ddujovic said:košuljica od 200-250kn svaka, obrada cilindara oko 600tinjak kuna sve skupa obrada komplet mašine izađe nekih 1500-2000kn plus dijelovi oko 5500 znači komplet brtve svi leteči ležajevi i svi ležajevi mjenjača prstenovi, klinovi klipa osigurači gumice ventila praktično generalka mašine.........
gdje i tko to radi uopče? šta radi sa stublinama?ddujovic said:košuljica od 200-250kn svaka, obrada cilindara oko 600tinjak kuna sve skupa obrada komplet mašine izađe nekih 1500-2000kn plus dijelovi oko 5500 znači komplet brtve svi leteči ležajevi i svi ležajevi mjenjača prstenovi, klinovi klipa osigurači gumice ventila praktično generalka mašine.........
Nero said:Jesi glavu radio?
Što nisi promjenio na kraju, klipove i ventile ili još nešto?
Javi dojmove kad je upališ
Jel radilicu treba brusit nakon skidanja letećih?
vickodu said:Na motorima se ne može brusiti radilica :wink:
Nero said:Zbog obrade naknadne ili?
Znači ako je radilica dobila, gotova je?
vickodu said:Na motorima se ne može brusiti radilica :wink:
od kojeg materijala su nove stublinei kolike su tolerancije ostavljene između stublina i klipova i na koji način je izvedeno brtvljenje između stublina i bloka ?ddujovic said:nove košuljice
znači gizaddujovic said:pa ako misliš na one kocke koje se vide nisu to kanali za vodu nego ostaci starih košuljica koje se stavljaju u procesu ljevanja tako da nema potrebe brtvljenja je nije blizu voda! tolerancije hm pa postoje tvorničke mjere u manualu po kojima se i sve radi.... pa su tolerancije rađene po tome.. što se tiče materijala e to neznam znam samo da je neki specijalni materijal baš za da se ne troši... sada po novome znam da se to radi od legure aluminija pomješane sa nekakvim silikonskim materijalima pa se nakon bušenja to ispire u nekoj kiselini tako da se otopi aluminij i ostaje taj neki "tvrdi" sikonski materijal koji se još dodatno honuje i kažu da je jako izdržljivo. Ove košuljice su mislim napravljene od nekih torničkih košuljica za aute nove košuljice obrađene su na ovu mjeru neznam......
strasilo said:Osim ako nemaš nekoga tko će ti napraviti ležaje po radilici ... :wink:
a ima i takvih ...
ako tebi duševno odgovara da živiš u tom uvjerenju to je onda ok.ddujovic said:pa ako misliš na one kocke koje se vide nisu to kanali za vodu nego ostaci starih košuljica koje se stavljaju u procesu ljevanja tako da nema potrebe brtvljenja je nije blizu voda! tolerancije hm pa postoje tvorničke mjere u manualu po kojima se i sve radi.... pa su tolerancije rađene po tome.. što se tiče materijala e to neznam znam samo da je neki specijalni materijal baš za da se ne troši... sada po novome znam da se to radi od legure aluminija pomješane sa nekakvim silikonskim materijalima pa se nakon bušenja to ispire u nekoj kiselini tako da se otopi aluminij i ostaje taj neki "tvrdi" sikonski materijal koji se još dodatno honuje i kažu da je jako izdržljivo. Ove košuljice su mislim napravljene od nekih torničkih košuljica za aute nove košuljice obrađene su na ovu mjeru neznam......
ddujovic said:košuljica od 200-250kn svaka, obrada cilindara oko 600tinjak kuna sve skupa obrada komplet mašine izađe nekih 1500-2000kn plus dijelovi oko 5500 znači komplet brtve svi leteči ležajevi i svi ležajevi mjenjača prstenovi, klinovi klipa osigurači gumice ventila praktično generalka mašine.........