gilera stalker - fun club :)

zerdelja said:
Kako si to točno mislio da napravim ? Pretpostavljam, ali da ipak ne napravim neku glupost.

Pa kako ti se sviđa, imaš milijon načina :mrgreen: nali koji ml ulja na dlan i razmaži po površini filtra...
Po zimi skoro da ga i ne moraš prati jer pada redovito kiša pa nema prašine, to samo po ljeti, mislim vidjet ćeš i sam kad ga skineš jel treba il ne... (y)
 
Evo ovako, konačna dijagnoza/rješenje mojeg problema je bila vakuum pumpica. U AutoKreši sam ju kupio za 82 kune, promjenio crijeva za dovod vakuuma i odvod goriva u fergazer i to je to.

Sada imam jedino jos mali problem (mozda je to sasvim normalno pa trazim vase misljenje). Kad motor ne vozim duze od 4-5 dana tada ga dosta tesko upalim. Upali nakon 10-ak minuta povremenog verglanja. Provjerama svjecicu i ona je ok (nije zalijana), drugo ne znam sto bi moglo biti.

Ima li tko kakvu ideju da si olaksam problem u takvim slucajevima.
 
Može biti čok, skini ga i daj kontakt, ili ga spoji na akumulator od auta pa vidi jel se igla miče (y)
Ili ak ti se neda skidati, začepu rukom ono crijevo za usis zraka pa ga kresni, trebao bi upaliti, što znači da ćeš ga ipak morati skinuti... :mrgreen:

Ak nije to, moguće da ti bobina polako odlazi na onaj svijet, al to ćeš znati tek kad ti nikako više ne bude htio kresnuti ni nakon 15-20min. (y)
Kod Stalkera su klasika vakuumska pumpica, bobina, ili čok zna zahebavati...  :anger:
 
sada sam tek skuzio ovaj podforum,posjedujem stalkera 98 godiste,ima preko 80000 km,stari svaki dan sa njim na posao,ja ga znao do prije 2g. otpeljat se sa njime do crikvenice da ga imamo dole dok smo na godisnjem,nepoderivo (y)
 
črnomerec said:
sada sam tek skuzio ovaj podforum,posjedujem stalkera 98 godiste,ima preko 80000 km,stari svaki dan sa njim na posao,ja ga znao do prije 2g. otpeljat se sa njime do crikvenice da ga imamo dole dok smo na godisnjem,nepoderivo (y)

Da, da, fakat nepoderivo, još kad mu prijenos uštelaš s nekim spuhom bez kata, jaoo... za po gradu i okolo nema bolje, na svakom semaforu si prvi, ide ko dragonball :mrgreen:
 
Po gradu, svaki pravi-kutnik, samo noga dole i ful gas, i zabava može početi :rock:
Jedino kod "većih" brzina po gradu držim razmak jer se ne mogu zaustavit, ti kočiš a on ide dalje, hebe se njemu  :mrgreen:
 
zerdelja said:
Evo ovako, konačna dijagnoza/rješenje mojeg problema je bila vakuum pumpica. U AutoKreši sam ju kupio za 82 kune, promjenio crijeva za dovod vakuuma i odvod goriva u fergazer i to je to.

Sada imam jedino jos mali problem (mozda je to sasvim normalno pa trazim vase misljenje). Kad motor ne vozim duze od 4-5 dana tada ga dosta tesko upalim. Upali nakon 10-ak minuta povremenog verglanja. Provjerama svjecicu i ona je ok (nije zalijana), drugo ne znam sto bi moglo biti.

Ima li tko kakvu ideju da si olaksam problem u takvim slucajevima.

ista stvar kod mene..čini i se koda ne baca gorivo tj. da ga nije povuka i kad ga povuče onda je sve u redu...i ja imam ručni čok i znam da nije do njega...samo skuzija sam da mi vjerojatno izvitri gorivo jer kad ga ne vozim duze vidim da ima nesto manje goriva, a nema fleke ispod njega...i kad ga upalim onda nakon toga uvik upali iz prve...
eto nisan siguran ali ne brine me previše jer radi ko sat  :wink:
e i da nebude zabune ja imam runnera (novog)
 
Na mojem stakleru mi je auspuh 'dobrano' zahrđao. Nemam novaca za neki serijski, vanserijski... Molio bih, ako netko ima savjet/iskustvo kako da ga repariram... ono, šmirglanje, temeljna, ova farba, ona farba, spref ili što god već.
 
Ne voz(l)im baš skutere,ali brat nedavno kupio stalkera kojeg je dugo vozio (posudjivao),a sad ga ostavio meni,uživam u vožnji do grada,štedim svoje motore i baš mi se  počinje svidjati.
 
Jučer sam odlučio malo 'proverglati' svojeg Stalkera i pošteno se namučio... :embarassed:

Čistio svječicu, provjeravao gorivo, pokušavajući ga upaliti potrošio akumulator, stavi drugi - jači i zabadava.

Gnjavio sam se sa njime dobrih pola sata. I taman kad sam već odustajao, okrenem ključ, stisnem gumb i upali ko' metak... za poludit  :angry:

Nakon toga pali samo kad mu ključ pokažem...

Ima li netko iskustvo kako 'prebroditi krizu' ?
 
da,
i meni je bobina bila, posebno mi se manifestiralo nakon duze voznje ugasis i u roku od minut ides upaliti, e nece pa nece... pricekas 10-15 minuta i upali bez problema...

jedina mana ove nove bobine sto na njoj pise Ducati ;)

 
fjaka said:
da,
i meni je bobina bila, posebno mi se manifestiralo nakon duze voznje ugasis i u roku od minut ides upaliti, e nece pa nece... pricekas 10-15 minuta i upali bez problema...

jedina mana ove nove bobine sto na njoj pise Ducati ;)
Znam i ja nekoliko primjera ode u Šibeniku, ista stvar  :?
 
Postavlja se pitanje dali je kod mene bobina iz dva razloga:

- svijećica uvijek ima iskru
- svijećica je suha (naravno, kad upali onda više nije...  :) )

Što mislite ? Ipak bi bila bobina nakon ovih činjenica ? Ne pravim se važan nego pitam !  :undecided:
 
Vakuum pumpicu sam stavio novu, i radi besprijekorno. A karburator sam po ljetu čistio...

Jedino smo mi pada na pamet je čok. Pa pitanjce, kakav stalker ima čok i dali se on da 'štelati' ?
 
Ak baca iskru onda nije bobina... Čok je električni... Meni se s tim "lerom" općenito ne da previše drkarati i iskreno pun mi ga je kufer  :angry: , i tak mi se nakon nekog vremena opet raštela, tako da kod verglanja samo malo povučem gas i kresne odmah i nakon par sekundi pod jako laganim gasom ga mogu pustiti da radi na leru pod čokom i kraj priče...
Dnevno ga 100put kresnem i kad bi ga svakih par dana štelao gdje bi došao  :mrgreen: