Dvokotac max snage 1 konj (il kobila) - sveobuhvatna tema o biciklima

:mrgreen:
 

Attachments

  • IMG-7df462f02cc5c83fb0174d13546f2518-V.jpg
    IMG-7df462f02cc5c83fb0174d13546f2518-V.jpg
    98.4 KB · Views: 68
seki22 said:
Cube attention 2019
Ili
KTM ultra sport 29 2019

Cijena prava sitnica


Sent from my internet mobile device

probaj tražiti rabljenu u Sloveniji na Bolhi, prošle godine sam kupio jedan cube reaction 29 kompletnu xt staru 3 godine ali u jakom dobrom stanju za 600 eura. 
 
https://www.rog-joma.hr/hr/bicikl/x-caliber-8-2019-cardinal-red-21966/

Ova mi isto pari dobra

Ma prevelika mi je fatureta kupovat polovni bicikl
Kupis novi i cao bao
Tako i tako kad je kupin to je deboto vjecno pa onda sta sad.....
Bilo bi lipo da je 5 iljada kn ali ako oces samo malo bolje to je 6 ipo-7 ipo a da ne pricam o nekim od 10,15,20 i vise iljada kn


Sent from my internet mobile device
 
markookram said:
Rimac predstavlja novi bike ... I aplikaciju :mrgreen:
Od 21h live

https://m.youtube.com/watch?v=OBYLBrmN5y0&feature=youtu.be


jeeeeee 6500€ minimalno za bicikl s kojim mozes opalit selfie.. mojne me batje  :LOL: :LOL:
 
Pa to je 3 puta jeftinije od prošlog modela koji nema kamere  :tongue: :mrgreen:
 
ono.. podrzavam 100% razvoj i mejd in kroejsa i ovo je, nadam se, samo jedna od iteracija prema dobrom el. bajku od Rimca... ali koncept mi nije jasan da me ubijes. Za istu lovu dobijes spesaljzd i jos par drugih koji us svemirski brod za ovo.. a za jos manje love ima bar 100 drugih modela. ali ajde, bar su kod i lemljenje platine u RH (ali dobro su to slozili  (y)). Za okvir ne znam ali mu je geometrija prijasnje generacije, ne aktualna. Ne vidim u cemu se razlikuju? U aplikaciji? Ma daj. GPS? Ima na mobitelu. Virtual competition? Isto. Kamera? Za puno manje love ima retrofit. Monitor otkucaja srca na elektricnom bajku?? Nemoj me...  :LOL: :LOL:

Prava pitanja nisu ni takli.. Npr. koliko traje zimi, tezina bajka, da li se moze "otvorit" za off road,..?

Inace  (y) (y) (y) (y) za trud i puno uspjeha
 
Mislim da sam negdje ubrao da je težak oko 17 kg  :misli:

Domet oko 100km  :misli: ( tu nije rečeno koliki je od toga udio pedaliranja) s time da naravno , možeš ponijeti sa sobom i rezervnu bateriju ...
 
Tak je bilo i s prvim modelom,sve hype,ovo ono a nemres dobiti normalan odgovor o bateriji,domet,trajanje itd.Razvoj trajao 4 g. ,potroseno 50tak milja kuna, :LOL: :LOL:jbte
 
Ali mene najviše kod Rimca impresionira koliki je to samoljub , narcis ...

Gledao samo više njegovih što predavanja što prezentacija ...
Prvo jedno , bez obzira na temu , priča o sebi , svojem BMW-u i opet malo o sebi ... I to traje 10-15 min ... I onda počne govoriti o onome o čemu bi i trebao , o onome zbog čega je i došao . Pa nakon 5 minuta prekida i kaže , eto isteklo nam vrijeme ...  :lolcry:
Kakav car
 
alpine said:
da  :LOL: baterija mozda..
ma baterija možda dvije kile ...
Karbonski je ...

Nego razočarao me da takva ekipa nije uspjela napraviti sama elektro motor za bicikl ... Je kod njega je ipak sve in house i know how ... Nego ga kupili od neke tajvanske firme ...
 
normalno.. zasto razvijat i ulupat bar 2-3M Eura u R&D, tooling i proizvidnju za nesto sta je vec razvijeno i vec se proizvodi jeftino? To su dobro procijenili.

i spomenuto je da ce nudit taj connectivity uredaj drugim firmama tj da budiu Tier1 u tome. To je mozda najvaznije u cilom predstavljanju i tu bi mogli uspit.. dobro su se pozicionirali i zdravo razmisljaju.

I neka je narcis. Za razliku od ama bas svih drugih vozaca BMW-a sa HR tablicama on zaposljava ljude u high-tech - u Hrvatskoj. I ti ljudi ce masu toga naucit. Da je bar jos takvih.. 
 
brada ima vrhunskog konstruktora za el. bicikle, Zvonimir Sučić,e sad kaj se njega nigdje skoro ni ne spominje,to je ovo gore,kaj Markic veli
 
alpine said:
normalno.. zasto razvijat i ulupat bar 2-3M Eura u R&D, tooling i proizvidnju za nesto sta je vec razvijeno i vec se proizvodi jeftino? To su dobro procijenili.

i spomenuto je da ce nudit taj connectivity uredaj drugim firmama tj da budiu Tier1 u tome. To je mozda najvaznije u cilom predstavljanju i tu bi mogli uspit.. dobro su se pozicionirali i zdravo razmisljaju.

I neka je narcis. Za razliku od ama bas svih drugih vozaca BMW-a sa HR tablicama on zaposljava ljude u high-tech - u Hrvatskoj. I ti ljudi ce masu toga naucit. Da je bar jos takvih..


slazem se s ovim, kao i sa prethodnim postom..
njemu je i dalje proizvod sekundaran, on kroz njega prezentira tehnologiju i zato mu nije bitno da to bude neki masovni proizvod za svakog i to je sasvim ok.. zato ak cu ja kupovat el.bike uzet cu haibike za soma i pol ojra, a ne rimca za 6 i pol i to je isto tako sasvim ok..
 
Nemam apsolutno nikakve emocije ni veze s Rimcom (ili Rimčem?  :mrgreen:)  ali recimo da mogu procijenit (ljudski i financijski) napor kad razvoja takvog tipa proizvoda. Sam okvir je znanost za sebe, pa onda ide integracija pogona, razvoj baterije, kabeli, senzori, integracija sensora... Sam taj kontroler ima board, HW komponente (CPU, kontroler, wireless, IMU, za gps nisam siguran), SW platformu, SW stack, V2X stack,.. Pa onda razvoj prototipa, nabava alata kalupa, pregovori s dobavljačima, kontrola kvalitete, upravljanje timom za softverski razvoj, itd. Pa onda nać i zadržat prave ljude, strateski marketing, strategija pristupa tržištu, prodaja.. Ja to postujem a ti kako hoćeš, sve ok :wink:.

@Giant, točno, taj njegov kontroler je bit priče, ta komunikacija s drugima se neće zaustavit samo na nekim virtualnom trkama, i imitiranju strave nego i komunikacija s drugim sudionicim u prometu (V2V i V2X tj. vehicle to anything) koja je već daleko napredovala

 
sve ok,fino si to pobrojao ali proizvod se dokazuje na trzistu, imali su i prvi model bicikleta pa od puno price skoro pa nista.Znam dosta ekipe koja si je sama slozila el.bajkove i to os vrhunskih komponenti koje su sve dostupne na trzistu,.