Gilera GP 800 by Pec

Ivica72 said:
jedna od tih kliješta ti služe za ručnu kočnicu koja ti je s desne strane protuoklopa,
mogao si i sam skužit to nakon tih pustih testnih kilometara
pa rekao sam da je glupo pitanje, zar ne? :mrgreen:
 
Sigurno si dobio i neku knjižicu uz taj skuter pa ne bi bilo zgoreg malo prelistat kaj nutra piše.  :wink:

Kad je izašla corsa C sve auto tiskovine su stavljale minus za nemogućnost preklapanja sjedećeg djela zadnje klupe. Zašto ? Zato jer nitko nije pročitao ta uputstva pa isto tako nitko nije otkrio da se prvo malo podigne prednja strana, a tek onda se otkloni kompletan sjedeći dio. To mi je ostalo u sjećanju jer imam taj auto. Tko zna koliko je još takvih primjera bilo.
 
Ovoga puta ja.

ovo neka ti bude prvo upozorenje. Očigledno si bio u off-u pa te moderator obrisao.
 
gigi said:
Sigurno si dobio i neku knjižicu uz taj skuter pa ne bi bilo zgoreg malo prelistat kaj nutra piše.  :wink:

U PH redovito manjkaju knjižice u testnim vozilima jer to nikog nije briga, i jer obično prvu uzimaju za prevod na hrvatski
 
gastajbarter said:
po meni mu ne ide mu u prilog tezina, lanac(koji trazi podmazivanje),a na prvom mijestu registracija...za razliku u cijeni mogu kupit puuuno lipih stvari

jest najjaci, jest najbrzi od skutera al je ipak skuter,a ako vec kupujem skuter onda trazim prakticnost i jeftino odrzavanje...kad budem htjeo snagu zna se... Kawasaki :mrgreen:

tko kupuje ovaj i slične skutere zasigurno ne misli primarno o troškovima. zato to nema smisla isticati i uspoređivati.
 
s gileron sam napravio kratki đir po ravnome i dojam je dobar. iznenadio sam se kako dobro upija rupe i neravnine, te se vibracije ne prenose na tijelo vozača, a što sam očekivao jer je to sportski skuter. nikakvoj nesigurnosti i uvijanju nije bilo traga. i njegova težina se ne osjeti. dok sam ga držao rukama bilo je isto kao da držim SWa. kada sam krenuo još lakši osječaj.
pravi đir nisam napravio i nadam se jednom do marine pa bi onda ima sve odgovore koji me zanimaju.
 
GP800 nema integralne (povezane prednju i stražnju kočnicu) nego potpuno neovisne kočnice pri čemu prednju aktivira desna ručna poluga, a stražnju lijeva ručna poluga. Stražnja kočnica je klasična, hidraulična dvoklipna izvedba. Dodatno postoji mehanički (sajlom) upravljan klipić kojim se blokira disk u parkirnom položaju, a čija sajla se zateže posebnim polužjem koje se nalazi ispred desnog koljena vozača.
 
odlično da nisu integralne
što sam bolji vozač, to mi više smeta integralni sustav kočenja
 
Pec, da li ti se čini da je i završna obrada na GP-u isto kvalitativno odmakla u odnosu na
ostale Gilera/Piaggio modele
 
ne znam da li bi ga kupio
ali ako bi mi se toliko svidio, ako bi prodao postojeći skuter i ako bi odlučio za 2 kotača izdvojiti toliko novca
da, imao bi za njega novaca
 
ja tek sada saznao/vidio da nisu integralne, što je po meni + jer mene isto iako nemam baš neko iskustvo taj sustav nekako živcira :misli: al aj dobro dođe kad treba naglo kočit
 
mv_agusta said:
ja tek sada saznao/vidio da nisu integralne, što je po meni + jer mene isto iako nemam baš neko iskustvo taj sustav nekako živcira :misli: al aj dobro dođe kad treba naglo kočit

al ne dođe dobro po kiši :mrgreen:

back on topic, nema gp integralno kočenje
 
aprilliaaa said:
tko kupuje ovaj i slične skutere zasigurno ne misli primarno o troškovima. zato to nema smisla isticati i uspoređivati.

ja sam zapoceo post sa rijecima "po meni" to znaci tako ja mislim a shvatam da ima ljudi koji kupuju motore, auta, skutere, jahte itd samo zato sto imaju viska novaca i da narod vidi da stvarno imaju.
Ipak mislim da se dosta maxi skutera proda i na kredit a tu troskovi odrzavanja znaju dosta pomoc jer banka nikad ne kasni sa naplatom...nazalost
 
fjaka said:
liberty, navijam da uzmeš gileru  (y)


a Joke opet spomije yamahu i (Pribudić & Borčić) u temi o gileri
da neko spomene gileru u t maxu topicu odma bi to izbrisao ;)  :mrgreen: :LOL:

Ma neeeeeebiiiii on to napravio , to drugi brišu  :mrgreen: Ja predlažem Libertyu da se svi nađemo na ZG Auto show-u  i za šankom raspravimo koji je bolji !
 
Ja brišem jer se Joke više ni ne "usudi" obrisat off od glupih komentara. Kad obrišem nekaj odmah mi stiže njegov PP s pitanjem zakaj sam obrisal jer će sad opet na njega bit paljba.

PS:Brišem i njegov off.
 
(y) Bravo Shokre  (y) Odličan opis mrcine. Valjalo je imati hrabrosti i uz svu ovu antiGP800 halabuku napisati ovo s čime se i ja slažem. Ponekad u želji isticanja svog favorita vrlo ružno se piše o konkurentima, a to me rastužuje jer istinski zaljubljenici u motocikle bi trebali respektirati čak i one koji ih jako ne privlače  :x . Meni je na primjer uz sve ove polemike i strasne postove zadnjih dana T-max i dalje jako poželjan i dobar skuter i svakako ima svoje bitno mjesto na cesti, ali nije i ne može biti jedini. No da ne pretjeram u hvali našeg sad več afirmiranog novinara shokrea, kao ni same Gilere, spomenut ću da ne dijelim mišljenje o modulabilnosti kočnica. Jake jesu i mogu reči da snažno grizu ali meni se ne čine dobro upravljivima i vrlo je tanka granica do proklizavanja. Nadam se da si ga dobio na dugotrajni hard test  (y)
 
moj kratki opis GPa je vrlo sličan ovom schokerovom. jedino neznam kako se ponaša u zavojima i koliko je to spomenuto uvijanje pri broj vožnji. to je jedino što me još zanima o GPu. kada se budem spremio za novu kupnju...svakako ću to saznati.
 
zokx said:
Čekaj, je li ovo greška na kraju testa? 70000 je cijena?
Nekako je ta cijena malo prenapuhana, s obzirom da je tek doslo na trziste.
Vjerujem da ce se ustaliti na cca 65 000, cudno bi bilo da bude 4k skuplja od Aprilie Mane s kojom dijeli motor, jer je Aprilia, bar po meni, u odnosu na GP ko avion