Gilera GP 800 by Pec

zokx said:
A jel' se vilice savijaju?  :mrgreen:
nisam primjetio, makar prednji kraj ima neku tendeciju "preklapanja" kad se sporo vozis.

btw. za znatizeljne: 215 km/h po satu, 187 km/h po GPS-u
 
Shokrefumi said:
nisam primjetio, makar prednji kraj ima neku tendeciju "preklapanja" kad se sporo vozis.

btw. za znatizeljne: 215 km/h po satu, 187 km/h po GPS-u

Zbog težine na tu koncepciju. Ide fakat dobro  (y) [size=10pt]Ne mogu izdržat[/size]: Ali nedovoljno dobro za klasu.
 
danas je proso  neki lik na njemu kraj mene ok izgleda onak u gradu
 
da je ono sa plastikama barem šala
ne isključujem mogućnost da se radilo o maksimalno angažiranoj vožnji
ali molim vas....
ako ne trebate biti povodljivi i sve svoditi na razinu odnosa golf II - opel kadett
ćemu, priznajem, sam i ja io nešto zaslužan

krenimo u kvalitetnijem tonu
ovo što je shokrefumi pisao već dovoljno životopisno govori

to očekujem i od ostatka sretnika koji su ga imali priliku voziti :)

 
shokre, ako si ti bio sa onom kojoj piše test žutom bojom na vjetrobranom, onda sam te vidio danas kod rotora(jebe* mu majku ko ga postavi tamo :mrgreen:)
 
Jel netko zna kolika če biti cijena toga čuda , vidio sam u novinama 69000 a čuo sam i od nekih novinara neke 82000?
 
joke said:
shokre, ako si ti bio sa onom kojoj piše test žutom bojom na vjetrobranom, onda sam te vidio danas kod rotora(jebe* mu majku ko ga postavi tamo :mrgreen:)
mojoj pise moto puls na sve strane. ustvari jos nisam dobro ni pogledo motor, fora mi se vozit na njemu :mrgreen:
 
Shokrefumi said:
nakon nekih 200-tinjak km prijeđenih danas na ovoj raketi, ne mogu skinut glupi smjesak s lica. je, teska je, ne zgleda bog zna kako agresivno i sportski, al nema tog koji me moze stic kad krenem na semaforu :mrgreen:
Semaforašio sam i ja sa X9-500. Zna se dobro da svaki maxiskuter potegne bolje od motora ako se vozač motora nije pripremio na rastezanje brzina do u crveno
 
danas probao na otvorenoj cesti, tj. po staroj cesti od zg do severina na kupi. pa ide to dobro, nisam neki as da struzem s oklopima kako neki ovdje, al skuter fino lezi, drzi putanju (ok, mala proklizavanja i leujanja su potpuno kontrolabilna), al ja bi jos snage :mrgreen:
 
Apiliaaa je pokazao da nije kompetentan za velike brzine :mrgreen:, ali danas je probao gp i prema njegovom "ushičenju" nebi rekao da ga je oduševila. Prije bi rekao da se trudi da ja to ne primjetim :mrgreen:
U svakom slučaju iz njegovih prstiju priču imate vjerovatno u ponedjeljak.


p.s. malo sam suzio post :?, nastavak posta je u konobi
 
joke said:
Apiliaaa je pokazao da nije kompetentan za velike brzine :mrgreen:, ali danas je probao gp i prema njegovom "ushičenju" nebi rekao da ga je oduševila. Prije bi rekao da se trudi da ja to ne primjetim :mrgreen:
U svakom slučaju iz njegovih prstiju priču imate vjerovatno u ponedjeljak.


p.s. malo sam suzio post :?, nastavak posta je u konobi

Vidim da je toliko "razočaran" da če ga kupiti :misli:
 
jedimaster said:
Vidim da je toliko "razočaran" da če ga kupiti :misli:

netko je več napisao da hrvati(po meni je to negativan kontekst) biraju odnos cijena-zapremnina-snaga. Zašto bi apriliaa odudarao od večine :misli:
Neče valjda (kad dobije odšetetu) voziti skuter predstvljen 2001.  :mrgreen:
 
evo pošto je u topicu o t-maxu bilo riječi o servisnim intervalima i cijeni potrošnog materijala za istog
bilo bi red da se te cijene  i intervali znaju i za gp 800 pa da ljudi mogu usporediti što je bolje,jeftinije,
kvalitetnije i financijski puno isplativije voziti

1.servis 1000 km
sljedeči servis 10000 km

lanac 790 kn
ulje 78x3,2 l
kočione pločice prednje brembo 150 kn x 2
kočione pločice zadnje 218 kn
filter ulja 90 kn
utezi variomata 250 kn

31 ks  snaga više 35 km/h brzine više
pa sad ljudi usporedite šta je bolje voziti japanca ili gileru,pametnom dosta :jesus:
 
Ivica72 said:
evo pošto je u topicu o t-maxu bilo riječi o servisnim intervalima i cijeni potrošnog materijala za istog
bilo bi red da se te cijene  i intervali znaju i za gp 800 pa da ljudi mogu usporediti što je bolje,jeftinije,
kvalitetnije i financijski puno isplativije voziti

možda dijelovi i jesu nešto jeftiniji, po meni ne toliko značajno, cijena ruku je vjerovatno slična i kod jednog i kod drugog,
prednost GP-a su duži servisni intervali, ali cijena registracije mu nikako ne ide u prilog (mislim da je ista cijena registracije kod GP-a i kod
Yamahe R1). Nakraju to ti sve dođe li-la.

I uzmi u obzir da t-max koristi već dokazani agregat, dok se GP-ov tek treba dokazati...
 
po meni mu ne ide mu u prilog tezina, lanac(koji trazi podmazivanje),a na prvom mijestu registracija...za razliku u cijeni mogu kupit puuuno lipih stvari

jest najjaci, jest najbrzi od skutera al je ipak skuter,a ako vec kupujem skuter onda trazim prakticnost i jeftino odrzavanje...kad budem htjeo snagu zna se... Kawasaki :mrgreen:
 
vrlo slično mojem razmišljanju - sa time da si ostavljam širi izbor pri izabiru motocikla :)
 
moze jedno malo glupo pitanje? cemu sluze dvoja kociona kljesta na zadnjem disku? bas i nisam skuzio da radi kao Dual CBS na Hondi... mozda ta integralna kocnica tak dobro radi da nisam niti skuzio :mrgreen:
 
Još jedno pomalo glupasto pitanje...

Može li se ukloniti ili pomaknuti unazad onaj mini naslon na sicu?

 
Shokrefumi said:
moze jedno malo glupo pitanje? cemu sluze dvoja kociona kljesta na zadnjem disku? bas i nisam skuzio da radi kao Dual CBS na Hondi... mozda ta integralna kocnica tak dobro radi da nisam niti skuzio :mrgreen:

jedna od tih kliješta ti služe za ručnu kočnicu koja ti je s desne strane protuoklopa,
mogao si i sam skužit to nakon tih pustih testnih kilometara

Sviba said:
Još jedno pomalo glupasto pitanje...

Može li se ukloniti ili pomaknuti unazad onaj mini naslon na sicu?

naslon se može pomaknuti i ukloniti,postoje ti s donje strane sjedala vijci pomoču kojih se to lako uradi