aprilliaaa said:
i dan danas najbolji talijanski GT skuter je prvi atlantic 500, kojeg su izbacili iz proizvodnje kada je piaggio kupija apriliu
Istina je da je Aprilia puno izgubila potpadanjem pod Piaggio, o čemu sam govorio ovdje već i kada su samo krenule najave da će Piaggio kupiti Apriliu. Na žalost, sve što sam tada rekao obistinilo se... glavni modeli Aprilie iz game maksi-skutera uništeni su za ljubav inferiornijih Piaggiovih modela, koji su im bili konkurencija - tada već u "vlastitoj" - kući...
Tako je i Scarabeo 500 - ponos Aprilie za cruising otvorenim putevima sa full-opremom (topcase plus bočni koferi po 17 litara, tri LCD displaya, putni kompjuter, intercomm, touring-vjetrobran...) - uništen, mala serija ostala je sa oznakom GT (proizvodi se i danas, no ne uvozi se u Hrvatsku, osim po narudžbi i pologu), a novi Scarabeo je postao bijedna kopija gradske jurilice Beverlyja, sada pod imenom Sprint... Izgubio je top-case, smanjen mu je tank, smanjen mu je zadnji kotač sa 16" na 14", izgubio je vjetrobran, bogatu opremu cockpita, te je postao pljuga... ostala je samo donekle Aprilijina kvaliteta...
Scarabeo se - kao model - donekle spasio, jer je njegova popularnost u Italiji i mnogim zapadnim zemljama bila tolika da je postao zaseban brand (što je i danas), te time postao druga linija u povijesti, nakon Vespe, koja je od modela postala zaseban brand.... Krupan faktore je i što se Scarabeo linija radi u svim kubikažama u klasama skutera (od 50 do 500 ccm), što nije slučaj sa Atlanticom...
BTW,
Atlantic 500 nije nikada bio niti GT, a niti najbolji talijanski skuter... :wink: :wink: :wink:
Kakav je to bio GT bez mogućnosti bočnih kofera? Kakav je to bio putni maksi-skuter sa opremom 3x slabijom od jednog Scarabea 500 GT (koji je tu oznaku i imao)? Ili sa 14" kotačima naspram putnog Scarabea sa dva puna 16" kotača, a zna se što to znači za putovanje...?
A i glede pridjeva "najbolji" - najbolje je da ne znaš dojmove i statistike službenih servisa, jer se Atlantic 500 podosta kvario, imao je mnogo dječjih bolesti u smislu banalnih kvarova... a to je odlučilo da sam ipak kupio (skupljeg) Scarabea, jer sam se informirao i o tom segmentu budućeg motora kroz razgovore sa serviserima i dealerima... i ono što sam čuo nije mi se svidjelo, iako mi se Atlantic500 tada više vizuelno sviđao od Scarabea... tako da je Atlanticov agresivniji dizajn (naspram čiste klasike Scarabea) trenutno pokleknuo pred svim ostalim stvarima.