju struju zraka preko vozača i suvozača, dok kod motocikala to radi samo mali broj (sport & super) tourera i putnih motocikala, jer tamo vrijede neka druga pravila... i zbog toga se pravila dizajn Ducatijevih motocikala baš i neće u velikoj mjeri reflektirati na dizajn njihovog maksi-skutera...  8)
 
Pa nebi sad u neke dubioze zalazio, ipak se radi od samo nekoliko mjeseci do najavljenog predstavljanja prototipa, koji onda neče puno odstupati od finalne verzije.
 
markookram said:
meni je nonsens da ducati radi skutere
da se odluci na tako nesto to bi trebala biti cista exkluziva a s tim ide i paprena cijena ... sto u konacnici znaci neimanje kupaca , jer skuter je jedno a motor drugo ...

Zašto nonsens??

Pa danas na tržištu opstaju samo oni koji se mogu prilagođavati, a meni je puno prirodnije da Ducati, koji radi motocikle, radi i skutere, za razliku od nekih koji rade i klavijature, aparate za sladoled, pumpe za septičke jame, jet-ski, brodove ili lokomotive. A to je sve proizvodni program japanske četvorke.  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jednostavno, ne treba niti jednu marku shvaćati konzervativno i ograničavajuće, kao da oni nisu dostojni ili nisu ne-znam-što proizvoditi i živjeti od nečeg više negoli je ono na što smo navikli... a Ducati sigurno nije firma koja može spavati na lovorikama i tući milijarde (kao BMW), jer ima premalen - i djelomično i preekskluzivan - program da bi si to mogao dozvoliti... Ducati, koji živi skoro samo od motocikala, ne može prežaliti i samo jedan neprodani motocikl, a kamoli pad prodaje od, recimo, 20 i više posto u vremenima ovakve krize...  
 
joke said:
Pa nebi sad u neke dubioze zalazio, ipak se radi od samo nekoliko mjeseci do najavljenog predstavljanja prototipa, koji onda neče puno odstupati od finalne verzije.

I meni se tako čini, vjerujem (i nadam se) da je čorava kokoš Bezzi ovaj puta ipak - ubo zrno!...  :wink: :wink: :wink:
 
je,talijani su majstori za dizajn,ali za sve ostalu tu je japan  :mrgreen: ...
 
CIKA ZUBA said:
Izvinite za off,a koja to japanska manufaktura pravi aparate za sladoled i lokomotive?!  :misli:  :misli:   Za ovo ostalo (klavijature i brodove) znam!

Kawasaki heavy industries je najveći proizvođač vlakova (npr. čuveni Shikansen je Kawasakijev proizvod!), kao i najveće brodogradilište na svijetu... a imaju u katalogu i kompletan asortiman kućanskih aparata...
 
markookram said:
meni je nonsens da ducati radi skutere
da se odluci na tako nesto to bi trebala biti cista exkluziva a s tim ide i paprena cijena ...
sto u konacnici znaci neimanje kupaca , jer skuter je jedno a motor drugo ...


Usudio bih se reci da si u krivu i da tek takvi proizvodi zbog ekskluzive imaju poprilican broj kupaca  8)
 
nažalost neću imati para za to, ako ikada se pojavi na tržištu

ja bi više volio vidit 650ccm unutra i nekakvih 50-60ks uz max 200kg to bi bilo super, uz ovakav ovjes bio bi i više nego odličan

realno mislim da neće ducati napravit maxiscooter, prije će izbacit novi pantah nego maxiscooter :misli:
 
mv_agusta said:
nažalost neću imati para za to, ako ikada se pojavi na tržištu

ja bi više volio vidit 650ccm unutra i nekakvih 50-60ks uz max 200kg to bi bilo super, uz ovakav ovjes bio bi i više nego odličan

realno mislim da neće ducati napravit maxiscooter, prije će izbacit novi pantah nego maxiscooter :misli:

:slinavac:
 
Tommee said:
Usudio bih se reci da si u krivu i da tek takvi proizvodi zbog ekskluzive imaju poprilican broj kupaca  8)
a jel , koliko je prodano gp800 ?
jednostavno skutersko podrucje je funkcionalno , a ne šepurenje ...