Ducati radi maxiskuter ?!

pa nebih se složio sa dotičnima da je to isti nexus.

dajte slike da ih usporedimo ali u jednom postu i ne tak velike.
 
mrcina said:
pa nebih se složio sa dotičnima da je to isti nexus.

dajte slike da ih usporedimo ali u jednom postu i ne tak velike.


joj sad bi ti gledo di sarafi stoje.... stvar je da asocira na prvi pogled i bok.... ni najmanje mi ne djeluje interesantno.... jos jedan glupi maxi skuter...



sve su to replike protutipa leonarda 500
 
moj stav je vrlo jasan u ovome svemu :mrgreen:

naime, uopće ne znam ćemu ovo služi
jel Ducati napravio neki deal s Lego kockama pa moraju malo izbacit plastike na tržište ili se varam
:misli: :mrgreen:

ovo je meni katastrofen :eek:hne:
 
ako bu makina okidoki onda bu skuter fijujujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu za ostale marke.
 
markookram said:
a jel , koliko je prodano gp800 ?

A što od navedenih stvari ima ova studija i GP800 zajedničkog?

Možda da si pitao - što npr. Burgman i ovaj Dukac imaju različito, te koliko je takvih maksi-skutera a la Burgman prodano??
 
Bollocks!! said:
Šta ih nije strah da će ih gilera tužit..pa to je isti nexus  :misli:

Možeš tužiti za krađu patenata i tehnologije, no ne i dizajna...  :wink: :wink: :wink:

A i lako je vidljivo da je ovo sedam prečki iznad Nexusa...  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
liberty said:
ovo je meni katastrofen :eek:hne:

Možeš ti reći štogod hoćeš, ali ovo je kralj za BILO KOJI Piaggio, koji - BTW - i nema ništa sličnog u proizvodnom programu... Piaggio se već dugo gubi u moru X-kombinacija i verzijama 50 kubika gore ili dole od prošlogodišnje verzije, i onda to pompozno izbacuju kao "jeeebeni novitet"...  :LOL: :LOL: :LOL:
 
Sledgehammer said:
Možeš ti reći štogod hoćeš, ali ovo je kralj za BILO KOJI Piaggio, koji - BTW - i nema ništa sličnog u proizvodnom programu... Piaggio se već dugo gubi u moru X-kombinacija i verzijama 50 kubika gore ili dole od prošlogodišnje verzije, i onda to pompozno izbacuju kao "jeeebeni novitet"...  :LOL: :LOL: :LOL:

ja se slažem da se piaggio potpuno zagubio
kako u dizajnu tako i u tome što i dalje nema nekakav skuter koji bi bio leader u GT segmentu

a da ne kažem da je pripajanjem totalno zeznuo Apriliu :? - ona je najviše izgubila
 
rednyaW said:
upravo to...

Upravo to... no zašto?

Zato jer da je dizajn full kopija ovog prikazanog, jaran bi mogao tužiti Ducati za autorsko pravo. No Ducati će promijeniti tri sitnice na njemu, a dizajneru ostaje utjeha da je bio "jako blizu"...
 
liberty said:
ja se slažem da se piaggio potpuno zagubio
kako u dizajnu tako i u tome što i dalje nema nekakav skuter koji bi bio leader u GT segmentu

a da ne kažem da je pripajanjem totalno zeznuo Apriliu :? - ona je najviše izgubila

Bas ono o cemu smo raspravljali. Na zalost ali to je istina, nemaju nekih upecatljivih gt modela.
 
Tommee said:
Bas ono o cemu smo raspravljali. Na zalost ali to je istina, nemaju nekih upecatljivih gt modela.

i dan danas najbolji talijanski GT skuter je prvi atlantic 500, kojeg su izbacili iz proizvodnje kada je piaggio kupija apriliu
 
aprilliaaa said:
i dan danas najbolji talijanski GT skuter je prvi atlantic 500, kojeg su izbacili iz proizvodnje kada je piaggio kupija apriliu

Istina je da je Aprilia puno izgubila potpadanjem pod Piaggio, o čemu sam govorio ovdje već i kada su samo krenule najave da će Piaggio kupiti Apriliu. Na žalost, sve što sam tada rekao obistinilo se... glavni modeli Aprilie iz game maksi-skutera uništeni su za ljubav inferiornijih Piaggiovih modela, koji su im bili konkurencija - tada već u "vlastitoj" - kući...

Tako je i Scarabeo 500 - ponos Aprilie za cruising otvorenim putevima sa full-opremom (topcase plus bočni koferi po 17 litara, tri LCD displaya, putni kompjuter, intercomm, touring-vjetrobran...) - uništen, mala serija ostala je sa oznakom GT (proizvodi se i danas, no ne uvozi se u Hrvatsku, osim po narudžbi i pologu), a novi Scarabeo je postao bijedna kopija gradske jurilice Beverlyja, sada pod imenom Sprint... Izgubio je top-case, smanjen mu je tank, smanjen mu je zadnji kotač sa 16" na 14", izgubio je vjetrobran, bogatu opremu cockpita, te je postao pljuga... ostala je samo donekle Aprilijina kvaliteta...

Scarabeo se - kao model - donekle spasio, jer je njegova popularnost u Italiji i mnogim zapadnim zemljama bila tolika da je postao zaseban brand (što je i danas), te time postao druga linija u povijesti, nakon Vespe, koja je od modela postala zaseban brand.... Krupan faktore je i što se Scarabeo linija radi u svim kubikažama u klasama skutera (od 50 do 500 ccm), što nije slučaj sa Atlanticom...

BTW, Atlantic 500 nije nikada bio niti GT, a niti najbolji talijanski skuter...  :wink: :wink: :wink:

Kakav je to bio GT bez mogućnosti bočnih kofera? Kakav je to bio putni maksi-skuter sa opremom 3x slabijom od jednog Scarabea 500 GT (koji je tu oznaku i imao)? Ili sa 14" kotačima naspram putnog Scarabea sa dva puna 16" kotača, a zna se što to znači za putovanje...?

A i glede pridjeva "najbolji" - najbolje je da ne znaš dojmove i statistike službenih servisa, jer se Atlantic 500 podosta kvario, imao je mnogo dječjih bolesti u smislu banalnih kvarova... a to je odlučilo da sam ipak kupio (skupljeg) Scarabea, jer sam se informirao i o tom segmentu budućeg motora kroz razgovore sa serviserima i dealerima... i ono što sam čuo nije mi se svidjelo, iako mi se Atlantic500 tada više vizuelno sviđao od Scarabea... tako da je Atlanticov agresivniji dizajn (naspram čiste klasike Scarabea) trenutno pokleknuo pred svim ostalim stvarima.
 
Sledgehammer said:
A i glede pridjeva "najbolji" - najbolje je da ne znaš dojmove i statistike službenih servisa, jer se Atlantic 500 podosta kvario, imao je mnogo dječjih bolesti u smislu banalnih kvarova... a to je odlučilo da sam ipak kupio (skupljeg) Scarabea, jer sam se informirao i o tom segmentu budućeg motora kroz razgovore sa serviserima i dealerima... i ono što sam čuo nije mi se svidjelo, iako mi se Atlantic500 tada više vizuelno sviđao od Scarabea... tako da je Atlanticov agresivniji dizajn (naspram čiste klasike Scarabea) trenutno pokleknuo pred svim ostalim stvarima.

Zna on to iz prve ruke, samo misli da amortizer upravljača čini veliku razliku  :mrgreen:

A glede Scarabea, svaka mu čast, ali izgleda "vrlo posebno" (ovo sam se jako, jako suzdržao :mrgreen:)
 
joke said:
A glede Scarabea, svaka mu čast, ali izgleda "vrlo posebno" (ovo sam se jako, jako suzdržao :mrgreen:)

Naravno da izgleda, ljepota je u oku promatrača... ostavlja ili super-plus ili super-minus dojam, što ostavljaju samo motori sa dušom...  (y) (y)

Nebitno je sviđanje - svaki motor se nekome sviđa, i nekome baš i ne... meni, koji volim klasiku, on je bio mrak.
 
fucking said:
scarabeo po meni izgleda ko govno i  da je najbolji na svitu, nikad ga nebi kupija. :palacdolje:

Odgovor tebi je u odgovoru Jokeu...

Scarabeo barem ima ime. A ne nekakav bezlični redizajn - vidio si jednog, vidio si sve... to je definicija govna.  :jesus: :jesus: