Nije to sad više bitno, ali pozdravlja ga vlasnik stroma kojeg je dobio u ruke dok je radio u Eurorentu i kojem je tvrdio da motor ide baš onak kak treba ić. Godinu dana kasnije, motor i ide onak kak treba. Uz pomoć drugih ruku.
prvo sory kaj dizem ovu temu iz prasine, ali bolje i to nego da otvaram novu.
dakle procitah pomno ovu temu i opet sam maltene na pocetku.
Blizi mi se servis na opakoj pili GS 500F sa preljutih 40 i nesto koma ( cupa kocku i zdere asfalt :jesus
Kupio ga prosle godine u Eurorentu polovnog sa 13 000 km, montirao nove gume, promjenio ulje u prednjoj vilici ( Shell fork 15W) disk plocice (EBC HH) i prednji lajtung opleteni(Goodridge+ulje za kocnice)
Sad bi trebao servis ( ulje svjecice, filteri) i trebalo bi jos neke stvari top case+ gljive ( slideri na rami) sto je vec dogovoreno da Dejanom iz Eurorenta. Sve to ne bi bio problem da mi se nedugo nakon promjene straznje gume nisu javile neke vibracije na cca 30 km/h, provjerio balans kod Surine i sve OK, prednja guma je frisko stavljena i balansirana. Motor mi kod medjugasa ruckshlaga, dosta dugo mu treba da mogu iskljuciti cok. sad su vibracije prisutne cijelo vrijeme voznje ( gume nove Pilot activ iza i Pilot road 2 ct naprijed napumpane tvornicki 2,25 prednja i 2,50 straznja) straznji amortizer podesen na 5 od mogucih 7 polozaja (imam 95 kg), pitanje oko kojeg se troumim je slijedece. Servis i montaza u Eurorentu ( obzirom da su su stvari narucene), dorada kod Dude ( kojeg poznam jos s Cernomerca) ili dorada kod Taubija ( kojeg mislim da ne poznam, moze lokacija ako neko zna) ili sve u Eurorentu (ali mi se nekak cini da nemaju bas volje za to)
Ima kakv pametan prijedlog.
Fala :neznam:
Nevezano za ovu temu sjećam se jednog topica od prije 2-3 god. kad je jedan član dijelio savjete kako se motorom prolazi kroz zavoj. Na kraju se ispostavilo da ima petnaestak godina, nema motor i nikad nije vozio, a sva iskustva je stekao slušajući "velike dečke".